Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MartijNFR

Ben ook geweest, vond de uitslag alleen minder plezierig..
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

hgrm

Was er ook en allerminst onpartijdig. De verzorger van Montfoort is jarenlang verzorger geweest bij Hilversum in de zaal en alleen al daarom gunde ik Montfoort de overwinning. En van een stuntje ben ik  ook niet vies...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op jun 16, 2011, 17:38:18
Was er ook en allerminst onpartijdig. De verzorger van Montfoort is jarenlang verzorger geweest bij Hilversum in de zaal en alleen al daarom gunde ik Montfoort de overwinning. En van een stuntje ben ik  ook niet vies...

Die verzorger kreeg rood in Haarlem, ik had verwacht dat hij geschorst zou zijn, of geldt dat niet voor verzorgers?

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op jun 16, 2011, 20:01:35
Die verzorger kreeg rood in Haarlem, ik had verwacht dat hij geschorst zou zijn, of geldt dat niet voor verzorgers?

Blijkbaar niet. Een verzorger staat ook niet op het wedstrijdformulier.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Waarschijnlijk net zoals de vorige twee seizoen begin ik het seizoen heel vroeg, in juni, en zie ik wedstrijd 2 pas een dikke maand later.

Oberbruch was de plaats van handeling, een kern behorende tot de gemeente Heinsberg. Dit is een middelgrote stad in het verder vrijwel lege stuk Duitsland tussen Aken en Monchengladbach. In Heinsberg is waarschijnlijk écht niets te beleven aangezien wagens met kenteken HS dagelijks met duizenden in Limburg te vinden zijn, maar dat terzijde.

Alemannia oefende hier tegen een Kreisauswahl Heinsberg genaamd The Best of the West. Het was de derde oefenpot in 5 dagen na eerdere zeges op Jugendsport Wenau en het WDZ uit het Nederlandse Bocholtzerheide.

Deze pot was er speciaal om geld in te zamelen voor de HeinselMänner, naast de 10.000 euro die de club al had geschonken aan het goede doel. De HeinsMänner steunen lokale bewoners in nood, zo werd de kostbare Delphin therapie voor een klein meisje dat met allerlei afwijking was geboren betaald.

Met een tomtom is zo'n sportpark snel gevonden, dik 20 minuten van huis af. 8 euro entree voor het goede doel en ik was binnen. Aftrap om 17uur dus veel hongerige mensen, zéér schappelijke cateringprijzen. 1 bonnetje voor 50 cent, de drank was 2 bonnetjes, iedere worst 3. Daar kunnen ze op Pinkpop nog wat van leren.

Stadion Oberbruch is een bijzonder standaard Duits kleine-stad-stadionnetje. Een gravelbaan om het veld, een tribune en onoverdekte flankeringen en enkele sta-treden er tegenover.

Vorig jaar zag ik, om de zenuwen te bedwingen op WK finale dag, Alemannia in de provincie met 22-0 winnen. Zo;n pot is niet leuk, deze wedstrijd was dat wél. Het regioteam bood bijzonder goed tegenstand en de keeper hield in de beginfase een paar knappe ballen eruit. Daarna kwamen er zelfs kansen, tweemaal een-op-een, voor de Auswahl. Geen verrassing dus dat het na 32 minuten gewoon 1-0 werd. Alemannia schakelde wel gelijk een versnelling hoger en Uludag schoot hard de 1-1 binnen.

Na de pauze 11 nieuwe Alemannen en daarbij onder andere Bas Sibum en Boy Waterman. Die laatste gaat echt op de bank beginnen. Sibum is gehaald om de jonge garde sturing te geven en deed dat prima. Gescoord werd er echter niet meer, ondanks de fratsen die Narciso Lubasa op de linkerflank nog liet zien.


De thuishaven van BC Oberbruch-Heinsberg, uitkomend in de Kreisliga A Heinsberg Staffel 1. Daarin werd Sparta Gerderath kampioen, net voor Waldfeucht-Bocket en Niersquelle Kuckum.








1-0!





Zij floot goed. Ze keek ook leuker.

Hugo

Leuk stadionnetje in Oberbruch!

Verwijderd lid

@Joost, je hebt er dus voor gekozen om het seizoen 2011-2012 te laten beginnen i.p.v. het seizoen 2010-2011 af te sluiten.
Geen spijt van je keuze ?

Joost

Citaat van: Meester op jun 19, 2011, 09:26:29
@Joost, je hebt er dus voor gekozen om het seizoen 2011-2012 te laten beginnen i.p.v. het seizoen 2010-2011 af te sluiten.
Geen spijt van je keuze ?

Groesbeek was onpraktisch, een vroegere kick-off en verder rijden. Ook geen wedstrijd waar ik warm van werd.

Ik ging dat ook helemaal niet halen. Vriendin zit in het onderwijs en is druk bezig rapporten te tikken voor die 32 koters dus ik had aangeboden haar huishoudelijke taken over te nemen.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op jun 19, 2011, 13:07:34
Groesbeek was onpraktisch, een vroegere kick-off en verder rijden. Ook geen wedstrijd waar ik warm van werd.

Ik ging dat ook helemaal niet halen. Vriendin zit in het onderwijs en is druk bezig rapporten te tikken voor die 32 koters dus ik had aangeboden haar huishoudelijke taken over te nemen.

Rapporten tikken staat hier voor vanavond op 't programma.

Han

Ik bezocht vanmiddag El Gouna FC vs Itthad Shorta in het gezelschap van twee vakantievierende Nederlandse grensrechters uit de Nederlandse Jupiler League. Kijkje achter de schermen geboden, tv-toren beklommen en op de foto gezet met de arbiter van dienst. Helemaal blij.

De pot was redelijk representatief voor wat ik hier zoal op tv of live voorbij zie schuiven. Het niveau werd door de heren ingeschat op 'middenmoot Jupiler League'.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Citaat van: Joost op jun 19, 2011, 00:46:05

Bas Sibum
Narciso Lubasa
Heinsberg Staffel
Sparta Gerderath
Waldfeucht-Bocket
Niersquelle Kuckum.


Bint van Bordewijk revisited.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Vladimir1973

Citaat van: Han op jul 03, 2011, 23:26:44
Ik bezocht vanmiddag El Gouna FC vs Itthad Shorta in het gezelschap van twee vakantievierende Nederlandse grensrechters uit de Nederlandse Jupiler League. Kijkje achter de schermen geboden, tv-toren beklommen en op de foto gezet met de arbiter van dienst. Helemaal blij.

De pot was redelijk representatief voor wat ik hier zoal op tv of live voorbij zie schuiven. Het niveau werd door de heren ingeschat op 'middenmoot Jupiler League'.

tof!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Voetbalhopper

Kom net terug van presikhaaf-sporting... het was koud erg koud zeker al je nagaat dat het al midden juli is !

Wat de wedstrijd betreft, tja presikhaaf met van beukering in de ploeg had niet veel te vertellen zoals verwacht.

En heb sjoerd per toeval ontmoet

Joost

Dat was me nog eens een oefenpotje. 4 penalty's 1 onterecht, 2 gemist. En Brugse (met een Haagse tongval) supporters die het veld opkomen om de boel te ontsieren.

Vladimir1973

Citaat van: Joost op jul 24, 2011, 00:46:52
Dat was me nog eens een oefenpotje. 4 penalty's 1 onterecht, 2 gemist. En Brugse (met een Haagse tongval) supporters die het veld opkomen om de boel te ontsieren.

je bedoelt dus RODA JC- Club Brugge?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12