Hoofdmenu

EK 2016 Frankrijk

Gestart door ALenstra, mei 12, 2015, 19:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Ik geloof dat je bij een toewijzing van tickets nog wel de mogelijkheid hebt om ze te weigeren voordat je eraan verbonden bent.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jeje

Citaat van: Ralf op jun 09, 2015, 20:16:31
Weet iemand hoeveel aanvragen je per persoon kunt doen en of je er hierna nog (op een legale) manier onderuit kunt komen?

We willen namelijk met een aantal personen inschrijven op zoveel mogelijk wedstrijden
Op de Uefa site kon ik dit niet 1-2-3 vinden, of heb ik er overheen gekeken?

Hoeveel aanvragen zou ik niet weten, maar volgens mij krijg je als je ingeloot wordt het recht om de tickets te kopen, aangezien je volgens mij nog geen echte koopovereenkomst overeengekomen bent en je alleen ingeschreven hebt voor tickets. Maar denk dat je gewoon goed moet opletten of je al eventueel betalingsgegevens in moet vullen enzo.


wekke

Citaat van: Ralf op jun 09, 2015, 22:08:50

Mocht iemand hier een antwoord op hebben, al dan niet op basis van voorgaande eindrondes, dan hoor ik het graag :-)

Maximum 2 tickets per aanvraag. Althans dat was zo voor het EK 2012, OS2012, WK2014 en is ook zo bij de Europese finales.

Ralf

CiteerFor any match a maximum of four tickets per applicant can be requested. 'Destination Tickets' are also available, allowing you to see two matches played at a chosen stadium.

http://www.uefa.com/uefaeuro/finals/ticketing/ticket-types/index.html

4 tickets per wedstrijd dus, alleen is de vraag voor hoeveel verschillende wedstrijden 1 persoon tickets kan bestellen

KRCM1904

#19
Citaat van: Ralf op jun 09, 2015, 22:40:04
http://www.uefa.com/uefaeuro/finals/ticketing/ticket-types/index.html

4 tickets per wedstrijd dus, alleen is de vraag voor hoeveel verschillende wedstrijden 1 persoon tickets kan bestellen

Wat ik er van maak, is inderdaad maximum 4 tickets per wedstrijd, maar je hebt wel de beperking dat je maar voor 1 wedstrijd per dag kan kopen.

Ik vind wel een degelijke uitleg in een Frans krantenartikel. http://www.lavoixdunord.fr/sports/foot-attention-chaud-devant-voila-les-places-pour-ia182b200n2875567

http://www.fff.fr/articles/details-articles/153144-560621-billetterie-uefa-euro-2016-les-informations
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

belfast

Heb zojuist in 5 minuten 16 kaarten besteld. Gaat heel makkelijk, dus concurrentie zal moordend zijn. Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
D3T=Lief

wekke

Voor 14 wedstrijden heb ik 2 tickets geselecteerd. Op hoop van zegen.

smitswessel

#22
Onderin het bestelproces staat: "payment and complete application".
Daar moet je je creditcard gegevens al volledig invullen.
Betekent dit dat als je bent ingeloot, je dan direct wordt afgerekend? Of heb je nog de keuze om kaartjes af te wijzen? Of dat je bijvoorbeeld 4 kaartjes hebt opgegeven, maar dat je uiteindelijk zegt dat je er maar 2 wilt kopen?

Ik heb nul,nul ervaring met dergelijke bestel/koop-procedures. Vandaar mijn vragen. Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!

belfast

Citaat van: smitswessel op jun 10, 2015, 09:17:16
Onderin het bestelproces staat: "payment and complete application".
Daar moet je je creditcard gegevens al volledig invullen.
Betekent dit dat als je bent ingeloot, je dan direct wordt afgerekend? Of heb je nog de keuze om kaartjes af te wijzen? Of dat je bijvoorbeeld 4 kaartjes hebt opgegeven, maar dat je uiteindelijk zegt dat je er maar 2 wilt kopen?

Ik heb nul,nul ervaring met dergelijke bestel/koop-procedures. Vandaar mijn vragen. Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Gewoon kopen wat je kopen kunt. Ik heb voor bijna 1000 euro besteld. Stel dat ik ze allemaal krijg, en ik kan zelf niet, dan kun je ze eenvoudig verkopen. Belangrijk is dat Frankrijk voor de Europeanen goed te bereizen is, dus de vraag zal enorm zijn. Wanneer je hier een kaartje zou posten zou ik verbaasd zijn wanneer niemand zou willen.
D3T=Lief

wekke

Als je wordt uitgeloot dan wordt de prijs direct van je kredietkaart gehouden. Vandaar ook dat er staat dat je kredietkaat limiet voldoende moet zijn tot 15 augustus.

Normaal gezien kan je tot het opsturen van je kaartjes nog afstand doen van je tickets.

smitswessel

Belfast heeft inderdaad gelijk dat de kaartjes nog wel verhandelbaar zijn. (Alleen vraag ik me af hoe dat zit indien een match bijvoorbeeld Tsjechië - IJsland wordt.)

Nou ja dan is het te hopen dat ik ze niet allemaal krijg. Ik heb inderdaad voor heel veel wedstrijden ingeschreven. In totaal voor zo'n € 2.000,-. Meer met de gedachte/hoop, dat er dan wel ééntje tussenzit die ik krijg toegewezen. Of hoe hebben jullie dat gedaan?

belfast

Citaat van: smitswessel op jun 10, 2015, 10:24:41
Belfast heeft inderdaad gelijk dat de kaartjes nog wel verhandelbaar zijn. (Alleen vraag ik me af hoe dat zit indien een match bijvoorbeeld Tsjechië - IJsland wordt.)

Nou ja dan is het te hopen dat ik ze niet allemaal krijg. Ik heb inderdaad voor heel veel wedstrijden ingeschreven. In totaal voor zo'n € 2.000,-. Meer met de gedachte/hoop, dat er dan wel ééntje tussenzit die ik krijg toegewezen. Of hoe hebben jullie dat gedaan?

WK 2006 2 kaarten Tsjechie-Ghana verkocht, voor 300 euro aan wat Tsjechen met stropdas. Niet dat ik in de handel zit, maar het terrasbezoek in Keulen liep wat uit waardoor we niet naar huis konden en een hotel moesten hebben. Met andere woorden, je komt er altijd wel vanaf. Ik verwacht ook een grote zakelijke vraag, ook het EK gaat tenslotte om de knaken helaas.
D3T=Lief

Jehoentelaar

Aanvraag ingediend om vervolgens erachter te komen dat m'n creditcard een maand te vroeg verloopt. Dat schiet op.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

smitswessel

Oftewel, je zou je voor alle wedstrijden inschrijven, in beginsel een paar duizend euro. Uiteindelijk word je ingeloot voor 2 wedstrijden. Enkel deze 2 wedstrijden worden afgeschreven van je creditcard en je hebt niet de keus om er bijvoorbeeld 1 te weigeren of minder kaarten dan gewenst te kopen.

Als ik het zo goed heb verwoord, dan is het verhaal mij duidelijk en ben ik jullie dankbaar.


Jeje

Voor 12 wedstrijden 2 kaarten aangevraagd. 815 euro totaal.

Er waren volgens mij al 5 miljoen geregistreerden ofzo, als iedereen zoveel kaarten aanvraagt is de kans dat je een kaart bemachtigt echt 1 op 1000 ofzo :P