Verlanglijst seizoen 2022-2023

Gestart door Arjen, mei 26, 2022, 12:02:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: wekke op mei 29, 2022, 13:06:37
Ik heb eens met het idee van een fictieve beker gespeeld. Het concept is vrij simpel. Je kiest een match om te starten en volgt vanaf dan telkens de winnaar, bij een gelijkspel gaat de uitploeg door. De winnaar van de laatste seizoenswedstrijd wint je fictieve beker.

Je kan veel revisits hebben, maar als je op een team komt die in de nationale beker of Europees voetbal zit dan kan je in verrassende landen/competities komen.

Kan ook een duur grapje worden als Anderlecht in de voorronde van de Conference League onderuit gaat in Azerbeizjan.

FCT1980

Citaat van: spons op mei 29, 2022, 14:00:56
Een heel seizoen IJsselmeervogels ?

Norwich, Baggies en Swindon kunnen ook. Frankfurt, Liverpool, Den Haag en nog heel veel meer. Best leuk eigenlijk.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

Zit er aan te denken in de zomer een midweekje oost europa te doen dinsdag t/m vrijdag , beginnen met voorrondes CL en donderdags voorronde Conference Leauge

Weer een keertje naar Engeland staat ook op het verlanglijstje , veder zoveel mogelijk leuke potjes gaan kijken.


Waar je ook gaat ik volg je overal

De Twaalfde Man

In het najaar een combi Chili-Argentinië gaan doen

Casablanca Derby viel in de soep voor mij afgelopen maand, dus die staat er zeker op voor komend seizoen.

Voetbalman

Eerste weekend van september kan misschien nog een trip richting Ierland worden. Vrijdag Bohemian - Shamrock en zaterdag Sligo Rovers - Drogheda. Al worden de komende maanden nog vele afwegingen gemaakt mbt de kalenders die uitkomen. Maar lijkt me een leuke.

Arjen

Citaat van: Joost op mei 29, 2022, 11:50:06
Iedere week een club die iets met een vogel heeft.

En als dat klaar is komen de clubs met een vis of garnaal in het embleem aan de beurt. Is ook wel een leuke reeks mee te maken.

spons

Een thuiswedstrijd van Staphorst en Urk om de Nederlandse 92 compleet te maken

Indien GVVV degradeert : DOVO - GVVV

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DannyH79

#37
Citaat van: spons op jun 19, 2022, 23:44:21
Een thuiswedstrijd van Staphorst en Urk om de Nederlandse 92 compleet te maken

Indien GVVV degradeert : DOVO - GVVV

Als GVVV degradeert dan die ook inderdaad
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Nort

Gisteren kon ik het seizoen in stijl afsluiten met een prachtige promotiewedstrijd tussen UDI'19 - Orion.

We gaan met wat ambities het nieuwe seizoen in, waarbij ongetwijfeld een deel niet doorgaat.
- 16/17 juli Schotland (met hopelijk Bonnyrigg Rose - Hibernian)
- Plymouth - Exeter
- Europe uitwedstrijd(en) PSV
- Leeds United
- Weekend naar Marokko
- Africa Cup
- Mogelijk een 2e divisie wedstrijd in Zuid-Afrika

Koning Kriel

Citaat van: Koning Kriel op mei 27, 2022, 08:10:40
In augustus ga ik op vakantie in Engeland en ik hoop dat de bekerlotingen van de 2e ronde league cup en 1e ronde Papa John's trophy gunstig vallen zodat ik op de dinsdagen leuke wedstrijden mee kan pakken.

Plymouth Argyle - Bolton Wanderers
Bristol City - Huddersfield Town
Bristol Rovers - Morecambe

En dan hopelijk op de eerste dinsdag nog een 2e ronde League Cup wedstrijd in Londen en met heel veel geluk nog Exeter thuis in de pizza beker op de tweede dinsdag. Het had allemaal slechter uit kunnen pakken.

Bakkie

Citaat van: KoenvdD op mei 26, 2022, 18:16:51
Paar derbies pakken met Tranmere. Stockport gepromoveerd, hopelijk volgt Wrexham.

Ga je vaker naar Tranmere?
Nadat ik 2 jaar geleden het boek 'voetbalstad Liverpool' heb gelezen, heeft Tranmere mijn interesse gewekt.
Sindsdien volg ik ze. Helaas nog nooit een wedstrijd gezien op Prenton Park.

watergatehopper

#41
Virton
Kickers Emden
Sankt Pauli
Misschien 1860 München
Dender
VfB Oldenburg
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ricodejong4

Kickers Emden lijkt mij inderdaad ook wel wat nu ze weer gepromoveerd zijn. Leeft het daar doorgaans een beetje?

watergatehopper

Citaat van: ricodejong4 op jun 26, 2022, 10:45:40
Kickers Emden lijkt mij inderdaad ook wel wat nu ze weer gepromoveerd zijn. Leeft het daar doorgaans een beetje?

Geen idee eerlijk gezegd maar inderdaad, na de promotie afgelopen seizoen wordt het wel interessanter. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

cornederuiter

Dit seizoen wil ik alle stadions in de KKD vinken (op de Jong teams na). Liefst allemaal als uitwedstrijden van PEC.
Nog naar:
MVV, Roda, VVV, Eindhoven, Helmond, Oss, Telstar, Den Bosch, Heracles en De Graafschap.

Daarnaast van plan om 14 juli naar Differdange te gaan en op de vrijdag naar Kaiserslautern om vervolgens verder door Europa te reizen en af en toe wedstrijdje te pakken.