Week 33 / 11 - 17 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:57:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Kaartjes voor het FA Community Shield zijn sinds gisteren in de General Sale gegaan. Het is geen probleem om aan kaartjes te komen. Goedkoopste kaartjes zijn 15 pond en dan zit je op de bovenste ring.

Gerrit-Jan

Zo, na ruim twee uur in de rij te hebben gestaan zijn de kaartjes binnen voor Twente-Arsenal. Echt slecht geregeld die kaartverkoop, drie kassa's voor een paar duizend mensen. Weet iemand trouwens wanneer bekend gemaakt wordt of de wedstrijd op de 12e of 13e gespeeld wordt? Kan dit namelijk nergens vinden..

AthleticHolanda

Citaat van: Gerrit-Jan op aug 03, 2008, 16:22:04
Zo, na ruim twee uur in de rij te hebben gestaan zijn de kaartjes binnen voor Twente-Arsenal. Echt slecht geregeld die kaartverkoop, drie kassa's voor een paar duizend mensen. Weet iemand trouwens wanneer bekend gemaakt wordt of de wedstrijd op de 12e of 13e gespeeld wordt? Kan dit namelijk nergens vinden..

De speeldatum wordt uiterlijk dinsdag 5 augustus voor 12.00 uur bekend gemaakt.

Vrije verkoop zonder (S)CC zit er natuurlijk niet in voor deze wedstrijd...?

Denniz1974

Citaat van: AthleticHolanda op aug 03, 2008, 20:26:17
Citaat van: Gerrit-Jan op aug 03, 2008, 16:22:04
Zo, na ruim twee uur in de rij te hebben gestaan zijn de kaartjes binnen voor Twente-Arsenal. Echt slecht geregeld die kaartverkoop, drie kassa's voor een paar duizend mensen. Weet iemand trouwens wanneer bekend gemaakt wordt of de wedstrijd op de 12e of 13e gespeeld wordt? Kan dit namelijk nergens vinden..

De speeldatum wordt uiterlijk dinsdag 5 augustus voor 12.00 uur bekend gemaakt.

Vrije verkoop zonder (S)CC zit er natuurlijk niet in voor deze wedstrijd...?

Ik zie dat er op een clubcard 4 tickets gekocht mogen worden, de zwarte markt zal overvloedig zijn !

AthleticHolanda

Marktplaats staat inderdaad helemaal vol voor Twente-Arsenal...

In ieder geval op zeker: 16/8 Arminia Bielefeld - Werder Bremen en wsl nog twee meer dat weekend.

HJanneman

#35
Citaat van: Joost op jul 16, 2008, 19:23:11

Wil je een saai stadion dat halfvol zit moet je naar Southampton. Wil je een mooi stadion en een bijzondere wedstrijd dan moet je naar Aldershot. Dar zal overigens niet uitverkocht zijn dus daar kun je gewoon aan het stadion een kaartje halen.

Bij de meeste Engelse clubs is er een ticket collect punt waar je je kaartjes kan afhalen. Das heel normaal.

Sinds de keuze is gevallen op de eerste thuiswedstrijd van Aldershot Town FC sinds de terugkeer in de football league bleef ik de pagina van 'The Shots' natuurlijk nauwlettend volgen.
De club besloot van deze wedstrijd 'ALL-TICKET' te maken.
Dit betekende dus dat ik geen kaarten aan het stadion kon verkrijgen.
Ik heb de club een paar e-mails gestuurd, maar kreeg geen antwoord en telefonisch kreeg ik ook geen gehoor(niemand aan de telefoon, continue in gesprek).
Toen begonnen we te twijfelen, van Bournemouth gaat er ook een sneltrein binnen 2 uur naar London.
We bekeken de opties in London, maar die wedstrijden waren niet zo bijzonder als die van Aldershot Town FC tegen AFC Bournemouth.
Aangezien we vrijdag 15 augustus al in Bournemouth zijn hebben we geprobeerd om kaarten te verkrijgen via AFC Bournemouth.
Ik ben gistermorgen gaan bellen met de ticket-office van 'The Cherries' en kreeg daar een erg behulpzame vrouw aan de lijn(en ook al was ze dat niet, ik kreeg tenminste gehoor, wat me bij the shots niet gelukt was).
De vrouw dacht dat de 1000 kaarten voor het uitvak wel verkocht zouden worden(de wedstrijd wordt gezien als een local derby), dus ze mocht geen kaarten vasthouden t/m de dag voor de wedstrijd(begrijpelijk).
Wel mochten we vooruit betalen, zodat ze dan alsnog de dag voor de wedstrijd klaar zouden liggen.

Misschien heeft één van jullie dit ook wel eens meegemaakt, dus ik wil het jullie niet onthouden.
De vrouw had bedacht dat ik een cheque moest opsturen naar het postadres van de club met het verschuldigde bedrag er op ingevuld.
Dus ik naar de bank(ik had nog nooit met een cheque betaald, dus ik vond het wel avontuurlijk), maar daar werd mij verteld dat cheques in Nederland niet meer bestaan, maar in Engeland dus nog wel.

Thuisgekomen: de ticket-office weer gebeld om te vragen of het dan ook via internetbankieren geregeld kon worden(creditcard kon niet).
Dit gebeurde nooit(Engelsen schijnen sowieso veel minder happig te zijn op internetbankieren dan wij Nederlanders), dus zij moest het even navragen bij een collega en toen moest die collega het weer navragen bij een andere collega.
Uiteindelijk zou collega drie mij de bankdetails doormailen, maar uiteindelijk kreeg ik alleen een rekeningnummer en dat is voor internationale transacties niet genoeg.
Dus nog maar een keer mailen/bellen en toen ontbrak de swift/bic-code nog, maar die heb ik zelf maar opgezocht op internet toen(want dat is gelukkig wel mogelijk, ook al blijft het kiezen van de juiste swift-code een kleine gok).
Nu is het geld overgemaakt en kan ik dus hoogstwaarschijnlijk(als zij het geld dat ik nu kwijt ben ook daadwerkelijk ontvangen) volgende week vrijdag bij de ticket-office van AFC Bournemouth de kaarten ophalen voor het uitvak van Aldershot Town FC!

TeeZee

Top! Een geweldige wedstrijd om het seizoen mee te openen. Ik zal op dat moment enkele kilometers noordoostelijker zitten.

Ik ben er zelf trouwens nog niet helemaal uit of all-ticket nou wel zo'n probleem zou zijn geweest, soms zijn de kaartjes namelijk toch op de wedstrijddag te koop aan de kassa. Het betekent dan gewoon dat er geen "pay at the gate"-mogelijkheid bestaat, wat velen hier sowieso toejuichen.

HJanneman

Brentford, Watford of Millwall?
Heb teruggelezen in dit topic en je hebt aardig wat wedstrijden genoemd tijdens deze week, maar de zaterdag is mij niet bekend.
Brentford heeft een grappig stadion dat ik nog wel eens in een dubbel zou willen bezoeken.
Millwall heeft wel een 'stoere' reputatie om mee thuis te komen, maar heeft een saai stadion.
Watford vind ik dan de mooiste qua stadion en club op zichzelf, en bovendien heeft het een mooi affiche die dag(hopelijk hebben de Charlton-supporters aan het begin v/h seizoen nog wel zin in zo'n uitwedstrijdje 'om de hoek').

Remco

Citaat van: Remco op jul 16, 2008, 18:00:37
vrijdag 15 augustus 19:30 Rot-Weiss Erfurt - FC Carl-Zeiss Jena (3. Liga)
zaterdag 16 augustus 14:00 Kickers Offenbach - 1. FC Union Berlin (3. Liga)
zondag 17 augustus Beker van Belgie of NRW-Liga.

Maroboduus

12-08-2008  20:30 uur  Eintracht Frankfurt - Real Madrid (Vriendschappelijk)
13-08-2008  19:00 uur  1. FC Germania Ober-Roden - Hünfelder SV (Hessenliga)
15-08-2008  18:00 uur  1. FSV Mainz 05 - 1. FC Kaiserslautern (2. Bundesliga) (Bidden en hopen dat het lukt)
16-08-2008  Nog open
17-08-2008  Nog open

Han

Woensdag 13 Augustus 2008:

Grand Hurghada vs Aswan
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Vaig

Vrijdag 15 augustus: Go Ahead Eagles - Fortuna. Helaas met de bus
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Denniz1974

Vrijdag 15 augustus: FC Emmen - Helmond Sport

@ Maroboduus:  Hoe ben je aan een kaart voor Eintracht - Real gekomen ? De website van Eintracht in de gaten gehouden tot de verkoop begon en toen direct je slag geslagen ?

Vaig

Citaat van: Denniz1974 op aug 11, 2008, 22:18:15
Vrijdag 15 augustus: FC Emmen - Helmond Sport

@ Maroboduus:  Hoe ben je aan een kaart voor Eintracht - Real gekomen ? De website van Eintracht in de gaten gehouden tot de verkoop begon en toen direct je slag geslagen ?
En dat is voor jouw een uit thuis of neutrale wedstrijd?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Denniz1974

Citaat van: Vaig op aug 11, 2008, 22:24:08
Citaat van: Denniz1974 op aug 11, 2008, 22:18:15
Vrijdag 15 augustus: FC Emmen - Helmond Sport

@ Maroboduus:  Hoe ben je aan een kaart voor Eintracht - Real gekomen ? De website van Eintracht in de gaten gehouden tot de verkoop begon en toen direct je slag geslagen ?
En dat is voor jouw een uit thuis of neutrale wedstrijd?
Emmen - Helmond is voor mij een neutrale wedstrijd. Ben bezig met de lijst van alle stadions in Nederland te voltooien. Met name in de eerste divisie zijn er nog wat plekken die bezocht moeten gaan worden.