Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob1977_PSV

Kan iemand mij hier vertellen of kaarten voor FC Barcelona, in dit geval voor het duel tegen Atlético Madrid in april, aan de stadionkassa's te krijgen zijn of dat dit een kansloos verhaal gaat worden. Ik ben totaal niet ingevoerd bij Barca en volgens de toeschouwersaantallen verkopen ze alleen Real thuis uit.

Ik ben in Spanje gewend om altijd aan de kassa te kopen bij het stadion en dit lukt ook altijd wel, al is dit een iets ander affiche dat snap ik ook.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op jan 02, 2020, 12:19:05
Kan iemand mij hier vertellen of kaarten voor FC Barcelona, in dit geval voor het duel tegen Atlético Madrid in april, aan de stadionkassa's te krijgen zijn of dat dit een kansloos verhaal gaat worden. Ik ben totaal niet ingevoerd bij Barca en volgens de toeschouwersaantallen verkopen ze alleen Real thuis uit.

Ik ben in Spanje gewend om altijd aan de kassa te kopen bij het stadion en dit lukt ook altijd wel, al is dit een iets ander affiche dat snap ik ook.

Je kan bij Barcelona toch heel makkelijk online kaartjes kopen?

ALenstra

Als ik kijk onder tickets bij de thuiswedstrijd tegen Atletico Madrid dan krijg ik een bericht dat Barca tickets not available zijn. Maar je kan een bericht krijgen als ze wel beschikbaar komen. Voor die wedstrijd is ook geen exacte datum bekend.

Nort

Zelfs tegen Real Madrid is er online verkoop en worden er soms nog kaarten aan de deur verkocht. Verkoop begint wel pas 1/2 dagen van te voren en de vanaf prijzen zijn schikbarend hoog.

Rob1977_PSV

Waarschijnlijk zijn we rond die tijd in Barcelona en voor Español-Real Madrid verwacht ik geen problemen om aan kaarten te komen. Ik houd het in de gaten en alvast bedankt voor de reacties. Barca verkoopt niet vaak uit, alleen ben ik daar niet op de hoogte voor wat betreft verkoop
'aan de poort'. Tickets zullen minimaal 100 per stuk zijn, maar dat geldt voor alle clubs waar de top 2 langs gaat.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!


Zeeuwserat

Hebben jullie advies om 3 kaarten te kunnen bemachtigen voor Sheffield United-Bournemouth op 8-2-2020?
Alvast bedankt.

jdebruin96

Citaat van: Zeeuwserat op jan 04, 2020, 11:13:16
Hebben jullie advies om 3 kaarten te kunnen bemachtigen voor Sheffield United-Bournemouth op 8-2-2020?
Alvast bedankt.

Het uitvak proberen

red28

Citaat van: Zeeuwserat op jan 04, 2020, 11:13:16
Hebben jullie advies om 3 kaarten te kunnen bemachtigen voor Sheffield United-Bournemouth op 8-2-2020?
Alvast bedankt.

Als je Engels goed genoeg is, even naar de ticketshop van Bournemouth bellen. Vriendelijke mensen die mij ook aan kaartjes hebben kunnen helpen bij de wedstrijd Arsenal - Bournemouth. Van te voren wel even een account aanmaken!

ALenstra

Contact opnemen met de club? Uitvak eventueel?

Nik

Als je op de thuisvakken wil zitten kan je een belletje naar de club wel overslaan, heeft geen zin. Ze zijn erg strikt en houden vast aan het hebben van voldoende loyalty points.

fcbisart

We zouden eventueel in april naar Wimbledon _ MK Dons gaan. Tickets zullen waarschijnlijk weer moeilijk te bemachtigen zijn . Heeft hier op het forum deze wedstrijd ooit bezocht ? Dank bij voorbaat voor jullie reacties

Jef400

Citaat van: Nik op jan 06, 2020, 18:46:29
Als je op de thuisvakken wil zitten kan je een belletje naar de club wel overslaan, heeft geen zin. Ze zijn erg strikt en houden vast aan het hebben van voldoende loyalty points.
Kan ik me voorstellen nu ze consequent uitverkopen en voor het eerst in 15 jaar weer terug zijn in de premier league.

Freekos79

Citaat van: fcbisart op jan 06, 2020, 20:33:54
We zouden eventueel in april naar Wimbledon _ MK Dons gaan. Tickets zullen waarschijnlijk weer moeilijk te bemachtigen zijn . Heeft hier op het forum deze wedstrijd ooit bezocht ? Dank bij voorbaat voor jullie reacties

Volgens mij verkoopt die wedstrijd nooit uit.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Freekos79 op jan 06, 2020, 21:48:05
Volgens mij verkoopt die wedstrijd nooit uit.

Dat is de omgekeerde versie, die in Londen zal wel uitverkopen.