Week 4: 24 januari t/m 30 januari 2022

Gestart door Stadiumhopper, jan 19, 2022, 12:06:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadiumhopper

Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Saltacampos

#1
29/1: 20u45: Cercle-Oostende
30/1: 14u30: SK Pepingen/Halle-Wijgmaal
Over land and sea

ricodejong4

Citaat van: Saltacampos op jan 19, 2022, 13:12:38
30/1: Belisia Bilzen-Tongeren (als de Belgische regering de huidige ridicule regels aanstaande vrijdag versoepelt)
Indien niet:
29/1: Le Touquet-Chantilly

Bestaat er een aannemelijke kans op versoepelen in België?

syntric

Citaat van: ricodejong4 op jan 19, 2022, 13:54:28
Bestaat er een aannemelijke kans op versoepelen in België?

Ik verwacht eigenlijk van wel dat het het laatste weekend van januari terug allemaal open gaat, maar misschien ben ik te optimistisch.
Groundhopper for life :-)

Jobo

Indien mogelijk...

29-01    Rot Weiss Oberhausen - Alemania Aachen

Indien niet mogelijk:

29-01   Fortuna Dusseldorf U23 - Rot Weiss Ahlen

Saltacampos

Citaat van: syntric op jan 19, 2022, 14:28:19
Ik verwacht eigenlijk van wel dat het het laatste weekend van januari terug allemaal open gaat, maar misschien ben ik te optimistisch.
Daar zou je inderdaad vanuit kunnen gaan als er enige logica zat in de beslissingen, maar gezien het vaak gewoon loterij of vogelpik is, zullen we moeten afwachten wat de waan van de dag morgen oplevert bij het OC.
Over land and sea

wekke

Citaat van: syntric op jan 19, 2022, 14:28:19
Ik verwacht eigenlijk van wel dat het het laatste weekend van januari terug allemaal open gaat, maar misschien ben ik te optimistisch.

Er wordt verwacht dat de kantines terug opengaan maar er met beperkt publiek wordt gespeeld. Ik hoor vallen dat het om max. 400 toeschouwers zou gaan

Nu, Voetbal Vlaanderen heeft al aangegeven dat het naar de Raad van State zal stappen indien er geen versoepelingen komen.

bagger010

Citaat van: wekke op jan 20, 2022, 18:15:46
Er wordt verwacht dat de kantines terug opengaan maar er met beperkt publiek wordt gespeeld. Ik hoor vallen dat het om max. 400 toeschouwers zou gaan

Nu, Voetbal Vlaanderen heeft al aangegeven dat het naar de Raad van State zal stappen indien er geen versoepelingen komen.
Natuurlijk belachelijk als de kantines wel open kunnen en er maar een minimaal aantal supporters langs het veld mogen staan.

wekke

Citaat van: bagger010 op jan 20, 2022, 21:09:17
Natuurlijk belachelijk als de kantines wel open kunnen en er maar een minimaal aantal supporters langs het veld mogen staan.

Zo is het momenteel wel zo. Kantines mogen open, toeschouwers naast het terrein zijn verboden. Zo opende Kontich vorige week zijn kantine op de avond van de oefenwedstrijd tegen Lyra Lierse. In openlucht naar de wedstrijd kijken, mocht dan weer niet .

syntric

Citaat van: ricodejong4 op jan 19, 2022, 13:54:28
Bestaat er een aannemelijke kans op versoepelen in België?

Opvallend, er is nog niks beslist, maar er zijn kaarten te koop voor Kortrijk - Club Brugge (30/1), die zijn er blijkbaar ook al gerust in :-)
Groundhopper for life :-)

wekke

29/01 Vlimmeren Sport - Brecht SK (Dames)
29/01 Lyra Lierse - Houtvenne

Jobo

Citaat van: Jobo op jan 19, 2022, 15:58:00
Indien mogelijk...

29-01    Rot Weiss Oberhausen - Alemania Aachen

Indien niet mogelijk:

29-01   Fortuna Dusseldorf U23 - Rot Weiss Ahlen

Het is de 2e optie geworden.
Eens bij het Paul Janes Stadion kijken zaterdag

bagger010

Citaat van: Jobo op jan 25, 2022, 08:10:10
Het is de 2e optie geworden.
Eens bij het Paul Janes Stadion kijken zaterdag
Wat is op dit moment de situatie in Duitsland? En ziet het ernaar uit dat hier in navolging op België en Nederland enige verbetering in gaat komen in februari?

FC_Emmen

Dat is nu nog per deelstaat anders, maar volgens mij is er nog geen duidelijkheid over een verbetering komt.
https://www.ndr.de/sport/Zuschauer-in-Stadien-und-Hallen-Einheitliche-Regelung-soll-kommen,corona9972.html
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

syntric

30/1: La Unión Atlético - Bullense + Cartagena - Fuenlabrada
Groundhopper for life :-)