Week 34 / 18 - 24 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:57:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: witte leeuw op aug 19, 2008, 16:10:28
Citaat van: Hugo op aug 19, 2008, 09:08:02
Zaterdag 23 augustus; Anderlecht - AA Gent.

Leuke pot en een leuk stadion! Éénmaal deze pot gezien, maar toen was AA Gent de thuisploeg. Rondom het stadion van Anderlecht zijn genoeg café's om een pintje te pakken!

Van buiten is het Constant VandenStockstadion een pareltje, ook door de perfecte ligging, maar van binnen vind ik het niet heel bijzonder hoor. En de sfeer van Anderlecht kant is zeer matig. Welk vak zit/sta je Hugo? N2/P2?

Denniz1974

Citaat van: witte leeuw op aug 19, 2008, 16:10:28
Citaat van: Hugo op aug 19, 2008, 09:08:02
Zaterdag 23 augustus; Anderlecht - AA Gent.

Leuke pot en een leuk stadion! Éénmaal deze pot gezien, maar toen was AA Gent de thuisploeg. Rondom het stadion van Anderlecht zijn genoeg café's om een pintje te pakken!

Oei, het is voor mij al van 2000 geleden dat ik naar het Astridpark ben geweest. Good-old Jantje Koller speelde én scoorde er toen nog ... Overigens is het zeker de moeite van een bezoek waard !
Ga vroeg naar Brussel en bezoek ook het vervallen Stadion van Crossing Schaerbeek in het Josaphat-park.

Sebastiaan_W


Hugo

Citaat van: witte leeuw op aug 19, 2008, 16:10:28
Leuke pot en een leuk stadion! Éénmaal deze pot gezien, maar toen was AA Gent de thuisploeg. Rondom het stadion van Anderlecht zijn genoeg café's om een pintje te pakken!
Het verbaasde mij dat er nog tickets beschikbaar waren. En van AA Gent wordt dit seizoen toch wel iets verwacht, deze wedstrijd is een prille topper.

Citaat van: Ici c est Paris op aug 19, 2008, 16:14:57
Van buiten is het Constant VandenStockstadion een pareltje, ook door de perfecte ligging, maar van binnen vind ik het niet heel bijzonder hoor. En de sfeer van Anderlecht kant is zeer matig. Welk vak zit/sta je Hugo? N2/P2?
Ik heb een staanplaats voor N2. Ondanks mijn symphatie voor Club Brugge moet je als liefhebber van Belgisch voetbal een keer naar Anderlecht. Ondanks contacten is een plaats in het bezoekersvak tijdens Anderlecht - Club Brugge moeilijk te verkrijgen. Ik kan zaterdag zelf gaan oordelen of alle Brugse propaganda over anderslecht/die uit Brussel/dikke nekken waar is.

Citaat van: Denniz1974 op aug 19, 2008, 18:25:22
Oei, het is voor mij al van 2000 geleden dat ik naar het Astridpark ben geweest. Good-old Jantje Koller speelde én scoorde er toen nog ... Overigens is het zeker de moeite van een bezoek waard !
Ga vroeg naar Brussel en bezoek ook het vervallen Stadion van Crossing Schaerbeek in het Josaphat-park.
Ik ben vorig jaar augustus op weg naar Roeselare - Standard Luik lang het Josaphat Park geweest. Helaas hermetisch dicht, en volgens de verhalen is het ondertussen niet verbeterd.

Ici c est Paris

Citaat van: Hugo op aug 19, 2008, 21:47:09
Ik heb een staanplaats voor N2. Ondanks mijn symphatie voor Club Brugge moet je als liefhebber van Belgisch voetbal een keer naar Anderlecht. Ondanks contacten is een plaats in het bezoekersvak tijdens Anderlecht - Club Brugge moeilijk te verkrijgen. Ik kan zaterdag zelf gaan oordelen of alle Brugse propaganda over anderslecht/die uit Brussel/dikke nekken waar is.

N2, daar heb ik ook gestaan. Staat nog een verslag van op dit forum zelfs. Ik weet zeker dat je geen spijt gaat krijgen van het bezoek. Kaarten bij Anderlecht-uit is erg lastig, dat weet ik wel van mijn eigen contacten, maar dan bij Standard.

Joost

Ik heb ook een kaartje voor N2 gekocht. Maar ik weet nog niet of ik ga omdat ik niet weet of ik thuiskom.

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op aug 19, 2008, 22:33:04
Ik heb ook een kaartje voor N2 gekocht. Maar ik weet nog niet of ik ga omdat ik niet weet of ik thuiskom.

Er gaat om 11 uur nog een trein van Brussel naar Luik, maar ik weet niet hoe de verbindingen van daar richting jouw huis zijn. Met de trein Limburg in komen gaat je niet meer lukken.

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op aug 19, 2008, 22:27:48
N2, daar heb ik ook gestaan. Staat nog een verslag van op dit forum zelfs.

Nice, ik zal het verslag eens lezen, kom ik vast in de stemming.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op aug 19, 2008, 22:39:42
Citaat van: Joost op aug 19, 2008, 22:33:04
Ik heb ook een kaartje voor N2 gekocht. Maar ik weet nog niet of ik ga omdat ik niet weet of ik thuiskom.

Er gaat om 11 uur nog een trein van Brussel naar Luik, maar ik weet niet hoe de verbindingen van daar richting jouw huis zijn. Met de trein Limburg in komen gaat je niet meer lukken.

De verbindingen van België en Duitsland naar Zuid-Limburg zijn erg slecht inderdaad. De laatste trein vanuit Luik naar Nederland gaat te vroeg helaas en vanuit de steden Genk, Hasselt, Maasmechelen en Maaseik is er slechts een zeer onregelmatige busverbinding die er ook nog eens anderhalf uur over doet om überhaupt in Sittard of Maastricht te komen en deze dienst is er veelal zelfs niet in het weekeinde. Gelukkig wordt wel binnenkort het Sappi-spoor heropend, de lijn tussen Hasselt en Maastricht. Dat zou best kunnen schelen in tijd want om normaal van hieruit naar Brussel te komen ben ik ruim 2 uur bezig terwijl het met de auto een dik uur is. Het meest ideaal zou een verlenging van het spoor van Genk naar Sittard zijn maar dat is een luchtkasteel aangezien de Belgen al vanuit Brussel via Luik een goede verbinding richting Duitsland hebben.

Maar gelukkig wil mijn lieve vriendin mij 's avonds van het station halen in Genk. Das 20 minuten rijden van hier en dat haal ik wel. In Genk hebben ze overigens 4 perrons en maar 3 sporen, erg geinig.

Hugo

Citaat van: Joost op aug 20, 2008, 20:57:30
De verbindingen van België en Duitsland naar Zuid-Limburg zijn erg slecht inderdaad. De laatste trein vanuit Luik naar Nederland gaat te vroeg helaas en vanuit de steden Genk, Hasselt, Maasmechelen en Maaseik is er slechts een zeer onregelmatige busverbinding die er ook nog eens anderhalf uur over doet om überhaupt in Sittard of Maastricht te komen en deze dienst is er veelal zelfs niet in het weekeinde. Gelukkig wordt wel binnenkort het Sappi-spoor heropend, de lijn tussen Hasselt en Maastricht. Dat zou best kunnen schelen in tijd want om normaal van hieruit naar Brussel te komen ben ik ruim 2 uur bezig terwijl het met de auto een dik uur is. Het meest ideaal zou een verlenging van het spoor van Genk naar Sittard zijn maar dat is een luchtkasteel aangezien de Belgen al vanuit Brussel via Luik een goede verbinding richting Duitsland hebben.

Maar gelukkig wil mijn lieve vriendin mij 's avonds van het station halen in Genk. Das 20 minuten rijden van hier en dat haal ik wel. In Genk hebben ze overigens 4 perrons en maar 3 sporen, erg geinig.

Als je nou gewoon zelf eens een auto koopt ben je van al dat gedoe af. Kan jij mij mooi ophalen als je naar St.Pauli gaat.

Joost

Citaat van: Hugo op aug 20, 2008, 21:22:55
Citaat van: Joost op aug 20, 2008, 20:57:30
De verbindingen van België en Duitsland naar Zuid-Limburg zijn erg slecht inderdaad. De laatste trein vanuit Luik naar Nederland gaat te vroeg helaas en vanuit de steden Genk, Hasselt, Maasmechelen en Maaseik is er slechts een zeer onregelmatige busverbinding die er ook nog eens anderhalf uur over doet om überhaupt in Sittard of Maastricht te komen en deze dienst is er veelal zelfs niet in het weekeinde. Gelukkig wordt wel binnenkort het Sappi-spoor heropend, de lijn tussen Hasselt en Maastricht. Dat zou best kunnen schelen in tijd want om normaal van hieruit naar Brussel te komen ben ik ruim 2 uur bezig terwijl het met de auto een dik uur is. Het meest ideaal zou een verlenging van het spoor van Genk naar Sittard zijn maar dat is een luchtkasteel aangezien de Belgen al vanuit Brussel via Luik een goede verbinding richting Duitsland hebben.

Maar gelukkig wil mijn lieve vriendin mij 's avonds van het station halen in Genk. Das 20 minuten rijden van hier en dat haal ik wel. In Genk hebben ze overigens 4 perrons en maar 3 sporen, erg geinig.

Als je nou gewoon zelf eens een auto koopt ben je van al dat gedoe af. Kan jij mij mooi ophalen als je naar St.Pauli gaat.

Mijn nieuwe werkgever ligt net over de Duitse grens en dat is toch al gauw 30 minuten fietsen. Dus die auto komt er wel als het straks gaat regenen (of ik verhuis voor die tijd naar een plek op maar 15 minuten fietsen)

Sebastiaan_W

Als je dan toch naar St. Pauli gaat en je haalt Hugo op, maak dan meteen een tussenstop in Almelo! Zal me integraal helm vast klaar leggen.

AthleticHolanda

Welke wedstrijd van Sankt Pauli plannen jullie te gaan?

Tip: ga voor, of na de wedstrijd ff de Jolly Roger in, misschien niet jullie ding, maar geeft wel precies weer wat Sankt Pauli is.




Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op aug 21, 2008, 19:24:03
Welke wedstrijd van Sankt Pauli plannen jullie te gaan?

Ik zie Joost wel verschijnen met zijn bolide bij mij thuis. Dan drinken we een bakje koffie met vla en Spurs. Daarna gaan we die kant op.

Vaig

Vanavond Excelsior - Fortuna Sittard. Hoop dat er een beetje sfeer is in het Woudestijn Stadion. Verwacht er maar niet teveel van, kan het ook niet tegenvallen
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy