Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Citaat van: Breda op apr 25, 2010, 21:56:48
Frans Körver :) !

Körver weet wel als geen ander een elftal tot op het bot te motiveren.
Maar hij zal niet meer terug keren langs de velden als trainer.
Zijn gezondheid laat dat helaas niet meer toe.

Joost

Het hardnekkige gerucht gaat dat Rene Trost de nieuwe hoofdtrainer wordt in Sittard. Best gek, iemand met een door en door Roda hart al heeft hij zich in de fusiesoap niet geheel netjes gedragen.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op apr 26, 2010, 00:11:39
Het hardnekkige gerucht gaat dat Rene Trost de nieuwe hoofdtrainer wordt in Sittard. Best gek, iemand met een door en door Roda hart al heeft hij zich in de fusiesoap niet geheel netjes gedragen.

Die naam heb ik ook vernomen maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Zo heb ik ondertussen ook al de namen van Jan Everse en Ernie Brandts gehoord.
Mooi zo'n geruchten circuit :-)

Joost


AthleticHolanda

Was je de enige supporter? ;-)

Vaig

Vandaag bij Rijnsburgse Boys-Voorschoten'97 geweest. Voorschoten wist het duel om de 1/2 finale van de districtsbeker west II verrassend na strafschoppen te winnen. Heb betere combinaties gezien, dan het hele seizoen bij Fortuna.. Voorschoten werd overigens afgelopen weekend kampioen in de eerste klasse en speelt komend jaar dus in de hoofdklasse.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

georgesv

joost, onderste foto is echt in de 'Hans Van der Meer stijl' :-)

Joost

Citaat van: georgesv op apr 28, 2010, 10:27:23
joost, onderste foto is echt in de 'Hans Van der Meer stijl' :-)
Het was een echte Hans van der Meer wedstrijd, daarover later meer.

Vaig

Vind het een echte "All Stars" foto. Lijkt sprekend op de keeper van de Poldervogels..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

King Nothing

Osnabrück - Kiel was genieten. Eerste helft was bagger, na 2 minuten alreeds 0-1 door slap verdedigen en, volgens mij, een enorme blunder van de keeper.
Tweede helft maakte alles goed.

Spel werd nog even onderbroken door een akkefietje in het uitvak:



maar na 10 minuten was de rust wedergekeerd en liep Osna uit naar een 3-1 overwinning. Helaas nog geen promotie, al volstaat een gelijkspel volgende week, uit tegen Wacker Burghausen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

King Nothing

36 Uur na m'n vorige reactie ben ik weer wat ervaringen rijker.

Leverkusen - Hertha BSC vanuit het uitvak gezien. Even echt meemaken hoe degradatie uit de Bundesliga aanvoelt.
Vanmiddag Schalke II - Bonner SC gezien. Niveau viel me wat tegen voor de Regionalliga, maar goed. Bonn won met 0-2, wat niet echt onverdiend was.
En als sluitstuk van het weekeinde nog een derby meegepakt: Oberhausen - Dusseldorf met 16.000 toeschouwers, waarvan 7000 van Dusseldorf. Erg slecht weer en open staanplaats, niet echt prettig. Ook, mede door een doorweekt veld, geen hoogstaande wedstrijd gezien. Eindstand 0-1.

Rare dag eigenlijk, ik kan me niet heugen een wedstrijd gezien te hebben waar de thuisclub niet scoorde. Vandaag zag ik er 2.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

Jong Roda JC v Jong RBC Roosendaal 1-1.

Zeer matige pot voetbal. Roda met Addo, de Wree en Kah in de basis. Rechtshalf van Roda neemt een bal prachtig mee na de uittrap van de keeper en biedt Meulens de niet te missen kans op 1-0 na 5 minuten. Vlak voor de pauze een missertje van Addo en keeper van Eijk is volstrekt kansloos op het lobje dat volgt. Na de pauze is Roda dwingender maar Djoum A moest twee gigantische kansen. Zijn broertje deed ook mee; Djoum B.

AthleticHolanda

Was de wedstrijd nog ergens van voor belang?

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op mei 03, 2010, 21:09:59
Was de wedstrijd nog ergens van voor belang?
Jazeker!

Roda kon bij winst eindigen op plek 9 in de Beloften Eerste Divisie terwijl RBC wanneer het een beter resultaat boekte dan MVV niet laatste werd. MVV speelde ook 1-1 zodat Roda 10e eindigt en RBC 12e en laatste!

Normaal badminton ik op maandag maar vandaag was dat niet mogelijk omdat de stoelen voor het eindexamen al zijn klaargezet in de gymzaal.

Mooiste moment was te danken aan de scheidsrechter. Kah, die aanvoerder was en de hele wedstrijd in het Nederlands liep te coachen moest een vrije trap nemen wegens buitenspel. Hij doet dat op de verkeerde plaats waarna de scheidsrechter eerst roept; aan de buitenkant! en daarna roept; On the outside!


Hielke

Het was leuk in Emmen, gisteravond. Een volkomen nutteloze oefenwedstrijd, in de regen met een handjevol publiek, maar toch heb ik het in tijden niet meer zo naar mijn zin gehad bij een uitwedstrijd. Het leek na de 1-0 voor Emmen op een nieuwe blamage uit te draaien, maar uiteindelijk toch nog een verdiende 1-3 winst. We hebben de goals even vergezeld van een cynisch "Wij gaan Europa in!''.

Vriendelijk volk daar in Emmen. Ik kan me niet heugen dat ik ooit zo lang in een supportershome ben blijven hangen.