Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadiumhopper

Citaat van: rogo_breda op apr 06, 2022, 20:31:33
Ik wil er wel 1 overnemen hoor als jullie een keer niet kunnen :) Maar ze zijn op naam zeker?

Zijn op naam, maar dat was mijn kaart afgelopen zaterdag bij Borussia Dortmund ook. Neem aan dat je niet je ID hoeft te laten zien bij binnenkomst.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

dinkelburg19

Citaat van: Feijenoorder op apr 06, 2022, 20:19:13
@Dinkelburg

Ik zat met exact hetzelfde dilemma. Samen met een vriend zaten we te twijfelen om het te doen voor die 55,- maar hij krabbelde terug omdat hij de speeldata nog niet wist. Ik dacht: ''Voor die 55,- wil ik wel de mogelijkheid hebben om hier bij te zijn.'' dus heb ik een abbonement gekocht op vak A3 voor dat bedrag. Ik zit in het weekend van 22 april in Slowakije, maar de rest ga ik zeker proberen te gaan. Zelf woon ik in Waalwijk en vanuit daar zal ik waarschijnlijk op en neer rijden dus als je nog iemand zoekt om mee te rijden en je komt uit de zelfde regio of je wilt kennismaken dan sta ik daar zeker voor open.

Heb je op instagram een DM gestuurd op marti meijers
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

syntric

Citaat van: Feijenoorder op apr 06, 2022, 21:49:06
Zijn op naam, maar dat was mijn kaart afgelopen zaterdag bij Borussia Dortmund ook. Neem aan dat je niet je ID hoeft te laten zien bij binnenkomst.

Naam op ticket wordt in België in principe nooit gecheckt
Groundhopper for life :-)

Stadiumhopper

Aankomende zondag wordt mijn eerste keer naar RUSG in Brussel. Hoe zit het daar precies met parkeren en wat zijn de beste opties? Las ergens dat het een drama is om de auto kwijt te kunnen.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

syntric

#2449
Citaat van: Feijenoorder op mei 02, 2022, 12:28:13
Aankomende zondag wordt mijn eerste keer naar RUSG in Brussel. Hoe zit het daar precies met parkeren en wat zijn de beste opties? Las ergens dat het een drama is om de auto kwijt te kunnen.

Dat valt - zoals bijna overal in mijn ervaring - altijd wel mee... als je goed op tijd komt. In dit geval zeker aan te raden als je op de 'sfeertribune' staat, want het betreden van het stadion gebeurde daar de laatste keer zeer moeizaam, die hele tribune moet immers binnen langs twee of drie poortjes en dat ging allesbehalve vlot, duurde 45-60 minuten. Al hadden ze beloofd deze keer het beter aan te pakken.  Het parkeren dan: zondag hoef je daar niet te betalen, dus dat valt al mee. Ik zet me dan ook gewoon op de Van Volxemlaan (de hoofdstraat daar, waar ook de tram rijdt) of een straat daar ten westen van. De vorige keren was ik er 1u30- 2u op voorhand en was er plaats genoeg. Er zijn genoeg cafés vlakbij het stadion om de aparte sfeer op te snuiven, al is het een beetje een links-georiënteerde hipsterclub, zoals veel landen er tegenwoordig wel hebben.
Nu, ben je er vrij laat (een uur op voorhand bv.), dan raad ik de gratis P+R Stalle aan, nabij afrit 18 van de Brusselse Ring. Vandaar is het wel 3km maar je kan ook de tram nemen tot halte Union.
Groundhopper for life :-)

Mokum1900

Ergens een overzichtje te vinden van de loting van play-offs promotie/degrdatie in het amateurvoetbal ? ( liefst tot aan de eerste provincie)
Waar je ook gaat ik volg je overal

wekke

#2451
Citaat van: Mokum1900 op mei 02, 2022, 14:53:37
Ergens een overzichtje te vinden van de loting van play-offs promotie/degrdatie in het amateurvoetbal ? ( liefst tot aan de eerste provincie)

Voor stijging naar 1e Nationale

Olsa Brakel - Merelbeke / Zelzate - Lyra Lierse

Cappellen - Eendracht Aalst / Belisia Bilzen - Lokeren-Temse

Voor stijging naar 2e afdeling

Erpe-Mere United - Esperanza Pelt

KFC Turnhout - Torhout

Lille United - KFC Diest

Tempo Overijse - FC Lebbeke

Voor stijging naar 3e afdeling

BYE - Drongen

KSV Rumbeke - Mariakerke

Torpedo Hasselt - Berg en Dal

Zonhoven United - KFC Eksel

BYE - Bierbeek

VK Linden - Ternat

Boezinge - ASV Geel

Kontich FC - Blankenberge

Voor daling naar 1e provinciale

Eppegem - Witgoor-Dessel


Meer vind ik momenteel niet terug. Het is wel weer een hele soep. De spelers van Mandel United willen de eindronde niet spelen. Petegem en Hoogstraten weigeren dan weer hun onderlinge kampioenenconfrontatie.


rogo_breda

Citaat van: syntric op mei 02, 2022, 13:25:18
Dat valt - zoals bijna overal in mijn ervaring - altijd wel mee... als je goed op tijd komt. In dit geval zeker aan te raden als je op de 'sfeertribune' staat, want het betreden van het stadion gebeurde daar de laatste keer zeer moeizaam, die hele tribune moet immers binnen langs twee of drie poortjes en dat ging allesbehalve vlot, duurde 45-60 minuten. Al hadden ze beloofd deze keer het beter aan te pakken.  Het parkeren dan: zondag hoef je daar niet te betalen, dus dat valt al mee. Ik zet me dan ook gewoon op de Van Volxemlaan (de hoofdstraat daar, waar ook de tram rijdt) of een straat daar ten westen van. De vorige keren was ik er 1u30- 2u op voorhand en was er plaats genoeg. Er zijn genoeg cafés vlakbij het stadion om de aparte sfeer op te snuiven, al is het een beetje een links-georiënteerde hipsterclub, zoals veel landen er tegenwoordig wel hebben.
Nu, ben je er vrij laat (een uur op voorhand bv.), dan raad ik de gratis P+R Stalle aan, nabij afrit 18 van de Brusselse Ring. Vandaar is het wel 3km maar je kan ook de tram nemen tot halte Union.

Stalle inderdaad! Half uurtje lopen vanaf daar. Zoals bij elke grote club en/of stad zou ik dat aanbevelen. Veel beter dan dat half uur kwijt zijn aan een plekje zoeken en na afloop aan verkeersopstoppingen.

syntric

Citaat van: rogo_breda op mei 05, 2022, 15:01:46
Stalle inderdaad! Half uurtje lopen vanaf daar. Zoals bij elke grote club en/of stad zou ik dat aanbevelen. Veel beter dan dat half uur kwijt zijn aan een plekje zoeken en na afloop aan verkeersopstoppingen.

Ik denk dat er maar een 9000 toegelaten zijn, en het lijkt dat de meeste daar te voet, met de fiets of het OV komen, dus ook dat valt na afloop heel goed mee hoor
Groundhopper for life :-)

rogo_breda

#2455
Dat klopt zeker, maar volgens mij is het daar altijd lastig een parkeerplek te vinden, zelfs als er geen wedstrijd is.

Opmerking over verkeer was algemeen bedoeld.

Stadiumhopper

Terugkomend op het parkeren voor een wedstrijd bij RUSG. Ik had de auto geparkeerd bij Panther Print (Boulevard de la 2me Armée Britannique 140, 1190 Vorst, België). Zonder enig probleem de auto geparkeerd en daarna vertrokken. Ik denk ongeveer vijf á tien minuten vertraging gehad om op de snelweg te komen.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

syntric

Citaat van: Feijenoorder op mei 09, 2022, 16:45:44
Terugkomend op het parkeren voor een wedstrijd bij RUSG. Ik had de auto geparkeerd bij Panther Print (Boulevard de la 2me Armée Britannique 140, 1190 Vorst, België). Zonder enig probleem de auto geparkeerd en daarna vertrokken. Ik denk ongeveer vijf á tien minuten vertraging gehad om op de snelweg te komen.

Ik stond alweer gewoon op de Van Volxemlaan, de hoofdstraat daar. Uiteraard ruim op tijd, even ontbijt halen uit de buurtsuper daar en happen in de auto :-)
Groundhopper for life :-)

watergatehopper


Na twee weken is Moeskroen nu definitief failliet.
Wie weet wordt er een nieuwe club opgericht zoals in Bergen het geval maar waarschijnlijk de komende tijd geen voetbal in le Canonnier.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Voetbalman

Waasland-Beveren heeft een akkoord met KSK Beveren (provinciale reeksen) om de 'merkrechten' van KSK Beveren gedeeld te gebruiken.

Concreet zal Waasland-Beveren volgend seizoen terug onder de naam SK Beveren voetballen in 1B.

De twee ploegen zullen ook hetzelfde logo gebruiken, en dit voor een periode van 5 jaar. Bedoeling is om op termijn beide clubs te laten samensmelten om zo stamnummer 2300, samen met het historische logo, kleuren en naam terug naar de Freethiel te brengen.