Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel

Citaat van: TeeZee op okt 18, 2011, 11:11:54
Hahaha, en toen begon jij zeker over Feyenoord?

En die kerel een beetje in zijn vooroordeel bevestigen zeker ;)

HJanneman

Mooi verslag weer op je site! Net als bij goede tv-series vind ik een aantal voorspelbare onderdelen(bijv. de quiz en de curry-praat) in je verslagen eerder een toevoeging dan dat het afbreuk doet aan de lol.

Peenvogel

Dank je wel. Het gebrek aan de curry breekt me nu op. Een beetje meer (vast) voedsel op de terugweg had geen kwaad gekund ;)

Dat is het leuke aan de boottripjes m.i. een beetje drinken, ouwehoeren, quiz maken en de medereizigers lastig vallen met vragen over de vrouw van Wayne Rooney. Eerst waren we met zijn vieren, nu met zijn tienen. Volgende stap is een coach en daarna die hele boot :) Peenvogel voetbalreizen B.V.

Ici c est Paris

Citaat van: Peenvogel op okt 18, 2011, 16:43:05
Dank je wel. Het gebrek aan de curry breekt me nu op. Een beetje meer (vast) voedsel op de terugweg had geen kwaad gekund ;)

Dat is het leuke aan de boottripjes m.i. een beetje drinken, ouwehoeren, quiz maken en de medereizigers lastig vallen met vragen over de vrouw van Wayne Rooney. Eerst waren we met zijn vieren, nu met zijn tienen. Volgende stap is een coach en daarna die hele boot :) Peenvogel voetbalreizen B.V.

Ik ben hier een tijd niet geweest dus even een vraagje: Wat is je site?

Peenvogel

Citaat van: Ici c est Paris op okt 18, 2011, 16:47:08
Ik ben hier een tijd niet geweest dus even een vraagje: Wat is je site?

http://www.peenvogel.nl/

cafebac

Citaat van: cafebac op okt 05, 2011, 13:20:24
15-10 PSV - FC Utrecht 1-0
16-10 FC Differdange - F91 Dudelange 3-1

Eindelijk eens de Thillenberg bezoeken :)

17-10 Fortuna - Telstar 2-5

Op de terugweg van Luxemburg gestopt in Sittard om weer een ground toe te voegen. Verslagje van de trip in het Luxemburg topic

Vaig

Aangename avond gehad gisteren in Leverkusen bij Bayer - Valencia. Eerste helft was Leverkusen van een bedroevend niveau en kwam Valencia verdiend aan de leiding. De ploeg begon op het half uur al met het tenenkrommende tijdtrekken, waardoor je hoopte dat Leverkusen de wedstrijd deed kantelen. Dat gebeurde met een goal na rust die uit het niets kwam van Schurrle. 4 minuten later stond de ploeg zelfs op voorsprong door een schitterende goal van Sam. Het laatste half uur ging er bij beide ploegen weer heel veel mis, zette Valencia nog wat aan, maar leverde dit geen goals meer op.

Het stadion kon me enerzijds wel bevallen, met vooral de mooie dakconstructie. Anderzijds vond ik de skyboxen achter de goal foeilelijk. Buiten het geluid wat de Ultra's de hele wedstrijd produceerde, viel de sfeer wat tegen. Het uitvak was ook lang niet uitverkocht, waardoor ook hier niet veel sfeer was.

De infastructuur was perfect geregeld en ook de catering was dik in orde. Enige minpunt was dat er alleen alcoholvrij bier geschonken werd tijdens CL wedstrijden. Weet niet of dit een algemene regel van de UEFA is of dat Leverkusen deze regel zelf heeft ingesteld.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

cafebac

Dat laatste is helaas een algemene UEFA-regel. Voor de wedstrijd genoeg drinken is vor mij altijd het devies :)

Peenvogel

Citaat van: cafebac op okt 20, 2011, 15:32:17
Dat laatste is helaas een algemene UEFA-regel. Voor de wedstrijd genoeg drinken is vor mij altijd het devies :)

Waarvan akte! ;)

Koning Kriel

Gisteren naar AZ - Austria wien geweest. Was nog nooit in het nieuwe stadion van AZ geweest en stelde me er eigenlijk niet zo veel van voor. Het stadion vond ik echter mooier dan verwacht, ik heb het niet zo op die nieuwe bakken maar in Alkmaar hebben ze er nog wat van weten te maken. Ook de sfeer van AZ kant was beter dan wat je op tv meestal meekrijgt (helemaal niks). Het onderdeel waar ik wel wat van verwachtte was het voetbal maar dat was dan weer helemaal niks, gelukkig wisten ze in de laatste 10 minuten terug te komen van 0-2 naar 2-2. Al met al een leukere avond dan verwacht.

Joost

Ik ben ook wel te spreken over het stadion van AZ. Zeker geen standaard, saai nieuw stadion.

Hugo

Citaat van: Koning Kriel op okt 21, 2011, 08:40:04
Gisteren naar AZ - Austria wien geweest. Was nog nooit in het nieuwe stadion van AZ geweest en stelde me er eigenlijk niet zo veel van voor. Het stadion vond ik echter mooier dan verwacht, ik heb het niet zo op die nieuwe bakken maar in Alkmaar hebben ze er nog wat van weten te maken. Ook de sfeer van AZ kant was beter dan wat je op tv meestal meekrijgt (helemaal niks). Het onderdeel waar ik wel wat van verwachtte was het voetbal maar dat was dan weer helemaal niks, gelukkig wisten ze in de laatste 10 minuten terug te komen van 0-2 naar 2-2. Al met al een leukere avond dan verwacht.

Ik was ook aanwezig. Het stadion heeft idd wel wat aparts en de ligging tussen al die (snel)wegen vind ik ook leuk. Verder sluit het perfect aan op de behoeftes van een club als AZ.

Gouverneur

Over nieuwe stadions gesproken: ik was gisteravond voor het eerst in het nieuwe stadion van FC Zwolle (Rot-Weiss Essen was het doel, maar door fileleed zagen we die bestemming in rook opgaan). Ik vond er niet veel aan, hoewel de sfeer goed was. Dertien in een dozijn en betalen met FC Zwolle-munten. Vanaf onze plaatsen (op de Fred Patrick Tribune, ter hoogte van de middenlijn op de tweede rij) was de zijlijn niet zichtbaar.

Wel een ruime en dik verdiende overwinning voor de thuisploeg, hoewel Dordrecht onthutsend zwak was. De uitslag had een stuk hoger kunnen uitvallen als de Zwollenaren iets zorgvuldiger waren geweest. Ik tip FC Zwolle dit jaar als kampioen: Willem II is te wisselvallig en FC Eindhoven zal ongetwijfeld nog wegzakken. Volgens Teletekst zaten er gisteravond in Zwolle overigens ruim 8.000 toeschouwers. Dat lijkt me een ruime overschatting.

Cyclebob

Terug van een week Noord-Ierland.
Derry City-Galway United 4-0, eenzijdige wedstrijd in uniek gelegen stadion: naast rugbystadion waar uitverkochte wedstrijd bezig was, waardoor we hebben geparkeerd op de gigantische begraafplaats op de heuvel boven stadion, rommelige kleine tribunes, de klassieke hondenrenbaan en met een fish en chips maaltijd op tribune gelachen met de kleine tifogroep van de thuisploeg, de Jungle Side Boys.
Minpunt: Glentoran-Linfield, wat maandagavond eigenlijk de climax had moeten worden, werd wegens extreme regenval afgelast. Het veld zag er smiddags nog redelijk uit. Het "Jesus" bord is trouwens verdwenen, het stadion blijft ongekend indrukwekkend.
Verder het prachtige bouwvallige stadion van Cliftonville bezocht, trof bij Carrick Rangers tot mijn verbazing een overwoekerd veld zonder goals aan. Ik las net dat ze dit half jaar hun thuiswedstrijden op Seaview of Windsor spelen omdat ze kunstgras krijgen; daar was nog niets van te zien. de stadions Linfield en Portadown zaten op slot en Crusaders heeft hun Seaview Park verbouwd sinds mijn laatste bezoek in 2002.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Nico1880

Katwijk VV - Barendrecht werd stilgelegd na 70' omdat de scheidsrechter onwel was geworden. Iets dat je niet veel meemaakt.
Het stadion van Quick Boys vond ik echt geweldig gelegen!
Het spel van Excelsior Rotterdam was niet om aan te kijken. Die club gaat snel terug in de Jupiler League staan.