Ik heb ooit vroeg in het seizoen toen net weer toeschouwers in België mochten een account gemaakt bij USG, ik wou toen met een maat er heel graag heen wegens het stadion.
Is er toen helemaal niet van gekomen, tot een week geleden ik opeens een mailtje kreeg van USG of ik me wou inschrijven voor de loting om een abbo te kopen voor de play offs.
Ik me maar inschrijven want ja je verliest toch niks, kreeg ik gisteren te horen dat ik ben ingeloot en vandaag een abbo kan aanschaffen, heb het in een opwelling het maar gedaan. 55 euro voor 3 krakers en wellicht bij een historische kampioenschap ontknoping zijn, de promovendus USG die even kampioen word.
Iemand tips voor me als ik er heen ga, waar ik rustig een pintje kan drinken en wellicht een aanrader waar je goedkoop een nachtje kan slapen in Brussel en dichtbij het stadion (maar wat wel te doen is qua schoon, ik ga waarschijnlijk alle drie de wedstrijden alleen en met het ov dus vaak kan ik niet meer terug op tijd).
Weet ook iemand hoe het waarschijnlijk gaat zijn qua play offs datums? zijn ze wel altijd in het weekend en vaak laat op de avond? (dit gaat nog wel een uitdaging worden of ik er wel alle drie bij kan zijn, ook omdat ik waarschijnlijk ze met het OV moet doen)
En moet je nog in België iets van een coronacheck laten zien?
Groet