Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Hugo, ben jij toen niet zo mannetje tegengekomen bij Brentford?

spons

Citaat van: Feijenoorder op jan 21, 2022, 14:47:10
In het seizoen 2022-2023 wil ik beginnen met Road to De Kuip. En Nederlandse variant van Road to Wembley door in de allereerste bekerronde te starten bij club A. Die club te volgen totdat zij uitgeschakeld worden door club B. Vervolgens club B volgen totdat zij uitgeschakeld worden door club C enzovoorts tot en met de finale.

Weet je het zeker ? Je loopt bijvoorbeeld het risico dat je 4 wedstrijden naar Ajax moet kijken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DannyH79

Citaat van: spons op jan 29, 2022, 09:42:01
Weet je het zeker ? Je loopt bijvoorbeeld het risico dat je 4 wedstrijden naar Ajax moet kijken

Ja en die wedstrijden zijn ook nog eens allemaal in de Johan Cruijff Arena en tegen amateurs. ;-)
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: Feijenoorder op jan 21, 2022, 14:47:10
In het seizoen 2022-2023 wil ik beginnen met Road to De Kuip. En Nederlandse variant van Road to Wembley door in de allereerste bekerronde te starten bij club A. Die club te volgen totdat zij uitgeschakeld worden door club B. Vervolgens club B volgen totdat zij uitgeschakeld worden door club C enzovoorts tot en met de finale.
Ik neem aan dat je ´road´ dan pas eindigt in ´23/'24

Arjen

#3500
11-03 Ayr United-Kilmarnock
12-03 Greenock Morton-Partick Thistle
13-03 Motherwell-Hibernian
02-04 QPR-Fulham
15-04 Wigan Athletic-Cambridge United
16-04 Manchester United-Norwich City
18-04 Blackpool-Birmingham City

fcbisart

Wij hopen op volgende buitenlandse wedstrijden:
12maart : oberhausen - rw Essen
2 april : Bournemouth- Bristol City

Appie

Weekend van 30-04: West Ham - Arsenal.
Afhankelijk hoe het definitieve schema valt nog wat andere wedstrijden in de omgeving van London.

Jobo

11-14 Maart regio Franken (Duitsland)

Op de planning staan oa

Bayreuth - VfB Eichstadt (Regionalliga Bayern)
Bayern Hof - GrossBardorf (Oberliga Bayern)
Wurzburger Kickers - Borussia Dortmund u23


Rob1977_PSV

In mei wellicht een combi tussen Primeira Liga in Noord Portugal en Celta en wellicht ook nog Deportivo. Ligt allemaal vrij dichtbij elkaar. Iemand een idee of er een goede treinverbinding is tussen Vigo en Noord Portugal? En dan met name Porto of Braga.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 20, 2022, 11:39:04
In mei wellicht een combi tussen Primeira Liga in Noord Portugal en Celta en wellicht ook nog Deportivo. Ligt allemaal vrij dichtbij elkaar. Iemand een idee of er een goede treinverbinding is tussen Vigo en Noord Portugal? En dan met name Porto of Braga.

Google leverde dit op:
https://www.omio.com/trains/porto/vigo-xhwlh
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 20, 2022, 11:39:04
In mei wellicht een combi tussen Primeira Liga in Noord Portugal en Celta en wellicht ook nog Deportivo. Ligt allemaal vrij dichtbij elkaar. Iemand een idee of er een goede treinverbinding is tussen Vigo en Noord Portugal? En dan met name Porto of Braga.
Als ik jou op was zou ik een auto huren. Paar jaar terug ook gedaan.

ALenstra

Treinverbindingen tussen Spanje en Portugal zijn sowieso heel schaars.

syntric

Citaat van: Nort op feb 20, 2022, 12:50:35
Als ik jou op was zou ik een auto huren. Paar jaar terug ook gedaan.

Dan raad ik Sunny cars aan, heel overzichtelijk en goedkoop
Groundhopper for life :-)

Olav

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 20, 2022, 11:39:04
In mei wellicht een combi tussen Primeira Liga in Noord Portugal en Celta en wellicht ook nog Deportivo. Ligt allemaal vrij dichtbij elkaar. Iemand een idee of er een goede treinverbinding is tussen Vigo en Noord Portugal? En dan met name Porto of Braga.

Zelf toevallig ook ooit deze route in m'n hoofd gehad en ik had busopties gevonden. Duurt niet lang en is niet duur.