Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

DannyH79

Hopelijk kunnen we wat wedstrijden meepakken van de regiocup of de onderlinge wedstrijden/competities die clubs maken. En hopelijk in de voorbereiding de oefenpotje...
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Saltacampos

Als reizen weer mag en er mag weer publiek in de stadions, zou ik graag een tripje naar Finland doen met Tampere als uitvalsbasis.
Mijn zoon heeft daar een jaar gestudeerd en wil graag nog eens terug, dus dat zou wel leuk zijn.
De kalender is al bekend en eind juli zouden vier wedstrijden op vier dagen kunnen op beheersbare afstanden, met o.a. een wedstrijd op het eiland Aland, dromen mag nog wel zeker ?
Over land and sea

rogo_breda

Citaat van: Freekos79 op mrt 06, 2021, 09:49:37
Voor Duitsland kun je zoeken op rahmenterminkalender 21/22
Thanks. En de zoekterm voor Frankrijk, iemand?

ALenstra

Calendrier saison 2021/2022? Wellicht staat er iets op de LFP website.

Saltacampos

Citaat van: rogo_breda op mrt 06, 2021, 19:19:36
Thanks. En de zoekterm voor Frankrijk, iemand?
https://www.fff.fr/competition
Zowel voor nationale competities (onder de kaart van Frankrijk bij "Nos championnats nationaux" als via de kaart links naar alle regionale en districtsliga's).
Je kan zoeken op competitie en datum.
De FFF heeft ook een goede gratis app waarbij je op club kan zoeken.
Over land and sea

Mokum1900

mijn plannen na corona ben lichtelijk herezen sinds mijn laatste post

ik zit te denken aan Faroer Eilanden ! of een toer door de baltische staten en dan Finalnd mee te paken :)
even landenpunten binnen harken en natuurlijk ook wat zien van het land
Waar je ook gaat ik volg je overal

DannyH79

Ik ga komend weekend eerst even een rondje noord nederland doen, drenthe en groningen.......en dan voornamelijk voor het restant van de Langeleegte.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ricodejong4

Citaat van: DannyH79 op mrt 09, 2021, 00:17:11
Ik ga komend weekend eerst even een rondje noord nederland doen, drenthe en groningen.......en dan voornamelijk voor het restant van de Langeleegte.....

Bij gebrek aan perspectief op wedstrijden hebben wij met onze groep zaterdag ook een rondje Noord-Nederland op de planning staan.
Adressen die we aan willen doen:
- sv Twedo
- FC Emmen
- De Langeleegte
- Esserberg
- LSC Sneek
- sv Hielpen

Laat het weten als er in de directe omgeving nog sportparken zijn welke we niet mogen laten liggen :)

DannyH79

Citaat van: ricodejong4 op apr 13, 2021, 08:23:46
Bij gebrek aan perspectief op wedstrijden hebben wij met onze groep zaterdag ook een rondje Noord-Nederland op de planning staan.
Adressen die we aan willen doen:
- sv Twedo
- FC Emmen
- De Langeleegte
- Esserberg
- LSC Sneek
- sv Hielpen

Laat het weten als er in de directe omgeving nog sportparken zijn welke we niet mogen laten liggen :)

In Assen heb je Achilles 1894 is wel leuk mocht je er in de buurt zijn. vv Roden is ook zeker een aanrader, rondom het hoofdveld een mooie bosrijke omgeving en nostalgische look......bij FC Emmen heb je aangrenzend ook vv Emmen, wellicht niet heel bijzonder maar als je er toch bent......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FCT1980

Harkema misschien? Ik ken het sportpark niet maar de naam is wel een grote in het amateurvoetbal.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Citaat van: DannyH79 op apr 13, 2021, 10:36:56
In Assen heb je Achilles 1894 is wel leuk mocht je er in de buurt zijn. vv Roden is ook zeker een aanrader, rondom het hoofdveld een mooie bosrijke omgeving en nostalgische look......bij FC Emmen heb je aangrenzend ook vv Emmen, wellicht niet heel bijzonder maar als je er toch bent......
vv Emmen ligt er inderdaad direct aan vast en ook SVBO en SC Angelslo op een paar honderd meter.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jeroen503

Ik ben van plan om morgen is een keer de kant van Wageningen op te rijden om de Wageningse Berg te bezoeken. Ik zie verschillende verslagen op internet van bezoeken aan dit stadion, maar stel hier toch voor de zekerheid maar even de vraag. Is het stadion vrij toegankelijk of is het verstandig om vooraf contact te zoeken?

rogo_breda

Het is in ieder geval toegankelijk via een gat in het hek aan achter de staantribune lange zijde. Althans zo was het altijd, mijn laatste bezoek is een jaar geleden.

DannyH79

Citaat van: Jeroen503 op apr 26, 2021, 16:47:42
Ik ben van plan om morgen is een keer de kant van Wageningen op te rijden om de Wageningse Berg te bezoeken. Ik zie verschillende verslagen op internet van bezoeken aan dit stadion, maar stel hier toch voor de zekerheid maar even de vraag. Is het stadion vrij toegankelijk of is het verstandig om vooraf contact te zoeken?

Normaal gesproken heb je op dinsdagochtend oud spelers en oud supporters die daar aanwezig zijn. Die vinden het alleen maar leuk als je langskomt en als je geluk hebt hoor je ook nog mooie verhalen.

Ik weet alleen niet of ze er morgen ook zijn op koningsdag
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Arjen

21-06-2021 Noord Macedoniƫ- Nederland. Berichtje van de UEFA gehad dat de tickets geldig blijven.