Week 27 / 30 juni - 6 juli 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:52:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Laat hier je plannen voor de week van 30 juni t/m 6 juli zien

Sebastiaan_W

05/07 Germinal Beerschot(Bel) - Neftchi Baku(Aze)

Maroboduus

Voor de mensen die zaterdag as de ontmoeting tussen Grashopper-Club Zürich en het Albaanse FC Besa Kavaja in de Intertoto Cup op de planning hebben staan: De wedstrijd wordt NIET in het Letzigrund Stadion gespeeld, maar in Stadion Niedermatten in Wohlen. De Grashoppers hebben besloten er een elite evenement van te maken, want volgens UEFA-richtlijnen mogen er slechts 624 toeschouwers worden toegelaten tot dit stadion.(zitplaatsen). Er zullen dus enkel 624 tickets voor dit duel in de voorverkoop verkocht worden, op de wedstrijddag zelf zijn de stadionkassa's gesloten.

Bron: http://www.gcz.ch/index.php?id=319&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=2685&tx_ttnews[backPid]=17

Joost

Omdat ik al te lang droog sta zit ik er aan te denken om zondag naar Wattenscheid te gaan voor de Halleluja-Cup tussen Bochum, SG Wattenscheid, Borussia Dortmund en RW Essen.

Vriendschappelijke wedstrijden zijn ruk maar dit lijkt me wel aardig.

Stadionhopper

Waarschijnlijk toch:

05-07 Germinal Beerschot - Neftchi Baku
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis1981 op jul 06, 2008, 00:32:39
Zojuist terug van Antwerpen...

Verslag en foto's op:

http://stadionhopper.blogspot.com

ha ha wat een bizarre wedstrijd was dit zeg. Ik was van mening dat het beide doelpunten ook geen doelpunten waren, maar dit was dus wel het geval?

Opkomst viel me nog mee en volgens mij zat je in het zelfde vak als ik. Vak D een paar rijen schuinachter me zat een dikke schreeuwlelijk.

Wat me opviel was dat er tussen de aanhang van Neftchi Baku ook veel Turken zaten. Na de wedstrijd zag ik een aardige groep met Turkse vlaggen lopen toen ze het stadion uitliepen. Beide landen hebben een maan en een ster in hun vlag, maar voor de rest kan ik me geen overeenkomsten bedenken.

Maroboduus

CiteerWat me opviel was dat er tussen de aanhang van Neftchi Baku ook veel Turken zaten. Na de wedstrijd zag ik een aardige groep met Turkse vlaggen lopen toen ze het stadion uitliepen. Beide landen hebben een maan en een ster in hun vlag, maar voor de rest kan ik me geen overeenkomsten bedenken.

De Azeri (inwoners van Azerbeidzjan) zijn een zgn. "Turkvolk" en het Azeri (taal der Azeri) is een Turkse taal. Turkije, Azerbeidzjan en bijvoorbeeld ook Turkmenistan hebben dus een gemeenschappelijke achtergrond wat taal, cultuur en andere zaken betreft. Verder verbindt Azerbeidzjan en Turkije natuurlijk nog de gemeenschappelijke haat jegens de Armenen.
Tijdens het afgelopen EK zag je overigens ook bij elke wedstrijd van Turkije vele Azerbeidzjaanse vlaggen hangen. Turkije en Azerbeidzjan zijn zogezegd echte "broedernaties".

Stadionhopper

Citaat van: witte leeuw op jul 06, 2008, 08:40:05
ha ha wat een bizarre wedstrijd was dit zeg. Ik was van mening dat het beide doelpunten ook geen doelpunten waren, maar dit was dus wel het geval?
Opkomst viel me nog mee en volgens mij zat je in het zelfde vak als ik. Vak D een paar rijen schuinachter me zat een dikke schreeuwlelijk.

Ja het waren 2 doelpunten. Bij thuiskomst heb ik nog de samenvatting gezien bij het late journaal op de Belgische zender.

Die schreeuwlelijk zat precies achter mij, kreeg er zowat oorpijn van met zijn schreeuwen: Wij willen bloed komen pollen...:-)

Was jij met je vriendin toevallig en zat je aan de zijkant bij de trap? Ik zag na het laatste fluitsignaal je nog foto's nemen en liep voor je langs om onderaan in het vak nog wat foto's te nemen van het stadion.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis1981 op jul 06, 2008, 11:03:26
Citaat van: witte leeuw op jul 06, 2008, 08:40:05
ha ha wat een bizarre wedstrijd was dit zeg. Ik was van mening dat het beide doelpunten ook geen doelpunten waren, maar dit was dus wel het geval?
Opkomst viel me nog mee en volgens mij zat je in het zelfde vak als ik. Vak D een paar rijen schuinachter me zat een dikke schreeuwlelijk.

Ja het waren 2 doelpunten. Bij thuiskomst heb ik nog de samenvatting gezien bij het late journaal op de Belgische zender.

Die schreeuwlelijk zat precies achter mij, kreeg er zowat oorpijn van met zijn schreeuwen: Wij willen bloed komen pollen...:-)

Was jij met je vriendin toevallig en zat je aan de zijkant bij de trap? Ik zag na het laatste fluitsignaal je nog foto's nemen en liep voor je langs om onderaan in het vak nog wat foto's te nemen van het stadion.

Yep dat was ik!

Volgens mij heb ik jou dan ook gezien. Stond je bij de 1e rij foto's te nemen. Donker haar en een donkere polo aan?

Er waren volgens mij aardig wat groundhoppers gister.

Stadionhopper

Ik had een donker jasje aan en heb donkerblond haar.

Na de wedstrijd ben ik naar de eerste rij gelopen ja en heb nog wat foto's van de tribunes gemaakt.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion

verrassend veel volk in die betonne blok. Leuk dat ze niet verder dan 1-1 kwamen maar volgens mij winnen ze wel op baku. Spijtig genoeg natuurlijk.