Jupiler League '10/'11

Gestart door AthleticHolanda, aug 11, 2010, 13:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MartijNFR

Citaat van: TeeZee op aug 21, 2010, 11:00:27
Hoorde ik nou na de 12-1 van Almere een spreekkoor "tien! tien! tien!"??
Dat dacht ik inderdaad ook te horen, haha.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

AthleticHolanda

Ik vrees het echt voor Fortuna, nu al...

FC Eindhoven blijft verbazen, de magische hand van Faber is zichtbaar dit seizoen.

Joost

Fc Eindhoven is gewoon goed bezig geweest. Heeft met Marc Brijs de goede weg ingeslagen qua selecteren en scouten en Poortvliet en Faber zetten dat voort.

Fortuna is inderdaad verschrikkelijk, die leken juist redelijk te hebben ongekocht, vooral voorin. MVV red het makkelijk dit jaar ondanks de minpunten.

FSC_87

Fortuna is momenteel echt dramatisch. Hopelijk volgende week in de derby wat beter, maar het is tegen beter weten in...

hgrm

Ik was vanavond bij Telstar-Dordt.
Geen onaardige wedstrijd, al kreeg Telstar een punt te weinig. Jomanda was als vanouds in vorm en de slechtste man op het veld was scheidsrechter Kevin Blom. Zeker één en misschien twee zuivere penalties werden Telstar onthouden en verder was het warrig en slecht.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Citaat van: hgrm op sep 14, 2010, 00:19:29
Ik was vanavond bij Telstar-Dordt.
Geen onaardige wedstrijd, al kreeg Telstar een punt te weinig. Jomanda was als vanouds in vorm en de slechtste man op het veld was scheidsrechter Kevin Blom. Zeker één en misschien twee zuivere penalties werden Telstar onthouden en verder was het warrig en slecht.
Scheidsrechter was de heer Ketting en wat ik op TV zag (met herhalingen) heb ik geen zuivere penalty gezien die Telstar werd onthouden.
Ook met die directe rode kaart zat ie goed.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

hgrm

Citaat van: Bossche Bol op sep 14, 2010, 00:33:32
Scheidsrechter was de heer Ketting en wat ik op TV zag (met herhalingen) heb ik geen zuivere penalty gezien die Telstar werd onthouden.
Ook met die directe rode kaart zat ie goed.
Inderdaad, Ketting...

Ik heb zeker 3 momenten gezien waar deze fluitist liet doorspelen terwijl er duidelijk sprake was van een overtreding, een paar keer er net buiten, maar zeker ook één keer binnen de 16. Wat vooral opviel is dat-ie in soortgelijke gevallen Dordt een paar keer wel een vrije trap net buiten de 16 gaf.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

King Nothing

De zotheid van FC Emmen ten top: Sparta - FC Emmen is een verplichte buscombi geworden.

Sparta uit! Ik ben als Emmensupporter driemaal bij Sparta geweest, ik loop in Emmenshirt en wordt in het supportershome uitgenodigd. Nog nooit gezeik gehad daar, nooit gedoe, altijd gezellig, mooi dagje uit naar één van de mooiste clubs van Nederland en nu mag het opeens niet meer omdat FC Emmen blijkbaar niet wil dat supporters op eigen houtje afreizen naar Rotterdam. Stel je voor, een groep losgeslagen Emmenaren in zo'n stad. Ik denk dat Aboutaleb nog wel een noodverordening gaat afroepen om te voorkomen dat bloeddorstige Emmen- en Spartasupporters elkaar zullen treffen op de diverse pleinen in de binnenstad van Rotterdam.

Waarom ben ik eigenlijk nog supporter van zo'n kutclub?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Heeft het er niet gewoon mee te maken dat Het Kasteel vlak bij Blijdorp ligt? Stel je voor dat de Emmen-supporters Bokito ontvoeren zodat ze met het losgeld de schulden van het Noorderdierenpark kunnen betalen? Of draai ik nu door?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vaig

Hahaha geweldige redenatie HGRM. Alleen jammer dat het Noorder Dierenpark net gered lijkt!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

AthleticHolanda

King Nothing, Je kan toch gewoon een kaartje kopen aan de kassa en in het thuisvak gaan zitten?

King Nothing

Kan ja, maar ik zit bij wedstrijden toch liever tussen de Emmensupporters.
Citaat van: hgrm op okt 20, 2010, 19:38:56
Heeft het er niet gewoon mee te maken dat Het Kasteel vlak bij Blijdorp ligt? Stel je voor dat de Emmen-supporters Bokito ontvoeren zodat ze met het losgeld de schulden van het Noorderdierenpark kunnen betalen? Of draai ik nu door?
Hehe, kan maar zo :D
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Niels_Zitterd

Fortuna Sittard promoveert naar Categorie II licentiesysteem
22.11.2010
De licentiecommissie van de KNVB heeft Fortuna Sittard ingedeeld in Categorie II van het licentiesysteem. Fortuna Sittard behaalde in de laatste beoordeling van de licentiecommissie een rating van 78 punten, waarmee de club voor de tweede keer op rij voldoende punten behaalde om in Categorie II terecht te komen. De scheidingslijn tussen Categorie I en Categorie II ligt namelijk op 65 punten. "Deze promotie is een eerste stap in de goede richting en was absoluut noodzakelijk in het voortbestaan van de club."

Voorzitter Wil Meijers is content met de promotie, maar waakt voor te veel optimisme: "De promotie naar categorie II is het resultaat van een stevige sanering die we het laatste jaar hebben doorgevoerd binnen de club. We hebben het personeelsbestand moeten inkrimpen en helaas ook moeten bezuinigen in het spelersbudget."

Meijers vervolgt: "Hoewel we de laatste twee seizoenen enkele stappen in de juiste richting hebben gemaakt op commercieel gebied, blijft het zaak om de inkomstenkant van de begroting te blijven versterken, zodat we uiteindelijk ook weer in het sportieve product kunnen investeren. In de huidige tijd is dat echter niet eenvoudig. Het blijft dus hard knokken. Deze promotie is echter wel een eerste stap in de juiste richting en een absolute voorwaarde voor het voortbestaan van Fortuna Sittard."

bron: www.fortunasittard.nl

------------------

Nu op het sportieve vlak snel stappen gaan maken en de basis om de financiele malaise definitief achter ons te laten is er.

King Nothing

Als het geforceerde stappen maken om handhaving te bereiken maar niet ten koste gaat van het financiële beleid.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Niels_Zitterd

Citaat van: King Nothing op nov 22, 2010, 21:20:56
Als het geforceerde stappen maken om handhaving te bereiken maar niet ten koste gaat van het financiële beleid.

Onze bestuurders zitten zo fanatiek met de hand op de beurs dat ik me daar het minste zorgen over maak.
Ik denk eerder dat er niets of nauwelijks versterkingen zullen komen en dat we daardoor ons Waterloo zullen vinden.