Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hielke

Citaat van: HJanneman op dec 19, 2010, 15:23:53
De scouting is bij jullie echt goud waard.

En behoorlijk prijzig, gelet op de 50 miljoen euro die in de laatste jaren door de gootsteen is gespoeld.

wekke

Dit Lierse verdient niet om zich te handhaven. Mijn god, wat een stelletje amateurs zijn me dat. 7-0 op Sclesin, 6-0 op Anderlecht,...

3434

#362
Vandaag toevallig 'De Motten' in Tongeren gespot. We gingen er oorspronkelijk heen om een reclamefilmpje te schieten maar de sneeuw gooide roet in het eten.

Mijn eerste (onbedoelde) groundspot. Normaal bezoek ik geen stadions waar ze niet voetballen. Ik vond hun tribune overigens zeer goed meevallen (ben slechter gewend in 4C).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op dec 28, 2010, 01:58:37
Vandaag toevallig 'De Motten' in Tongeren gespot. We gingen oorspronkelijk heen om een reclamefilmpje te schieten maar de sneeuw gooide roet in het eten.

Mijn eerste (onbedoelde) groundspot. Normaal bezoek ik geen stadions waar ze niet voetballen. Ik vond hun tribune overigens zeer goed meevallen (ben slechter gewend in 4C).

Staat de Motten er nog dan, volgens mij niet. Ik denk dat je Eburonendome bedoelt.

3434

#364
Eburonendome is toch waar Tongeren speelt? Daar ben ik 2x geweest, vrij saai.

Hier ben ik gisteren geweest:
http://www.gpsbiketracks.be/img/site%20foto%27s/050723%20Tongeren%20Ans%20SF/Motten.jpg
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: Joost op dec 28, 2010, 11:05:56
Staat de Motten er nog dan, volgens mij niet. Ik denk dat je Eburonendome bedoelt.
De Motten is toch het stadion aan de gevangenis? Ben niet zo thuis aan die kanten, maar indien zo, staat dat er nog volgens mij.

Joost

Citaat van: 3434 op dec 28, 2010, 12:01:37
Eburonendome is toch waar Tongeren speelt? Daar ben ik 2x geweest, vrij saai.

Hier ben ik gisteren geweest:
http://www.gpsbiketracks.be/img/site%20foto%27s/050723%20Tongeren%20Ans%20SF/Motten.jpg

Ik was in de veronderstelling dat Tongerens oude stadion met de grond gelijk was gemaakt!

Verwijderd lid

terug uit Kortrijk, kapot moe.
Bier und brattwurst is nog onderweg naar Almelo.

M'n verslag komt morgen wel een keer online op m'n blog; nu eerst slapen.

Bier und Bratwurst

Terug uit Kortrijk, mooie dag gehad. Ik denk dak nog maar ff een flesje Grolsch opentrek!!

Proost!!!!
Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

Terug uit Londen. Foto's staan op mijn (recent volledig verbouwde) website.


HJanneman

Mooie foto's, mooi stadion, maar vooral: wat maak je er leuke tripjes van!
Ik snap wel dat je met relatief grote groepen op pad gaat, zo zie ik mijn toekomst ook wel: schoolreisjes voor volwassenen!

Peenvogel

Dank je wel.

Da's vaak het mooiste. Ik ben nu met en zonder voetbal een keer of 15 in Londen geweest volgens mij dus bezienswaardigheden bekijken hoeft van mij niet perse (meestal ontbijtje en inkopen doen bij de Lillywhites). Nu zaten we om 12 uur in de pub om vervolgens uren lang pints te drinken en nummers op de jukebox aan te vragen en slap te ouwehoeren over voetbal. Heerlijk.

Het was druk met voetbaltoeristen. Ook op de boot. Een aantal gasten die naar spurs waren geweest en in de metro kwam ik nog een vader en zoon tegen die maandag naar Arsenal-Chelsea waren geweest en dinsdag naar Upton Park gingen.

Niels_Zitterd

Citaat van: Peenvogel op dec 30, 2010, 10:09:59
Terug uit Londen. Foto's staan op mijn (recent volledig verbouwde) website.


Wij zijn ook net terug uit de UK, we hebben toevallig ook West Ham - Everton bezocht.
Ik vond het een aardig potje voetbal en de sfeer was ook prima.

Daarna zijn we doorgereden naar Nottingham voor de East Midlands Derby tussen Nottingham Forest en Derby County.
Wat een gekkenhuis was dat, de bomvolle City Ground trilde 90 minuten op zijn grondvesten! Forest won ook nog eens met 5-2.
Voorafgaand aan het duel zijn we ook nog even gaan rondneuzen bij Notts County FC.

Als ik mijn website voorzien heb van de al bestaande content (2009 is nu volledig overgezet van mijn oude site) dan komen de foto's van deze wedstrijden daar ook bij te staan.

Peenvogel

Ik hoorde al vrij veel Limburgs voor het stadion. Eerste helft vond ik nog wel gaan. Tweede helft was niet veel soeps. Maar het voetbal zelf is van ondergeschikt belang m.i.

Niels_Zitterd

Citaat van: Peenvogel op dec 30, 2010, 11:04:54
Ik hoorde al vrij veel Limburgs voor het stadion. Eerste helft vond ik nog wel gaan. Tweede helft was niet veel soeps. Maar het voetbal zelf is van ondergeschikt belang m.i.

Dat je veel limburgs hebt gehoord kan kloppen :-), we waren met een grote groep van 38 personen afgereisd.
Het voetbal is inderdaad van minder belang als de omgeving, de sfeer en het algehele gevoel.
Al is het wel leuk als er goed gevoetbald wordt. Gelukkig was het bij beide wedstrijden op prima op het gebied van stadion, sfeer en de wedstrijd.
Met uiteraard de sfeer bij Forest - Derby als absolute hoogte punt.