Hoofdmenu

Oefenduels 2011

Gestart door wekke, mei 05, 2011, 14:58:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op mei 05, 2011, 14:58:28
Dinsdag 5 juli
Litex Lovech (Bul) - Anderlecht (Tegelen, 16u00)

Volgens mij speelt Anderlecht dan tegen Oţelul Galaţi, dat hebben zij tenminste bevestigd.

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op jun 16, 2011, 14:37:45
Volgens mij speelt Anderlecht dan tegen Oţelul Galaţi, dat hebben zij tenminste bevestigd.

Eerst stond er op de website van Anderlecht dat het om Litex Lovech ging. Nu staat er dat de tegenstander nog onderhandeld moet worden

Vladimir1973

Volgens mij gaat het nog steeds om Litex Lovech.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12


Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op jun 18, 2011, 13:22:24
http://www.otelul-galati.ro/stiri.php?id=3369

Als ik dat zo zie, dan spelen ze nog meer wedstrijden tijdens hun verblijf in Nederland.

wekke

Citaat van: Breda op jun 18, 2011, 14:55:38
Ik vermoed dat de oefenwedstrijd White Star - Zwarte Leeuw van 2 augustus een thuismatch betreft voor de Turnhoutse provincialer White Star Schorvoort (fraai stadionnetje overigens!), en niet van White Star Woluwe.

Dacht ik eerst ook. Toen zocht ik via footbel naar White Star en vond enkel Woluwe. Zal het bij deze aanpassen.

Joost

Citaat van: wekke op jun 19, 2011, 01:24:50
Dacht ik eerst ook. Toen zocht ik via footbel naar White Star en vond enkel Woluwe. Zal het bij deze aanpassen.

Ik ken uit mijn hoofd sowieso ook al White Star Schoonbeek-Beverst White Star Lauwe, White Star Linkhout en White Star Wommersom.

Vladimir1973

Citaat van: Breda op jun 18, 2011, 14:55:38
Ik vermoed dat de oefenwedstrijd White Star - Zwarte Leeuw van 2 augustus een thuismatch betreft voor de Turnhoutse provincialer White Star Schorvoort (fraai stadionnetje overigens!), en niet van White Star Woluwe.

Het gaat idd over WS Schorvoort......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

17 juli speelt Antwerp een oefenwedstrijd op Hearts.

voetbalfan

Op 16 juli speelt Westerlo blijkbaar niet meer tegen Lierse maar tegen Oosterzonen.

Vladimir1973

Citaat van: voetbalfan op jun 19, 2011, 12:40:59
Op 16 juli speelt Westerlo blijkbaar niet meer tegen Lierse maar tegen Oosterzonen.

het zal te lastig zijn om 2 dagen na een Europa Leaguewedstrijd tegen een eersteklasser te spelen zeker......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

voetbalfan

Citaat van: Vladimir1973 op jun 20, 2011, 17:07:54
het zal te lastig zijn om 2 dagen na een Europa Leaguewedstrijd tegen een eersteklasser te spelen zeker......

Inderdaad en ik denk zelfs dat deze wedstrijd nu geschrapt gaat worden omdat ze twee dagen ervoor nog in Finland zitten. Het kan ook zijn dat deze wedstrijd wordt gespeeld door de beloften (b-kern)

Vladimir1973

Citaat van: voetbalfan op jun 20, 2011, 17:28:31
Inderdaad en ik denk zelfs dat deze wedstrijd nu geschrapt gaat worden omdat ze twee dagen ervoor nog in Finland zitten. Het kan ook zijn dat deze wedstrijd wordt gespeeld door de beloften (b-kern)

die redenering van het b-elftal houdt wel steek denk ik dan....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

De wedstrijd KV Mechelen-Utrecht mag dan toch doorgaan.

Dieter

23/07 Genclerbirligi - Anderlecht (stadion Beringen)