Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


FCT1980

Citaat van: Arjen op dec 18, 2019, 08:08:10
Bristol City speelt om half 1. Als dat lukt qua heenreis zou ik die pakken. 2 uurtjes van einde wedstrijd tot vertrek vliegtuig lijkt me te krap. De bus van het centrum naar vliegveld doet er meer dan een half uur over.

En Memorial Stadium ligt niet eens in het centrum. Wordt onhaalbaar lijkt me.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Bristol Rovers haal je ook makkelijk met een huurauto of taxi

ALenstra

De Easyjet vlucht komt om 11.00 aan in Bristol en vertrekt om 19.00 weer. Bij een kickoff van 12.30 is dat te doen. Tenzij het vliegtuig vertraging oploopt.

bagger010

Intussen zie ik dat de wedstrijd is verplaatst naar de zondag, waarschijnlijk maak ik er een lang weekend met de vrouw des huizes van. Toch allemaal erg bedankt voor het meedenken en de tips!

Nickky

Helaas onmogelijk om kaarten voor 5 januari voor Gillingham - west ham te scoren. Alles geprobeerd, maar ze verkopen écht alleen aan mensen die al een customer number hebben. Een nieuwe account accepteren, doen ze pas na dit affiche.. klote...

Is hier iemand met een Gillingham FC customer number die voor mij twee kaart zou willen en kunnen bestellen?

fcbisart

Wij slaagden er ook niet in ... jammer, maar als alternatief opteren we nu voor Wycombe W - Coventry City op 29december

Nickky

Wycombe vorig jaar geweest. Zeker de moeite. En ze doen het bizar goed dit jaar. Met portier in de spits.

Maar ik blijf hopen op een wonder. Dus als iemand een account heeft bij Gillingham, pb me !

Sebastiaan_W

Citaat van: fcbisart op dec 19, 2019, 19:56:53
Wij slaagden er ook niet in ... jammer, maar als alternatief opteren we nu voor Wycombe W - Coventry City op 29december

Voor mij al een jaar of 15 terug dat ik bij Wycombe was. Leuk stadionnetje tegen de heuvels aan.

Leuke wandeling vanaf het station naar het stadion. Half uurtje heuvel op, heuvel af.

maikelll043

Een buitenkans in de COUPE DE FRANCE op 4 januari speelt Stade Portelois tegen RC Strassbourg in Stade de l'Epopee (Calais)



In het stadion worden normaliter geen officiële wedstrijden meer gespeeld>

Joost

Citaat van: maikelll043 op dec 23, 2019, 14:51:49
Een buitenkans in de COUPE DE FRANCE op 4 januari speelt Stade Portelois tegen RC Strassbourg in Stade de l'Epopee (Calais)

In het stadion worden normaliter geen officiële wedstrijden meer gespeeld>

Ehh..

https://youtu.be/2U7RGaZs1Pg

(van 25 november)

ALenstra

Stadion ziet er behoorlijk nieuw uit. En ook leeg.

Olav

Zou iemand me kunnen helpen met kaarten voor AA Gent - AS Roma (27-02)? Abonnees kunnen nu al kopen. De vrije verkoop is pas eind januari maar ben bang dat er dan slechts enkele dure kaarten over zijn.


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅