Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Hielke op feb 27, 2011, 11:56:00
Met het schaamrood op de kaken Tilburg ontvlucht. Dieptepunt van een toch al kleurloos seizoen.

Kleurloos wil ik het niet gelijk noemen...

voetbalfan

Gisteren zonder voorbereiding en zonder verwachtingen naar Geel Meerhout - Oudenaarde geweest. 60-70 tal supporters (één bus en enkele auto's) van Oudenaarde op de hoge staan tribune aan de kant van het plein tussen de Geel supporters gaan staan.
Twee open kansen gemist door Geel, Oudenaarde op de paal en dan het deksel op hun neus. 1-0 Geel Meerhout. Na een schwalbe-achtige penalty die drie - vier meter naast het doel belandde kreeg Oudenaarde weer heel snel een doelpunt tegen, in de omschakeling werd een speler van Geel Meerhout neer gehaald en van op een meter of veertig een van de schitterendste vrije trappen die ik ooit gezien heb, zal hier wel een link posten als ik hem heb gezien. In de tweede helft druk van Oudenaarde met een 2-1 tot gevolg door een voorzet die totaal ongevaarlijk was en door een eigen speler in doel werd gewerkt. Eindstand 2-1.

3434

#467
Gisteren het mooiste stadion in 4de nationale bezocht: het Louis van Roey stadion.

Prachtige avond gehad. Veel volk van Patro voor de verste verplaatsing van het seizoen. Ik gok een 200tal, veel sfeer én een sterke 'kampioen' aan het werk gezien. Het werd 0-3 (dezelfde score waarmee Patro zich in 2005 op de laatste speeldag op Zwarte Leeuw veiligstelde van provinciale barrages).

Daarbovenop hebben Veldwezelt en Tongeren verloren, het is nog enkel een kwestie van tijd tot we kampioen zijn. 13 punten voor met nog 8 wedstrijden te gaan (waaronder 5 thuiswedstrijden). Dit had ik na onze schandalige voorbereiding en miserabele bekercampagne nooit durven dromen!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HJanneman

Gefeliciteerd!
Ben het door jouw aanstekelijke berichten al van ver voor de winterstop gaan volgen. Kijk iedere zondagavond even wat Patro gedaan heeft. Dit kan niet meer mis gaan. Op jullie officiële website zag ik dat jullie alvast een voorsprong op het kampioenschap genomen hebben, leuk sfeerfilmpje!
Geniet van je afscheidstournee langs de 'grounds' in 4c!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op feb 27, 2011, 12:50:35
Kleurloos wil ik het niet gelijk noemen...

Kleurloos is heracles
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Gisteravond in Rijkevorsel eindelijk mijn debuut in 4C gemaakt. Eerste half uur had Patro het wat lastig maar na de 0-1 was het eigenlijk al gespeeld. Patro idd leuke groep fans mee! Stadion Zwarte Leeuw blijft prachtig.

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 27, 2011, 20:18:59
Kleurloos is heracles

Wat is er kleurloos aan Heracles?
De wedstrijd van afgelopen weekend was ook niet bepaald kleurloos.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op feb 28, 2011, 12:10:55
Wat is er kleurloos aan Heracles?
De wedstrijd van afgelopen weekend was ook niet bepaald kleurloos.

Klopt , maar ze bekijken alles daar zo zwart-wit.
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 28, 2011, 13:00:27
Klopt , maar ze bekijken alles daar zo zwart-wit.

Da's waar!

Voetbalhopper

kom net terug uit duisburg en ik moet zeggen het was geweldig. Uitverkocht stadion, prachtige sfeer actie en de uitslag. Ik heb genoten.

Joost

FC Wegberg-Beeck v Spvgg Erkenschwick in het Waldstadion te Beeck was best een leuke pot. Jammer dat dat het enige echt positieve was. Koud, redelijk saai stadion en weinig publiek. Ik telde er 97, de omroeper hield het op 166. Daaronder 3 naast mij nog 3 groundhoppers en 6 schrijvende journalisten. Twee teams in de kelder van de NRW Liga. Erkenschwick helemaal onderaan en kansloos voor behoud, Wegberg-Beeck rond de streep. Thuisploeg won met 2-0. Eerste helft veel kansen maar pas na 35 minuten 1-0. In de tweede helft een bespottelijke penalty na 64 minuten. Wel een overtreding maar ongeveer een meter buiten het zestienmetergebied. Er lag zelfs een plag waar het gebeurde maar de grensrechter die besliste was onverbiddelijk. Veel onvriendelijkheden daarna waarin de arbiter het niet aandurfde een rode kaart te trekken.

Bier und Bratwurst

Vandaag naar Rot Weiss Essen - Schwarz Weiss Essen geweest.
12512 toeschouwers  het absolute record volgens de speaker van de NRW liga     , RWE 1x geel , SWE 5 x geel en 2x rood  3-0 eindstand door 3 x een penalty (Brauer 25,38,58)
Mooie sfer van het thuispubliek wat massaal weerv eens was gekomen. SWE had een handje vol fans mee. Daarna terug en naar Twente - NAC geweest.
Het ene stadion is het andere niet!

3434

Dit seizoen liep Eric Vandebon (vorig seizoen kapitein bij 3de klasser Tongeren) tijdens de eerste wedstrijd een kuitbeenbreuk op. Hiermee verloren we 1 van de belangrijkste verdedigers in het team, zo niet de belangrijkste.

Na een 10tal weken revalideren ging het beter en mocht hij licht trainen met de bal. Toen scheurde er iets (weet niet meer exact wat het was). Terug bij af dus... Weer een 6tal weken later mocht hij zijn wederoptreden maken in de 1ste ploeg.  Het ongeluk spaarde hem niet en hij kreeg weer een blessure. In totaal dus 2 wedstrijd kunnen spelen op 19.

Gisteren (speeldag 23, slechts 2 à 3 weken basisspeler in het 1ste elftal) scoorde hij de 0-1 en dit is voor alle supporters en voor hem zeker, het mooiste moment van Overpelt-Patro Eisden.



De eerste van de 10 spelers die hem bestormden. Let op, Eric let op!

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 05, 2011, 23:58:53
Vandaag naar Rot Weiss Essen - Schwarz Weiss Essen geweest.
12512 toeschouwers  het absolute record volgens de speaker van de NRW liga     , RWE 1x geel , SWE 5 x geel en 2x rood  3-0 eindstand door 3 x een penalty (Brauer 25,38,58)

Ik was er ook, inderdaad mooie sfeer. Hopelijk was het bijna-faillisement van vorig jaar de wake-up call die nodig was om RWE weer naar boven te stuwen. Het nieuwe stadion zal een goed begin zijn.

Het blijft natuurlijk een rare situatie. Als je de lijst van de 25 grootste steden in Duitsland en hun beste voetbalclubs bekijkt, springt Essen er behoorlijk uit:

  1. Berlin  (2 clubs op niveau 2)
  2. Hamburg (2 clubs op niveau 1)
  3. München (niveau 1)    
  4. Köln (niveau 1)
  5. Frankfurt am Main (niveau 1)
  6. Stuttgart (niveau 1)
  7. Düsseldorf (niveau 2)
  8. Dortmund (niveau 1)
  9. Essen (2 clubs op niveau 5)
10. Bremen (niveau 1)
11. Hannover (niveau 1)
12. Leipzig (niveau 4)
13. Dresden (niveau 3)
14. Nürnberg (niveau 1)
15. Duisburg (niveau 2)
16. Bochum (niveau 2)
17. Wuppertal (niveau 4)
18. Bielefeld (niveau 2)
19. Bonn (niveau 6 na faillisement)
20. Mannheim (niveau 5)
21. Karlsruhe (niveau 2)
22. Wiesbaden (niveau 3)
23. Münster (niveau 4)
24. Augsburg (niveau 2)
25. Gelsenkirchen (niveau 1)
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Nieuwe ground bezocht; het volstrekt overbodige Mitsubishi Forklift veldje in de polder. Een mistroostige affaire in werkelijk bittere kou.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed