Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: wekke op jan 25, 2011, 12:21:30
Wauw, daar zit ik er inderdaad grandioos naast. Mijn excuses.
Geen punt.

Ik heb zelf ook heel lang zitten twijfelen in het stadion. Door die opening tussen de tribunes wist ik het zeker.

wekke

Citaat van: Joost op jan 25, 2011, 12:27:29
Geen punt.

Ik heb zelf ook heel lang zitten twijfelen in het stadion. Door die opening tussen de tribunes wist ik het zeker.

Door die opening zag ik meteen op de foto's dat ik fout zat. Dat was me ginds nooit opgevallen.

Peenvogel


Joost

Volkomen kansloos tegen een oppermachtig Bayern Munchen.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jan 27, 2011, 12:01:19
Volkomen kansloos tegen een oppermachtig Bayern Munchen.

Het was wel een penalty voor Alemannia, Gustavo v Auer... op 0-1 geloof ik.

Wie weet wat dan...

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jan 27, 2011, 13:32:52
Het was wel een penalty voor Alemannia, Gustavo v Auer... op 0-1 geloof ik.

Wie weet wat dan...
Dan had Bayern 1 stap meergezet of misschien zelfs wel naar de tweede versnelling geschakeld en was het 1-4 geworden.

FWM

Citaat van: Joost op jan 27, 2011, 12:01:19
Volkomen kansloos tegen een oppermachtig Bayern Munchen.

We hebben het er gisteren al over gehad, ik ben het (nog steeds) niet met je eens.
Ik heb een leuke en aantrekkelijke wedstrijd gezien waarin Alemannia zich zeker niet verstopte.
Bij 0-1 had de bal op de stip gemoeten. Als die er was ingegaan had ik het nog maar moeten zien. Later kreeg Alemannia ook nog een paar kansen op de gelijkmaker. Tot aan de 0-2 (in de 75ste minuut) vond ik het attractief, daarna was het over.

Later een uitgebreider verslag van onze trip (inclusief foto's van hgrm).
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Joost

Aachen verharrte gegen einen übermächtig scheinenden Gegner meist wie das Kaninchen vor der Schlange. Vom von Coach Hyballa angekündigten heißen Tanz war nur wenig zu sehen. Geschäftsmäßig spulten die cleveren Gäste ihr Pensum ab, hatten gefühlte 70 Prozent Ballbesitz.

Aldus Kicker.

Joost

Net even naar SHH v SC Susteren geweest. Na drie afgelaste pogingen van deze bekerpot in Susteren werd het maar omgedraaid. Susteren speelt een niveau hoger, tweede klasse, en won zeer eenvoudig met 0-3.

Het was wel spekglad maar op het kunstgras leek dat niemand te deren.

AthleticHolanda

Al een beetje feeling gekregen met je nieuwe 'local team'?

Ik zie dat er dit seizoen degradatie wacht...

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 01, 2011, 22:24:09
Al een beetje feeling gekregen met je nieuwe 'local team'?

Ik zie dat er dit seizoen degradatie wacht...

Nauwelijks, heb ze alleen eerder dit seizoen gezien tegen EMS. Ik volg ze natuurlijk wel met veel meer interesse en dit seizoen is dramatisch tot nu toe.

wekke

BVB-Schalke 04
Eigenlijk had ik er meer van verwacht. De sfeer werd leuk opgebouwd naarmate de aftrap volgde en de ganse eerste helft werd Schalke gewoonweg overklast. In de tweede helft was zowel de sfeer als het voetbal van zwakke makelijk. Ongeloofelijk eigenlijk dat BVB na zoveel kansen punten verliest tegen dit erg zwak S04.

Sebastiaan_W

AGOVV - Telstar:
Wat een ontlading in het uitvak en bij de spelers na het missertje van Postma in blessuretijd en wat een feest na het eindsignaal!

Joost

VVV v NAC was een aardige pot maar NAC was echt ongelofelijk zwak. Vanmiddag Heerlen Sport v Sylvia. Onnodige nederlaag van 0-1 brengt een degradatiestrijd dichtbij

3434

Witgoor Dessel - Patro 0-1

Een saaie wedstrijd met weinig doelkansen aan beide zijden.  2 voor hun, 4 voor ons ongeveer.  De 0-2 werd al dan niet terecht afgekeurd, moeilijk te zien.
Dankzij deze winst staan we 13 punten voor met nog 11 wedstrijden te spelen. Zelfs deze pessimist begint nu stilaan te dromen.

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11