Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vladimir1973

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 02, 2011, 07:57:50
Klopt !! 2 seizoenen zelfs . 1x in 2005/2006 toen zijn ze in de groepsfase doorgedrongen dmv winst op Celtic en Partizan Bel.
                                           1x in 2008/2009 tot de 3e qualificatieronde ,verlies Juventus

ik bedoelde de poulefase..... dacht het dat ze die bereikt hadden, maar het juiste seizoen wist ik niet meer. 05-06 dus.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 02, 2011, 07:57:50
Klopt !! 2 seizoenen zelfs . 1x in 2005/2006 toen zijn ze in de groepsfase doorgedrongen dmv winst op Celtic en Partizan Bel.
                                           1x in 2008/2009 tot de 3e qualificatieronde ,verlies Juventus

Artmedia speelde toen ook nog een laatste groepswedstrijd tegen Rangers op een veld dat meer weg had van een modderpoel.

Joost

Patro Eisden v Olympia Wijgmaal was best aangenaam. Ongeveer 600-650 toeschouwers schat ik.

Patro schoot uit de startblokken en raakte in de eerste twaalf minuten 4 maal paal en lat. Eenmaal zelf was het bal die op de lat plofte en voor een leeg doel tegen de paal werd gekopt. Wijgmaal kwam er niet aan te pas maar het duurde tot de 39e minuut voor Patro middels een mooie goal scoorde.

Na de pauze stond Wijgmaal ietsje anders en was het na 5 minuten alweer 1-1. Het veldoverwicht van Patro bleef maar zonder echt goede kansen. De scheidsrechter floot ook bijzonder matig in die periode. Uiteindelijk bracht een slotoffensiefje Patro nog de zeer verdiende zege. De goal viel in de 4e minuut van de extra tijd.

Cyclebob

Rupel Boom-RC Mechelen 1-1 (0-1) : vermakelijke sfeerrijke pot. Racing sterker in 1e helft en op voorsprong middels magnifieke lob, in tweede helft was het alleen Boom dat kansen creërde. Tsch: pakweg 1500, vanwie ca de helft bezoekers.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Sebastiaan_W

Citaat van: Vladimir1973 op aug 17, 2011, 21:57:04
ik bedoelde de poulefase..... dacht het dat ze die bereikt hadden, maar het juiste seizoen wist ik niet meer. 05-06 dus.

Yep en toen werden ze 3e in de poule en mochten toen uitkomen voor de UEFA-cup(of heette het toen al Euro League).

Vladimir1973

Citaat van: witte leeuw op aug 18, 2011, 09:46:19
Yep en toen werden ze 3e in de poule en mochten toen uitkomen voor de UEFA-cup(of heette het toen al Euro League).

toen nog UEFA-Cup. Mooie prestatie trouwens van Artmedia
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

3434

Citaat van: Joost op aug 17, 2011, 23:00:33
Patro Eisden v Olympia Wijgmaal was best aangenaam. Ongeveer 600-650 toeschouwers schat ik.

Patro schoot uit de startblokken en raakte in de eerste twaalf minuten 4 maal paal en lat. Eenmaal zelf was het bal die op de lat plofte en voor een leeg doel tegen de paal werd gekopt. Wijgmaal kwam er niet aan te pas maar het duurde tot de 39e minuut voor Patro middels een mooie goal scoorde.

Na de pauze stond Wijgmaal ietsje anders en was het na 5 minuten alweer 1-1. Het veldoverwicht van Patro bleef maar zonder echt goede kansen. De scheidsrechter floot ook bijzonder matig in die periode. Uiteindelijk bracht een slotoffensiefje Patro nog de zeer verdiende zege. De goal viel in de 4e minuut van de extra tijd.

Mee eens, al vond ik onze 2de helft gewoon slecht. Het einde maakte veel/alles goed. Lage opkomst ook voor een deel te wijten aan een gratis festival (pre-pukkelpop-drama) op een kleine kilometer van het stadion + een woensdag uiteraard. Ik weet niet waar jij stond of zat maar was die ene bal (de mogelijke 2-0) over de lijn of niet? Het was aan de kant van de straat waar geen supporters zitten. De bal kwam terug en daarna schoot/kopte men mis.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op aug 19, 2011, 20:02:59
Mee eens, al vond ik onze 2de helft gewoon slecht. Het einde maakte veel/alles goed. Lage opkomst ook voor een deel te wijten aan een gratis festival (pre-pukkelpop-drama) op een kleine kilometer van het stadion + een woensdag uiteraard. Ik weet niet waar jij stond of zat maar was die ene bal (de mogelijke 2-0) over de lijn of niet? Het was aan de kant van de straat waar geen supporters zitten. De bal kwam terug en daarna schoot/kopte men mis.
Voor Derde Klasse begrippen vond ik het reuze meevallen qua publiek.

Wij stonden op de staantribune aan de kant waar je ' binnenkomt', niet waar vroeger het uitvak was. Het moment waar je op doelt kan ik me niet voor de geest halen.

Koning Kriel

Gisterenavond bij Dordrecht - Willem II in het uitvak. Over de wedstrijd heb ik het liever niet maar het was wel fijn om te merken dat je in Nederland als uitsupporter ook nog goed ontvangen kan worden. Vanwege de grote belangstelling hadden wij een extra vak naast het uitvak gekregen, in dit vak was geen hek of andere scheidingsconstructie aanwezig. Het was eigenlijk een uitvak zoals je dat in Engeland en België veel ziet. Het bleek gisteren wel dat bij heel veel wedstrijden hekken ook helemaal niet nodig zijn!

Joost

Citaat van: Koning Kriel op aug 23, 2011, 09:55:31
Gisterenavond bij Dordrecht - Willem II in het uitvak. Over de wedstrijd heb ik het liever niet maar het was wel fijn om te merken dat je in Nederland als uitsupporter ook nog goed ontvangen kan worden. Vanwege de grote belangstelling hadden wij een extra vak naast het uitvak gekregen, in dit vak was geen hek of andere scheidingsconstructie aanwezig. Het was eigenlijk een uitvak zoals je dat in Engeland en België veel ziet. Het bleek gisteren wel dat bij heel veel wedstrijden hekken ook helemaal niet nodig zijn!

Opmerkelijk, mijn twee bezoeken aan Dordrecht stonden bol van de negatieve ervaringen. Gevaarlijk uitvak omdat iedereen op die bankjes gaat staan en veel gajes op de 'familie'tribune.

Koning Kriel

Citaat van: Joost op aug 23, 2011, 10:05:20
Opmerkelijk, mijn twee bezoeken aan Dordrecht stonden bol van de negatieve ervaringen. Gevaarlijk uitvak omdat iedereen op die bankjes gaat staan en veel gajes op de 'familie'tribune.

Die familietribune was nu dus uitvak.

FSC_87

Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat Willem II meer dan voldoende supporters meeneemt naar de uitwedstrijden. Helaas valt dit bij veel clubs uit de Jupiler League zwaar tegen.

Vaak genoeg maar een man of 10 bij ons in het uitvak zien zitten.

Koning Kriel

Citaat van: FSC_87 op aug 23, 2011, 11:44:52
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat Willem II meer dan voldoende supporters meeneemt naar de uitwedstrijden. Helaas valt dit bij veel clubs uit de Jupiler League zwaar tegen.

Vaak genoeg maar een man of 10 bij ons in het uitvak zien zitten.

Er hangt een hele positieve sfeer rondom Willem II al begint die na het gelijkspel tegen GAE en de nederlaag van gisteren af te zwakken. Ook het feit dat we eindelijk weer eens uitwedstrijden voor een normale prijs met eigen vervoer zonder uitkaart verplichting kunnen bezoeken draagt bij aan goede aantallen. Mijn verwachting is wel dat dit nog sterk af gaat nemen zodra de nieuwigheid er af is en we wat combi's gaan krijgen. 600 man op maandagavond (en hadden we meer kaarten dan waren het er nog meer geweest) is voor Willem II ook redelijk bijzonder.

Mochten we op eigen vervoer naar Sittard mogen dan kan er wel weer eens een grote groep komen. Ik ben alleen bang dat we daar een of andere maatregel opgelegd krijgen. 10 man zullen we in ieder geval bij elke uitwedstrijd wel halen.

Vladimir1973

600 uitsupporters in de Jupiler op een maandagavond....... heel knap!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Koning Kriel

Citaat van: Breda op aug 23, 2011, 17:03:44
Het gezang bleef wel veelal beperkt tot de eerste vijf minuten; daarna was het veelal stil. De wedstrijd zelf was natuurlijk een spektakelstuk van de bovenste plank, waarbij velen zich echter afvroegen waar het middenveld van Willem II was. Ik heb me gisteren uitstekend vermaakt aan de Krommedijk.

Sfeer was matig tot slecht inderdaad, het middenveld was nog slechter maar wat mij betreft was de scheidsrechter de slechtste man op en rond het veld. Niet dat Willem II daardoor verloor want hij floot aan twee kanten slecht. Die man deed maar wat de ene minuut was iets een overtreding een minuut later niets, totaal geen lijn in zijn fluitgedrag met als dieptepunten het niet geven van een zuivere penalty aan Willem II en de rode kaart voor dordrecht.