Week 16: Dinsdag 19 april t/m zondag 24 april

Gestart door Cyclebob, apr 13, 2022, 12:53:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyH79

Citaat van: Jeroen503 op apr 19, 2022, 08:29:40
Speelt HFC zijn thuiswedstrijden weer gewoon "thuis" of nog bij RCH?

Volgens mij nog steeds thuis en hebben ze nog niet bij RCH gespeeld. Volgens mij gaan ze deze zomer pas beginnen met de werkzaamheden.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

spons

Citaat van: DannyH79 op apr 19, 2022, 09:20:39
Volgens mij nog steeds thuis en hebben ze nog niet bij RCH gespeeld. Volgens mij gaan ze deze zomer pas beginnen met de werkzaamheden.

Klopt, HFC heeft de nieuwbouw een jaar uitgesteld en gaat pas volgend seizoen bij RCH spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

dinkelburg19

Citaat van: dinkelburg19 op apr 18, 2022, 15:58:41
23: TEC - Spakenburg
24: Feyenoord - FC Utrecht (uitvak)
19: Rijnsburgse Boys - Quick boys
Last minute aan kaarten kunnen komen
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

ricodejong4

Hoe was het? Ik zag beelden voorbij komen van heen en weer vliegende fakkels. En afgelopen weekend bij Spakenburg - Kozakken Boys waren er ook wat schermutselingen.
Voor mijn gevoel komen er steeds meer incidenten in de 2e divisie. Ik wil niet direct overdrijven, maar het zou toch zonde zijn als dit op den duur ook gaat leiden tot uitsupportersverboden o.i.d.

Jef400

Het spijt me te zeggen Rico. Maar er zijn al combi's en uitsupportersverboden in de tweede divisie. Daar zitten clubs bij die in het betaalde voetbal gewoon voor risicowedstrijden zullen zorgen.

dinkelburg19

Citaat van: ricodejong4 op apr 20, 2022, 09:46:39
Hoe was het? Ik zag beelden voorbij komen van heen en weer vliegende fakkels. En afgelopen weekend bij Spakenburg - Kozakken Boys waren er ook wat schermutselingen.
Voor mijn gevoel komen er steeds meer incidenten in de 2e divisie. Ik wil niet direct overdrijven, maar het zou toch zonde zijn als dit op den duur ook gaat leiden tot uitsupportersverboden o.i.d.

Was wel best bizar, stond zelf er ook precies middenin toen het volledig mis ging, iemand van Rijnseburgse Boys dacht dat het slim was om een fakkel te gooien terwijl QB met veel meer was, wat toen gebeurde was dat er van alles naar elkaar werd gegooid en de QB gasten het vak wouden betreden van RB, kwam hier en daar tot een vecht partij, duurde niet al te lang verder. Tijdens de wedstrijd gebeurde er verder niet echt iets meer.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Rob1977_PSV

23-04: Paris Saint-Germain - RC Lens (kampioenswedstrijd)
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

DanielsenAxedal

23-04: Śląsk Wrocław - Bruk-Bet Termalica Nieciecza
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

FCT1980

22-04 FC Twente - Sparta Rotterdam
23-04 FC Schalke 04 - Werder Bremen
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

22/4 MTK Boedapest - mezokovesd zsory
23/4 non leauge in Boedapest
24/4 ferencvaros- Ujpest : met veel moeite toch een kaart, Ferencvaros kan bij gelijkspel of winst kampioen worden , ben benieuwd
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 20, 2022, 17:11:51
23-04: Paris Saint-Germain - RC Lens (kampioenswedstrijd)

Het lijkt erop dat PSG vanavond al kampioen gaat worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Rob1977_PSV

Citaat van: spons op apr 20, 2022, 21:56:48
Het lijkt erop dat PSG vanavond al kampioen gaat worden

Het zit ons mee! Mijn zoon is gek van PSG (generatiekloofje) dus die heeft met zijn eerste gewonnen bekerfinale op zak echt dé voetbalweek van zijn leven. En ik klaag ook niet hoor ;-)
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

spons

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 20, 2022, 23:41:02
Het zit ons mee! Mijn zoon is gek van PSG (generatiekloofje) dus die heeft met zijn eerste gewonnen bekerfinale op zak echt dé voetbalweek van zijn leven. En ik klaag ook niet hoor ;-)

Ben alleen bang dat een kampioensfeest bij PSG niet echt sfeervol is. Al het zoveelste in de laatste jaren en de supporters zijnerf ontevreden en de club nog steeds chagrijnig om ( gelukkig ) weer een mislukt CL seizoen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

mike_t

20-4 GW Lichtenbusch II - BW Aachen II (Kreisliga Aachen)
21-4 SV Argo - SHH (Zondag 3e klasse Zuid-2 B)
23-4 NEC-Ajax
24-4 Waarschijnlijk Dendermonde