Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Iemand ervaring met Strasbourg? Is het daar tegenwoordig nog mogelijk om vooraf online tickets te bestellen? Ze spelen thuis op een woensdagavond in augustus als ik in de buurt ben.

watergatehopper


'Gewoon' online gekocht. Was einde competitie en als nummer 2 tegen de nummer 1 Stade Brest.
Kortom als je tijdig besteld moet het vast lukken. Succes!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Voetbalman

Ik mik op Fortuna Sittard - Ajax, openingsspeeldag op 6 augustus. Buurjongen van 10 wil graag eens Ajax zien, maar ik wil hem ook tonen dat er veel meer is dan alleen maar de grote clubs. Zou hem dus graag eens meenemen naar Sittard.

Komen deze kaarten vrij voor verkoop, gaan er restricties zijn, kans op uitverkoop?

Bedankt alvast.

Joost

Citaat van: Voetbalman op jun 20, 2022, 21:04:05
Ik mik op Fortuna Sittard - Ajax, openingsspeeldag op 6 augustus. Buurjongen van 10 wil graag eens Ajax zien, maar ik wil hem ook tonen dat er veel meer is dan alleen maar de grote clubs. Zou hem dus graag eens meenemen naar Sittard.

Komen deze kaarten vrij voor verkoop, gaan er restricties zijn, kans op uitverkoop?

Bedankt alvast.

Het is hier dan nog vakantie.
Maar mail maar even tegen die tijd, die moet wel lukken.

Voetbalman

Citaat van: Joost op jun 20, 2022, 21:12:24
Het is hier dan nog vakantie.
Maar mail maar even tegen die tijd, die moet wel lukken.

Gewoon club mailen? Ja, de vakantie zou inderdaad wel mogelijkheden moeten bieden. Thx Joost.

ricodejong4

Ik zou op 6 augustus graag 2 tickets voor Rangers FC - Kilmarnock willen maar ik begreep dat tickets enkel aan seizoenkaarthouders in de verkoop gaan.
Iemand die mij hier wellicht bij kan helpen? Heb reeds vernomen dat het op wedstrijddag rondom het stadion goed mogelijk is, echter is het voor mijn vader die daar liever niet op gokt.
Bedankt alvast!

Joost

Citaat van: Voetbalman op jun 20, 2022, 21:14:23
Gewoon club mailen? Ja, de vakantie zou inderdaad wel mogelijkheden moeten bieden. Thx Joost.

Ik bedoelde mij haha.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op jun 21, 2022, 08:41:48
Ik zou op 6 augustus graag 2 tickets voor Rangers FC - Kilmarnock willen maar ik begreep dat tickets enkel aan seizoenkaarthouders in de verkoop gaan.
Iemand die mij hier wellicht bij kan helpen? Heb reeds vernomen dat het op wedstrijddag rondom het stadion goed mogelijk is, echter is het voor mijn vader die daar liever niet op gokt.
Bedankt alvast!
Dat is niet waar. Als eerst krijgen seizoenkaarthouders en Gers members voorrang, maar daarna komen de kaarten in de vrije verkoop (als er nog beschikbaar zijn). Rangers werkt ook met een resale portal, waarin seizoenkaarthouders hun kaart kunnen aanbieden. Gezien de tegenstander en de vakantie periode zullen er wel kaarten her aangeboden worden. Maar dat komt vaak pas twee weken voor de wedstrijd op gang.

Andere mogelijkheid is hospitality boeken, zal je rond de 150/200 Pond kosten. Maar zekerheid kost nu eenmaal geld.

Joost

Citaat van: Nort op jun 21, 2022, 09:41:32
Dat is niet waar. Als eerst krijgen seizoenkaarthouders en Gers members voorrang, maar daarna komen de kaarten in de vrije verkoop (als er nog beschikbaar zijn). Rangers werkt ook met een resale portal, waarin seizoenkaarthouders hun kaart kunnen aanbieden. Gezien de tegenstander en de vakantie periode zullen er wel kaarten her aangeboden worden. Maar dat komt vaak pas twee weken voor de wedstrijd op gang.

Andere mogelijkheid is hospitality boeken, zal je rond de 150/200 Pond kosten. Maar zekerheid kost nu eenmaal geld.
Zou Kilmarnock haar stuk uitverkopen?

Voetbalman

Citaat van: Joost op jun 21, 2022, 09:04:01
Ik bedoelde mij haha.

Ik twijfelde en hoopte op deze reactie -)

Will do, twee weekjes vooraf? Merci alvast!

Joost

Citaat van: Voetbalman op jun 21, 2022, 11:28:52
Ik twijfelde en hoopte op deze reactie -)

Will do, twee weekjes vooraf? Merci alvast!

Je weet me te vinden.
Geen garanties maar ze hebben daar toch extreme moeite om de tent te vullen dus het zal wel goedkomen.

Nort

Citaat van: Joost op jun 21, 2022, 10:39:11
Zou Kilmarnock haar stuk uitverkopen?
Ik ga er wel vanuit. Tegenwoordig krijgen clubs nog maar 1.000 kaarten en het is Kilmarnock's zijn eerste uitwedstrijd nu ze terug zijn op het hoogste niveau.

Joost

Fortuna heeft net Burak Yilmaz gepresenteerd dus ik vermoed dat er vanuit Belgisch Limburg nu ook een hoop vraag naar kaartjes zal zijn.

dinkelburg19

Eind Augustus staat de belgrado derby op het programma, iemand hier ervaring in hoe je aan tickets kan komen?
En val je erg op als west Europeaan tussen de Serviërs?
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

DannyH79

Citaat van: dinkelburg19 op jun 21, 2022, 21:08:50
Eind Augustus staat de belgrado derby op het programma, iemand hier ervaring in hoe je aan tickets kan komen?
En val je erg op als west Europeaan tussen de Serviërs?

Groundhopticket heeft het op hun site staan.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper