Is het op de Heizel niet altijd van die Jupiler 0.0%? Niet te zuipen in ieder geval
Ach, alles aan dat stadion is een ramp wat mij betreft. Sta je eerst ellendig lang in de file om op de parking te geraken en na de wedstrijd idem om er weer af te geraken. Daarna mag je weer ellendig lang aanschuiven om door de ingang te geraken. Kom je aan, trekt die catering op niets. Ga je naar je plaats dan zit je ver van het terrein met van die grote hekken voor je neus. En dan nog dat gebrek aan sfeer.
Het is vooral de bediening die dramatisch is, van die tamzakken die daar duidelijk tegen hun zin staan en meestal geen Nederlands kunnen.
Ik ga meestal met openbaar vervoer, trein en metro, dan heb je al minstens de fileproblemen niet.
Zou parkeren in Wemmel aan de andere kant van de ringweg en dan een stukje te voet niet iets kunnen zijn ?
Om je toch nog te kunnen pesten sluiten ze het metrostation van het stadion altijd als er een wedstrijd is, dus je moet naar Houba-Brugmann.
Naar binnen raken is inderdaad lastig, dus ga ik altijd vroeg naar binnen.
Als je achter doel beneden zit, zie je slecht of niet, bovenin is OK en aan de zijkanten ook.
Die stomme atletiekpiste verknalt alles en dat voor die ene meeting op het jaar waar publiek op af komt.
In het profvoetbal in België zonder twijfel het slechtste stadion.
De derby der lage landen maakt natuurlijk veel goed en ik verwacht tegen Polen ook wel sfeer en als de vedetten meedoen, krijg je wel eens hoogstaand voetbal te zien.