Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hielke

Voor de liefhebbers van een droogkomisch wedstrijd- c.q. groundhopverslag:

http://www.feanfans.nl/fotos/0910/emmhee/emmhee.htm

Peenvogel

Dit stilleven zegt alles. Prima dus.




Joost

Ik neem aan dat ik werkelijk niets gemist heb?

Peenvogel

Citaat van: Joost op mei 10, 2010, 12:51:25
Ik neem aan dat ik werkelijk niets gemist heb?

Als je een scc voor Aken hebt zoals jij niet denk ik. Als je er voor het eerst bent zoals ik was het een aangenaam middagje. Stadion is een verbeterde versie van het geel-zwarte bastion zo'n 15 a 20 kilometer verderop. Niveau van de wedstrijd ging. Ik denk dat menig eredivisie-ploeg zijn tanden stuk zou bijten op Aachen en Duisburg.

Bier smaakte prima en we kunnen weer een stadion afvinken ;) Is dat stadion erachter puur voor de paardensport overigens?

Joost

Citaat van: Peenvogel op mei 10, 2010, 14:46:48
Als je een scc voor Aken hebt zoals jij niet denk ik. Als je er voor het eerst bent zoals ik was het een aangenaam middagje. Stadion is een verbeterde versie van het geel-zwarte bastion zo'n 15 a 20 kilometer verderop. Niveau van de wedstrijd ging. Ik denk dat menig eredivisie-ploeg zijn tanden stuk zou bijten op Aachen en Duisburg.

Bier smaakte prima en we kunnen weer een stadion afvinken ;) Is dat stadion erachter puur voor de paardensport overigens?

Ik denk dat menig Eredivisieclub tactisch zoveel verder is dan Alemannia dat ze makkelijk zouden winnen.

Het stadion erachter is inderdaad puur voor de CHIO. Het is ooit zo uitgebreid voor de WK Paarden die er in 2006 ofzo is gehouden.

King Nothing

Citaat van: Hielke op mei 08, 2010, 15:48:47


Vriendelijk volk daar in Emmen. Ik kan me niet heugen dat ik ooit zo lang in een supportershome ben blijven hangen.
Had ik toch moeten gaan dus... Ah well. Motivatie om te gaan was er na een kutseizoen wel een beetje af en dan kies je al snel voor andere dingen dat een, in mijn ogen, nietszeggende pot voetbal.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

ðe waan

Komt er nog een toelichting op de Hans van der Meer-wedstrijd, Joost?

Joost

Citaat van: ðe waan op mei 11, 2010, 11:06:40
Komt er nog een toelichting op de Hans van der Meer-wedstrijd, Joost?
Ja, maar ik heb het eventjes druk.

Bloos

Afgelopen zaterdag bij PSG - Montpellier geweest. De wedstrijd was niet veel aan, zeker PSG was erg slecht. Ik heb me zeer verbaasd over het gedrag van de supporters onderling en richting de spelers, de 0-2 en 0-3 van Montpellier werden uitbundig gevierd door het thuispubliek. Ook het laatste kwartier was een belevenis, vanaf de 75e minuut gebeurde het volgende:

PSG Montpellier CRAKAGE ENORME VIRAGE AUTEUIL + PETAGE DE PLOMB

Niels_Zitterd

Gisteren een leuke middag gehad in Homburg.

De plaatselijke FC wist zich na een 3-1 overwinning op Spvgg EGC Wirges te verzekeren van promotie naar de Regionalliga.
Na het laatste fluitsignaal was het nog afwachten wat de uitslag tussen de wedstrijd van FK Pirmasens - SVN Zweibrücken zou worden.
Het zou namelijk op doelsaldo gaan aankomen wie uiteindelijk het 'meisterschaft' van de oberliga Süd-west zou binnen halen.
Omdat het een 20-tal kilometers verderop 1-0 werd was de titel een feit en konden de 3200 aanwezigen beginnen met hun feest.



voetbalfan

#175
Gisteren KVSK United - KVS Roeselare aan de Gesteldijk met de trein bezocht. Ik vond het wel een geslaagd tripje met het ludieke publiek in tweede kan ik we altijd wel amuseren.
Hieronder een voorbeeldje van een papier dat ze uitdeelden in Vak K. Het is niet door mij gemaakt.

Hugo

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 23, 2010, 12:45:49
Gisteren een leuke middag gehad in Homburg.

De plaatselijke FC wist zich na een 3-1 overwinning op Spvgg EGC Wirges te verzekeren van promotie naar de Regionalliga.
Na het laatste fluitsignaal was het nog afwachten wat de uitslag tussen de wedstrijd van FK Pirmasens - SVN Zweibrücken zou worden.
Het zou namelijk op doelsaldo gaan aankomen wie uiteindelijk het 'meisterschaft' van de oberliga Süd-west zou binnen halen.
Omdat het een 20-tal kilometers verderop 1-0 werd was de titel een feit en konden de 3200 aanwezigen beginnen met hun feest.

Leuk dat Homburg gepromoveerd is naar de Regionalliga, jammer dat ze nu geen derby tegen Saarbrucken spelen.

Peenvogel

Dit weekend aan opvoeding gedaan. De kleine man op zijn eerste reis naar Engeland. Door East-Anglia gereden via Harwich, Colchester, Ipswich en uiteindelijk Norwich. En wat verwacht je als je een hotel boekt met de naam Carrow Road? Juist, dit uitzicht vanuit je hotelkamer.



Sterker nog, vanuit het raam had je prima zicht op het speelveld.



En omdat toch alle deuren openstonden ben ik nog even naar binnen gelopen voor wat kiekjes.













Dit logo komt van een stoomtrein af.







In de lokale krant had men het over uitbreiding van het stadion.



Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op mei 24, 2010, 11:04:08
Leuk dat Homburg gepromoveerd is naar de Regionalliga, jammer dat ze nu geen derby tegen Saarbrucken spelen.

De derby tegen SV 07 Elversberg komt erbij. Echter zal die wedstrijd veel minder publiek trekken dan de derby tegen Saarbrücken.
Homburg komt sowieso in een redelijke uithoek van de Regionalliga West te zitten. Zij zullen een lastig seizoen tegemoet gaan.

hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 24, 2010, 14:12:09
De derby tegen SV 07 Elversberg komt erbij. Echter zal die wedstrijd veel minder publiek trekken dan de derby tegen Saarbrücken.
Homburg komt sowieso in een redelijke uithoek van de Regionalliga West te zitten. Zij zullen een lastig seizoen tegemoet gaan.

Wellicht worden ze in Zuid ingedeeld, dan heb je met Mannheim en Darmstadt twee traditionsvereine in de buurt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen