Indeling Regionalliga

Gestart door Arjen, okt 25, 2010, 20:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoekie_B

Beste heren,

28 oktober bezoek ik de wedstrijd Dortmund- Paderborn voor de beker.
Nu zie ik dat 's middags de wedstrijd Schalke 2- Dortmund 2 op het programma staan.
Wat kan ik hiervan verwachten? Moet en kan ik daar kaarten voor kopen in de voorverkoop?

maikelll043

Citaat van: Hoekie_B op okt 03, 2015, 14:20:07
Beste heren,

28 oktober bezoek ik de wedstrijd Dortmund- Paderborn voor de beker.
Nu zie ik dat 's middags de wedstrijd Schalke 2- Dortmund 2 op het programma staan.
Wat kan ik hiervan verwachten? Moet en kan ik daar kaarten voor kopen in de voorverkoop?

Ik wilde net dezelfde vraag stellen

Mijn programma van die dag zal dan zijn
16:30 FC Schalke 04 II - Borussia Dortmund II
21:30 FC Schalke 04 - Borussia Monchengladbach

Mits ik natuurlijk kaarten krijg voor beide wedstrijden

Hoekie_B

Heb even navraag gedaan bij Schalke zelf.

Wedstrijd wordt gespeeld in Lohrheidestadion in Wattenscheid. Kaartjes aan de kassa. Ze verwachten geen volle bak op woensdagmiddag.

TimTwente

Hoeveel man zouden er aanwezig kunnen zijn bij RW Oberhausen - RW Essen? Dacht dat deze wedstrijd toch redelijk leeft bij beide clubs. En het leek me een leuk affiche!

HugoV

3700 rwo kaarten verkocht tot nu toe en ze verwachten 2.000 essener. De 10.000 van vorig seizoen zullen wsch niet worden gehaald

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400

Lotte op verliespunten ook boven BMG II. Zouden vreemde promotiewedstrijden opleveren. Trier-Oldenburg, Burghausen-Nordhausen, Mannheim-Lotte z.B. Behalve Lotte eigenlijk niet eens hele verkeerde clubs. Meeste clubs al 2. Bundesliga ervaring.

Luccie

Citaat van: Jampot op feb 07, 2016, 22:27:40
Lotte op verliespunten ook boven BMG II. Zouden vreemde promotiewedstrijden opleveren. Trier-Oldenburg, Burghausen-Nordhausen, Mannheim-Lotte z.B. Behalve Lotte eigenlijk niet eens hele verkeerde clubs. Meeste clubs al 2. Bundesliga ervaring.

Ik dacht altijd dat er geloot werd, maar uit jouw bericht begrijp ik dat de indeling voor de promotiewedstrijden al vast staan.

Waarom mag trouwens Süd-West twee deelnemers inschrijven?

Joost

Citaat van: Luccie op feb 08, 2016, 08:32:30
Ik dacht altijd dat er geloot werd, maar uit jouw bericht begrijp ik dat de indeling voor de promotiewedstrijden al vast staan.

Waarom mag trouwens Süd-West twee deelnemers inschrijven?

Hij zet er z.B. bij wat Duits is voor bijvoorbeeld. De loting vond in andere jaren in april plaats.

De regio met de meeste verenigingen mag twee clubs inschrijven. Dat is tot nu toe altijd Zuid-West geweest.

Luccie

Citaat van: Joost op feb 08, 2016, 08:50:19
Hij zet er z.B. bij wat Duits is voor bijvoorbeeld. De loting vond in andere jaren in april plaats.

De regio met de meeste verenigingen mag twee clubs inschrijven. Dat is tot nu toe altijd Zuid-West geweest.

Dank Joost voor jouw antwoorden en weer wat geleerd :)

Jehoentelaar

Burghausen, Nordhausen, Lotte, het laat mij allemaal koud. Zie liever Regensburg, Jena en Aachen meedoen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Nordhausen heeft een tramnet. Burghausen ligt pittoresk en Lotte, tja dat is een buurtschap bij een knooppunt op weg richting Osnabrück.

Terranova

Jammer dat de RL West de afgelopen jaren alleen maar nikszeggende clubs hebben afgevaardigd naar de play-offs.

Bewussie

Citaat van: Terranova op feb 11, 2016, 12:32:12
Jammer dat de RL West de afgelopen jaren alleen maar nikszeggende clubs hebben afgevaardigd naar de play-offs.

Helaas kwam Alemannia net te kort vorig jaar en het moment waarop ze door konden stoten uit verloren bij de nummer drie van onder destijds, het 2e van Schalke.. Het blijft een prachtige en toch veel gehate club in Duitsland, iets wat het eigenlijk een heerlijke club maakt want het is nooit saai in Aachen. Dit jaar moet er nog een wonder gebeuren willen ze kans maken, maar ik hoop dat ze komend seizoen toch eindelijk de kans pakken om terug op nationaal niveau te komen.

Luccie

Citaat van: Terranova op feb 11, 2016, 12:32:12
Jammer dat de RL West de afgelopen jaren alleen maar nikszeggende clubs hebben afgevaardigd naar de play-offs.

Ben ik niet geheel met je eens; twee seizoenen geleden ben ik naar Fortuna Köln - Bayer München II geweet en ik heb me daar prima vermaakt.
Stadion was sinds 33 jaar weer eens uitverkocht.

Volgens mij speelt Fortuna Köln nu een marginale rol in de 3e bundesliga en komt er bijna niemand af op de thuiswedstrijden.