Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

fcbisart

Vraag voor onze Nederlandse vrienden hier : Denken jullie dat we voor de wedstrijd FC Volendam - FC Twente aan tickets zullen kunnen geraken ? Ik las dat de voorverkoop start 4 weken voor de wedstrijd, maar dat er wel al heel wat seizoenkaarten verkocht zijn . Alvast dank bij voorbaat voor jullie reactie

Jef400

Ik zou terzijnertijd direct contact opnemen met de club in dergelijke gevallen.

rogo_breda

Ik denk dat er gewoon een online verkoop zal komen. Het zal wel drukker zijn dan in de eerste divisie, maar uitverkocht met seizoenkaarten kan haast niet.

ALenstra

Volgens mij verkoopt Volendam vrijwel nooit uit toch?

Jef400

Deden ze nooit. Alleen is die club ineens heel erg gaan leven. Een beetje zelfde effect wat je toen bij Emmen heb gezien. Successen en daarna ineens ramvol.

Mokum1900

Iemand zin om een trip naar Zwitserland/Liechtenstein te gaan. Ben van plan om 26/7 naar Zurich te gaan en FC Zurich- Lech Poznan/QUARABAQ ( de winnaar van de eerste ronde ). en dan 28ste VADUZ-FC Koper te gaan. misschien kijken of de 27ste nog een potje voetbal is, de bedoeling van de trip is beetje seeightseen en potje voetbal savonds. ik moet helaas de 30ste weer terug zijn.

Vliegtuig is op moment onbetrouwbaar had ook trip gezien naar ( eerste ronde) Rigaas - HJK (12/7) en door met de bus naar Kanaus en daarvanuit nog 1.5 uur met de bus naar Zareb Kanau - een sloveense ploeg.(14/7) en zaterdags weer terug naar Brussel Charloeire vanuit Kanau
Waar je ook gaat ik volg je overal

woutertwente

Aankomende zaterdag is volgens de Futbology app de wedstrijd SV Terwolde - Go Ahead Eagles, maar ik kan echt nergens iets vinden over de kaartverkoop. Iemand die meer weet?

Joost

Citaat van: woutertwente op jun 21, 2022, 17:11:27
Aankomende zaterdag is volgens de Futbology app de wedstrijd SV Terwolde - Go Ahead Eagles, maar ik kan echt nergens iets vinden over de kaartverkoop. Iemand die meer weet?

Dat is toch gewoon aan de poort?

woutertwente

Citaat van: Joost op jun 21, 2022, 19:44:45
Dat is toch gewoon aan de poort?

Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest. Maar voordat ik erheen rijd en voor niks kom...

Joost

Citaat van: woutertwente op jun 21, 2022, 20:21:05
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest. Maar voordat ik erheen rijd en voor niks kom...

Ik ben er ook niet geweest hoor maar er zijn maar twee opties als er echt niets staat online. Dan is het dus of aan de poort, of er is een geheim genootschap van mensen waarin onder embargo de informatie wel wordt gedeeld ;) Maar aangezien Eagles geen grote club is, ze (ieder jaar) tegen Terwolde spelen en dat het vlakbij Deventer is denk ik toch het eerste.

En daarnaast; ik denk niet dat je voor niets komt;
https://www.google.com/maps/@52.284528,6.1018443,3a,56.4y,338.71h,76.27t/data=!3m7!1e1!3m5!1sVal4-MrJ7Qs16nKNNACp-g!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DVal4-MrJ7Qs16nKNNACp-g%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D217.42642%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192

PS; Roda speelt komende week in Kerkrade op twee amateurterreinen tegen lokale clubs. Daarvan vind je online vast ook niets over ticketverkoop maar ik kan je verzekeren; betaal iets aan de poort en je komt binnen!

woutertwente

Citaat van: Joost op jun 21, 2022, 22:29:52
Ik ben er ook niet geweest hoor maar er zijn maar twee opties als er echt niets staat online. Dan is het dus of aan de poort, of er is een geheim genootschap van mensen waarin onder embargo de informatie wel wordt gedeeld ;) Maar aangezien Eagles geen grote club is, ze (ieder jaar) tegen Terwolde spelen en dat het vlakbij Deventer is denk ik toch het eerste.

En daarnaast; ik denk niet dat je voor niets komt;
https://www.google.com/maps/@52.284528,6.1018443,3a,56.4y,338.71h,76.27t/data=!3m7!1e1!3m5!1sVal4-MrJ7Qs16nKNNACp-g!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DVal4-MrJ7Qs16nKNNACp-g%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D217.42642%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192

PS; Roda speelt komende week in Kerkrade op twee amateurterreinen tegen lokale clubs. Daarvan vind je online vast ook niets over ticketverkoop maar ik kan je verzekeren; betaal iets aan de poort en je komt binnen!
Dan is het vast dat geheim genootschap dat meer weet! Nee maar dan rijd ik er gewoon heen, het zal dan wel gewoon verkoop aan de poort zijn.

Sander11

Iemand een idee waarbij Sporting Charleroi ergens een gezellig glas bier gehaald kan worden?
HEYA DEN BOSCH!

Vinnn

Nog ver in de toekomst en misschien een longshot maar is er iemand die mij aan een kaart kan helpen voor Volendam - Feyenoord op 6 november? Ik woon zelf in de buurt van Volendam, en een uitvak kaart is vanwege de capaciteit geen mogelijkheid en zou het leuk vinden om mijn club een keer in Volendam te zien spelen.

Jef400

4 weken voor de wedstrijd gaan ze in de verkoop.

Bakkie

Iemand ervaring met NK Olimpija Ljubljana? Ik ben in de buurt en as donderdag spelen ze thuis tegen Sepsi OSK (Conference League).