Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Hugo op sep 21, 2017, 11:23:35
Ik zit komende weekend bij Venezia - Parma, Massa - Finale en Fiorentina - Atalanta Bergamo.

Voor wie het interesseert:
Venezia - Parma
Massa - Finale
Fiorentina - Atalanta Bergamo

Tribuneklanten

Heel tof Hugo.
Over 4 weken zijn we zelf ook in Italië en staat Fiorentina op het programma.
Heb je kaarten vooraf geregeld of ter plekke aan de kassa? Zit niet heel vol namelijk.

Venezia staat ook op de shortlist, prachtig.

Nort


Hugo

Citaat van: Tribuneklanten op okt 09, 2017, 08:13:21
Over 4 weken zijn we zelf ook in Italië en staat Fiorentina op het programma.
Heb je kaarten vooraf geregeld of ter plekke aan de kassa? Zit niet heel vol namelijk.

Inderdaad tegenvallende opkomst. Ik heb mijn kaartje vooraf besteld online, ik vermoed dat het ter plekke ook wel zal lukken, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Hugo

Citaat van: Nort op okt 09, 2017, 08:30:47
Leuke (foto)verslagen, weer eens wat anders :)

Ja, Duisburg of Dortmund kennen we inmiddels allemaal wel...

watergatehopper

Citaat van: Hugo op okt 08, 2017, 21:10:53
Voor wie het interesseert:
Venezia - Parma
Massa - Finale
Fiorentina - Atalanta Bergamo

Het is zo fijn dat er mensen aan je denken tijdens hun tripjes
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

San Paolo

Afgelopen zaterdag bij Bologna - Sampdoria geweest. Prachtig stadion en een, qua weertype, mistige setting maakte het tot een heel mooie middag. Aan 1 zijde van het stadion pronkt op de achtergrond een kerk welke door middel van een kilometerslange galerie te bereiken is. Italiaanser kan het niet. Was mijn vijfde voetbalervaring in Italië en op Napoli na zijn ze allemaal zeer goed bevallen.

jdebruin96

San Paolo, Wat was er mis met Napoli?

San Paolo

Citaat van: jdebruin96 op nov 29, 2017, 13:07:09
San Paolo, Wat was er mis met Napoli?

Heb heel wat wedstrijden in Europa gezien met PSV maar nergens was de sfeer zo vijandig / afstandelijk als in Napels. Maar dat is persoonlijk uiteraard. De Feyenoorders die er dit jaar geweest zijn hoor je weer andere verhalen van.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: San Paolo op nov 30, 2017, 11:34:55
Heb heel wat wedstrijden in Europa gezien met PSV maar nergens was de sfeer zo vijandig / afstandelijk als in Napels. Maar dat is persoonlijk uiteraard. De Feyenoorders die er dit jaar geweest zijn hoor je weer andere verhalen van.

Ben zelf in Napels geweest en dat was een geweldige ervaring, tussen het thuispubliek met een Napolitaan die me meenam in de Curva. Kan me voorstellen dat het als uitsupporter iets minder plezant is. Mijn tripje naar Napels was niet heel veel later na het gebeuren in Rome, de gasten die ik sprak kon het geen reet interesseren wat er daar heeft afgespeeld. De haat naar Rome is intens. Wel benadrukten ze dat zoiets in Napels nooit zou gebeuren en nooit zou worden getolereerd.

Hugo

Citaat van: Tribuneklanten op okt 09, 2017, 08:13:21

Over 4 weken zijn we zelf ook in Italië en staat Fiorentina op het programma.
Heb je kaarten vooraf geregeld of ter plekke aan de kassa? Zit niet heel vol namelijk.


Ik vind je Twitteracount meestal de moeite waarde om te volgen. Echter dat filmpje over de fans van Livorno die op de brommer naar Pisa gingen voor de derby klopt niet. Want ze zijn niet gegaan.

Ben jij soms een Rus met je nepnieuws?

De Twaalfde Man

Citaat van: Hugo op aug 30, 2017, 22:08:00
Welkom, ben je zeker dat de datums van de competitiewedstrijden al definitief zijn vastgesteld?  Meestal duurt dat in Italië tot 2-3 weken vooraf.
Is dit ook voor de Serie A?

Met een gunstige planning wil ik namelijk kijken of Sampdoria - Genoa valt te combineren met FC Zurich - Grasshoppers in het weekend van 7-8 april.

Nort

Citaat van: De Twaalfde Man op dec 14, 2017, 12:52:45
Is dit ook voor de Serie A?

Met een gunstige planning wil ik namelijk kijken of Sampdoria - Genoa valt te combineren met FC Zurich - Grasshoppers in het weekend van 7-8 april.
Ik ben bij Zurich - Grasshoppers geweest, maar dat is geen must-see. De enige leuke details zijn de +- 25 mini-floodlights en het houten plafond. Dan zou je beter gewoon een weekend in Italie kunnen vertoeven.

De Twaalfde Man

Citaat van: Nort op dec 14, 2017, 14:01:12
Ik ben bij Zurich - Grasshoppers geweest, maar dat is geen must-see. De enige leuke details zijn de +- 25 mini-floodlights en het houten plafond. Dan zou je beter gewoon een weekend in Italie kunnen vertoeven.
Ben ik het normaliter mee eens, maar de keus is een bewussie vanuit een speciale reden. Vandaar mijn vraag.

AthleticHolanda

Citaat van: De Twaalfde Man op dec 14, 2017, 12:52:45
Is dit ook voor de Serie A?

Dat is wel mijn ervaring, de website van de Gazzetta (.it) is er meestal meteen bij na de bekendmaking.