Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Voor veel wedstrijden van West Ham kun je vaak gewoon aan kaarten komen. Spurs vraagt tegenwoordig een betaalde membership.

Lukasz

Klopt inderdaad, tickets West Ham zullen er voldoende zijn, gaan morgen in de general sale.

MichielB

Iemand tips om te doen in Belfast? Eind maart gaan we naar Glentoran op zaterdagmiddag en een interland op de zondagavond.
Misschien een goede pub of iets wat je echt gezien moet hebben?

Joost

Citaat van: MichielB op feb 01, 2023, 10:25:39
Iemand tips om te doen in Belfast? Eind maart gaan we naar Glentoran op zaterdagmiddag en een interland op de zondagavond.
Misschien een goede pub of iets wat je echt gezien moet hebben?

Het Museum of the Troubles and Peace is een aanrader. En daarnaast kun je niet naar Belfast zonder een wandeling te maken door de wijken met alle Murals. Falls Road, Shankly Road etc.

Belfast is een heel bijzondere stad, daar moet je echt niet de hele dag in de kroeg gaan zitten.

bunnet

Iemand ervaring met (halve) finales op Wembley? Eind april zou ik het liefst Luton (zaterdag) combineren met een halve finale FA Cup (zondag), maar geen idee of je aan tickets geraakt. Afgelopen jaar was onmogelijk zag ik zonder membership.

ALenstra

Zal via een van de halve finalisten moeten.

Nort

Citaat van: bunnet op feb 01, 2023, 11:22:07
Iemand ervaring met (halve) finales op Wembley? Eind april zou ik het liefst Luton (zaterdag) combineren met een halve finale FA Cup (zondag), maar geen idee of je aan tickets geraakt. Afgelopen jaar was onmogelijk zag ik zonder membership.
Aan een ticket kom je wel, maar het is altijd de vraag hoeveel je ervoor over hebt (zowel in tijd als geld). Zoals je zelf al schrijft heb je zeer waarschijnlijk een membership nodig en zelfs dan is het nog mogelijk dat dit niet voldoende is.

wies

Heeft er iemand ervaring bij Nottingham Forest? Komen daar ooit tickets in de GS of loopt alles daar via memberships?

Joep2002

Citaat van: wies op feb 01, 2023, 13:50:44
Heeft er iemand ervaring bij Nottingham Forest? Komen daar ooit tickets in de GS of loopt alles daar via memberships?

Voor de Premier League gaat alles via een membership, voor zover ik weet haalt de verkoop de general sale een enkele keer in de League Cup...

wies

Citaat van: Joep2002 op feb 02, 2023, 09:49:53
Voor de Premier League gaat alles via een membership, voor zover ik weet haalt de verkoop de general sale een enkele keer in de League Cup...


Helaas, kijken of het dan op een andere manier gaat lukken. Memberships zijn namelijk uvk.

Lukasz

Zijn hier meer mensen met een Antwerp account die niet in kunnen loggen? Ik zou een werkend account moeten hebben (dat geeft de website ook aan), maar als ik een SMS naar mijn telefoonnummer laat sturen bij het inloggen, ontvang ik niets.

FCT1980

Weet iemand waar ik kan vinden of er nog wordt gevoetbald op Millmoor, Rotherham?
Nu Manchester United de finale van de League Cup heeft gehaald ben ik op zoek naar een alternatief die dag. Kan helaas nog niet echt wat vinden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

dinkelburg19

Citaat van: FCT1980 op feb 07, 2023, 11:57:35
Weet iemand waar ik kan vinden of er nog wordt gevoetbald op Millmoor, Rotherham?
Nu Manchester United de finale van de League Cup heeft gehaald ben ik op zoek naar een alternatief die dag. Kan helaas nog niet echt wat vinden.

Gekeken op futbology en je locatie daar op gezet en datum?
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

ALenstra

Volgens Wikipedia wordt er op Millmoor sinds 2016 gevoetbald door lokale jeugdteams.

Ruttos

Een vraag van mij: het televisieschema is volgens mij bekend voor het weekend van 4 maart. ik heb tickets voor Luton Town - Swansea op zaterdagmiddag 15.00 uur.
Hebben jullie nog tips voor wedstrijden (mag alle niveaus zijn) op vrijdagavond of zondagmiddag/avond? Mag ook net buiten Londen zijn uiteraard.

Alvast bedankt!

Helaas spelen veel Londense clubs ook zaterdag om 15.00 uur.