Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Citaat van: Joost op nov 10, 2012, 22:14:50
@alenstra
Je gaat wel echt het hele kand op en neer! Ik vond de Ricoh Arena haast op een ziekenhuis lijken, mede door de die hoofdtribune.
Ik heb inderdaad heel wat afgereist in 2 weken tijd. O.a. naar het noordelijkst gelegen treinstation Thurso en daarna naar het zuidelijkste station Penzance. Tussendoor wedstrijden meegepakt die op de route lagen. Nadat ik weer terug was in Londen heb ik nog even Middlesborough en Coventry gedaan. En 1e klasse reizen in de lange afstand treinen is in het VK een genot: gratis drinken, gratis eten en gratis Wifi, wat wil je nog meer? Met name Eastcoast is een hele goede maatschappij. Ook hun first class lounge in het volledig gerestaureerde station London Kings Cross is heel goed. Maar vandaag wacht de reis terug naar huis via Londen en Brussel.

Effzeh

Heb me gisteren 90 minuten kapot staan schamen in het uitvak bij VVV, waar je trouwens niet veel ziet. Was helemaal niks van de kant van Willem II maar het was opvallend stil bij VVV ondanks de 4-1 overwinning.

Koning Kriel

Citaat van: Effzeh op nov 11, 2012, 12:53:33
Heb me gisteren 90 minuten kapot staan schamen in het uitvak bij VVV, waar je trouwens niet veel ziet. Was helemaal niks van de kant van Willem II maar het was opvallend stil bij VVV ondanks de 4-1 overwinning.

Gelukkig heb ik vooraf nog een prima middag gehad in Dusseldorf. Prima stadion voor een nieuwe bak en een goede sfeer.

Terranova

Citaat van: Effzeh op nov 11, 2012, 12:53:33
Heb me gisteren 90 minuten kapot staan schamen in het uitvak bij VVV, waar je trouwens niet veel ziet. Was helemaal niks van de kant van Willem II maar het was opvallend stil bij VVV ondanks de 4-1 overwinning.

Je ziet niet veel in het uitvak van VVV ? Vind dat juist één van de mooiere in NL qua beleving.

Joost

Citaat van: Terranova op nov 11, 2012, 19:40:46
Je ziet niet veel in het uitvak van VVV ? Vind dat juist één van de mooiere in NL qua beleving.
Dan heb je er volgens mij nooit in gestaan wanneer er meer dan 5 man waren?

wekke

Top weekendje aan het beleven. Gisteren naar Everton - Sunderland geweest. Leuk oud stadion. Jammer dat de wedstrijd op zich wat tegenviel. Vandaag was het de beurt aan Manchester City - Tottenham. Schitterend stadion, leuke wedstrijd, maar de sfeer van de thuissupporters viel wat tegen. Verslag en foto's volgen nog.

Terranova

Citaat van: Joost op nov 11, 2012, 20:21:51
Dan heb je er volgens mij nooit in gestaan wanneer er meer dan 5 man waren?

Elk jaar met PSV en verschillende keren met MVV.
Vind het zicht er prima, ondanks het hek. Er zijn slechtere vakken in NL.

Joost

Citaat van: Terranova op nov 11, 2012, 21:22:44
Elk jaar met PSV en verschillende keren met MVV.
Vind het zicht er prima, ondanks het hek. Er zijn slechtere vakken in NL.

Dat het niet het slechtste vak is daar ben ik het mee eens. Maar het hek is wel dusdanig dat ik niet positief kan beoordelen.

FCT1980

Citaat van: wekke op nov 11, 2012, 20:46:54
Top weekendje aan het beleven. Gisteren naar Everton - Sunderland geweest. Leuk oud stadion. Jammer dat de wedstrijd op zich wat tegenviel. Vandaag was het de beurt aan Manchester City - Tottenham. Schitterend stadion, leuke wedstrijd, maar de sfeer van de thuissupporters viel wat tegen. Verslag en foto's volgen nog.

Ben jaloers op je Wekke!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Terranova op nov 11, 2012, 19:40:46
Je ziet niet veel in het uitvak van VVV ? Vind dat juist één van de mooiere in NL qua beleving.

De Koel is een mooi stadion ,maar het uitvak vind ik verschrikkelijk!
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Citaat van: Terranova op nov 11, 2012, 21:22:44
Elk jaar met PSV en verschillende keren met MVV.
Vind het zicht er prima, ondanks het hek. Er zijn slechtere vakken in NL.

Dat er slechtere vakken zijn in NL is waar maar om het zicht nu prima te noemen gaat mij toch echt te ver.

Terranova

Citaat van: Koning Kriel op nov 12, 2012, 08:06:56
Dat er slechtere vakken zijn in NL is waar maar om het zicht nu prima te noemen gaat mij toch echt te ver.

Ik heb daar echt weinig moeite met het zicht hoor. Vind dat uitvak in Venlo gewoon geweldig vanwege dat krakkemikkige. Die golfplaten, dat klimmershek, dat "Deutsche" cateringhuisje, die 2 pispotten, de weg vanaf de poort naar het vak zelf.
Gewoon een hele beleving. Ik hou er wel van.

cafebac

Afgelopen donderdag Rasuna bezocht bij AIK vs. Dramatisch PSV.
Mooie steile, indrukwekkende bak deed me wel wat denken aan het moderne Parken in Kopenhagen.
Verder was het uiteraard een oude krakkemikkige bedoeling met wat zichtbelemmerende pilaren. De fans van AIK wisten er met slechts 12.000 toch aardig wat sfeer in te pompen.

Stockholm verder een ontzettend leuke stad met vriendelijke mensen en ook zeer relaxte houding van de op de wedstrijddag masaal aanwezige politie. De prijzen in Zweden daarentegen zijn wat minder om te lachen ;)

hgrm

Ben je ook nog aan het Groundhoppen geslagen?
Het Söderstadion (Hammerby) gaat binnenkort ook tegen de vlakte; in Stockholms Stadion (Djurgardens) wordt binnenkort niet meer gevoetbald.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Effzeh

Vind het uitvak VVV niet goed hoor, er zijn slechtere (Cambuur, Go Ahead) dat klopt maar het zicht is niet best. Ben vorig jaar bijna elke uitwedstrijd meegeweest bij Willem II en VVV is toch een van de slechtere die ik gezien heb.