Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 687257 keer)

Offline Jef400

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3705 Gepost op: jul 28, 2020, 21:55:57 »
Nickky vraagt naar een wedstrijd die allang gespeeld is.
En de datum even bekijken. Net voordat het hele coronagedoe in werking trad.

Offline Appie_M

« Reactie #3706 Gepost op: okt 20, 2021, 20:47:22 »
Hoi allen,

Na al het gedoe rondom Corona wil ik met twee vrienden voor het eerst in twee jaar weer eens een weekend op pad. Ons vizier staat nu op Italië/Zwitserland eind november. Concreet hebben we het over de volgende wedstrijden:

20-11: Atalanta - La Spezia
21-11: Inter - Napoli
22-11: Verona - Empoli
24-11: Young Boys - Atalanta

Voor de wedstrijden in Italië is het me echter niet duidelijk hoe het nu zit met de Tessera. Heb online al wat gezocht, maar kan geen duidelijk concreet antwoord vinden. Moet ik die Tessera verplicht hebben? En zo ja, kan ik dan voor meerdere clubs een Tessera aanvragen? Ik wil best een tientje betalen voor zo'n pas, zolang ik bovenstaande wedstrijden maar kan bezoeken.

Zien jullie verder nog beren op de weg mbt bovenstaande planning? Of kansen wellicht?

Alvast dank!

Offline Nort

« Reactie #3707 Gepost op: okt 21, 2021, 09:14:53 »
Hoi allen,

Na al het gedoe rondom Corona wil ik met twee vrienden voor het eerst in twee jaar weer eens een weekend op pad. Ons vizier staat nu op Italië/Zwitserland eind november. Concreet hebben we het over de volgende wedstrijden:

Voor de wedstrijden in Italië is het me echter niet duidelijk hoe het nu zit met de Tessera. Heb online al wat gezocht, maar kan geen duidelijk concreet antwoord vinden. Moet ik die Tessera verplicht hebben? En zo ja, kan ik dan voor meerdere clubs een Tessera aanvragen? Ik wil best een tientje betalen voor zo'n pas, zolang ik bovenstaande wedstrijden maar kan bezoeken.

Zien jullie verder nog beren op de weg mbt bovenstaande planning? Of kansen wellicht?

Alvast dank!
Een Tessera is (meestal) niet verplicht voor het bezoeken van thuiswedstrijden. Wel moet ieder ticket op je eigen naam staan en kan/wordt dit gecontroleerd bij de ingang. Het is soms een doolhof om de kaartjes op naam te zetten en het hele koopproces af te ronden, maar met Google Translate en 'trial by error' moet ook dat goed goedkomen. Vergeet niet je ID/paspoort mee te nemen.

Zolang de capaciteit 100% blijft zie ik bij geen van je Italiaanse wedstrijden een probleem om aan kaartjes te geraken. Ik zou ze bij Inter en Atalanta wel online kopen. Verona raakt niet uitverkocht.

Young Boys - Atalanta lijkt me wel daarentegen wel een uitdaging.

Offline San Paolo

« Reactie #3708 Gepost op: okt 21, 2021, 09:22:47 »
Hoi allen,

Alvast dank!

Ik ben een aantal weken terug nog in Italië geweest voor drie wedstrijden. Ook in Verona geweest toevallig. Kaartjes is geen probleem, heb wel geduld. Ze komen meestal pas een week of zelfs enkele dagen voor de wedstrijd te koop. Zelfs de derby van de Turijn was geen probleem voor kaarten. Als ik je een advies mag geven, bezoek ook een wedstrijd in de lagere divisies als dit past in jullie reisplan. Zoals vaak was dat bij ons de leukste, "echte" Italiaanse ervaring.

Online Joost

« Reactie #3709 Gepost op: okt 21, 2021, 10:19:40 »
Inter heeft een eenvoudige (engelstalige) ticketshop. Dat kan niet misgaan.
Atalanta gebruikt Vivaticket, die hebben ook een Engelstalige site.

Offline Saltacampos

• Geslacht: Man
« Reactie #3710 Gepost op: okt 21, 2021, 14:16:08 »
Ik ben een aantal weken terug nog in Italië geweest voor drie wedstrijden. Ook in Verona geweest toevallig. Kaartjes is geen probleem, heb wel geduld. Ze komen meestal pas een week of zelfs enkele dagen voor de wedstrijd te koop. Zelfs de derby van de Turijn was geen probleem voor kaarten. Als ik je een advies mag geven, bezoek ook een wedstrijd in de lagere divisies als dit past in jullie reisplan. Zoals vaak was dat bij ons de leukste, "echte" Italiaanse ervaring.
Absoluut, vind ik ook, er zijn veel clubs buiten de Serie A die leuke stadions en een fanatieke aanhang hebben en ook de bezoekers zijn vaak in voldoende getale aanwezig om zich te laten horen.
Over land and sea

Offline rogo_breda

« Reactie #3711 Gepost op: Gisteren om 09:03:33 »
Heeft iemand een membership bij Crystal Palace? Je moet zo te zien een membership hebben om tickets te kunnen bestellen. Ik ben nu vooral benieuwd of als ik deze nu nog afsluit ik dan nog tickets kan bestellen voor de wedstrijd van 6 november. Nu kan ik niet zien of het al uitverkocht is of nog niet.

Offline Semper Fidelis

« Reactie #3712 Gepost op: Gisteren om 23:37:13 »

Dit kan ik alleen maar beamen. In januari 2020 naar AS Roma - Juventus, Lazio - Napoli en Tor Sapienza - FC Turris geweest. Uiteindelijk vond eenieder van ons de Serie D wedstrijd het mooist, al zou het ook kunnen komen dat de uitploeg met zo'n 700 man kwam en wij per ongeluk in het uitvak belandden. 

Offline Nort

« Reactie #3713 Gepost op: Gisteren om 23:47:08 »
Dit kan ik alleen maar beamen. In januari 2020 naar AS Roma - Juventus, Lazio - Napoli en Tor Sapienza - FC Turris geweest. Uiteindelijk vond eenieder van ons de Serie D wedstrijd het mooist, al zou het ook kunnen komen dat de uitploeg met zo'n 700 man kwam en wij per ongeluk in het uitvak belandden.
Alles draait om het verwachtingspatroon. Als je naar de Old Form gaat moet het haast wel 3-3 worden om je verwachtingen te evenaren. Een power League wedstrijd mag in een saaie 0-0 eindigen en desondanks zie je pluspunten.

Offline Olav

• 023 On Tour
« Reactie #3714 Gepost op: Vandaag om 00:21:49 »
Zeker doen, Italië staat bekend om fanatieke supportersgroepen in de lagere divisies!
Mijn website: http://023ontour.nl