Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Jobo

Citaat van: watergatehopper op mrt 31, 2022, 21:43:43
Bij Braunschweig hebben we ooit een forumdag georganiseerd. Na een X aantal stemronden bleek de animo zo groot dat er uiteindelijk een verdeling kwam in twee wedstrijddagen.
https://www.watergatehopper.nl/braunschweig-eintracht-stadion/

Gaaf!
Braunschweig staat al een tijdje hoog op mijn lijst. Vanwege het stadion, maar ook zeker vanwege de fanatieke aanhang.
Vlak voor Corona heb ik ze zien spelen op een vrijdagavond in Duisburg, en ze hadden toen dik 1500 man support mee.
Nu moet het maar eens gebeuren, affiche is niet meteen geweldig (tegen Viktoria Koln), maar het kan heel goed een wedstrijd om promotie worden.

rogo_breda

Citaat van: watergatehopper op mrt 31, 2022, 21:43:43
Bij Braunschweig hebben we ooit een forumdag georganiseerd. Na een X aantal stemronden bleek de animo zo groot dat er uiteindelijk een verdeling kwam in twee wedstrijddagen.
https://www.watergatehopper.nl/braunschweig-eintracht-stadion/
Gaaf! Dat heb ik dan gemist toen, zouden we nog eens moeten doen :)

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op apr 01, 2022, 08:12:33
Gaaf! Dat heb ik dan gemist toen, zouden we nog eens moeten doen :)

Het was cynisch bedoeld. Na meerdere stemronden over land, club, en datum zijn er verdeeld over twee thuiswedstrijden een handjevol mensen gegaan. De meeste vonden het te ver. Hoe Braunschweig dan toch de meeste stemmen kreeg? Tja daar hebben we het nog wel eens over ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Appie

Citaat van: Appie op feb 01, 2022, 20:41:03
Weekend van 30-04: West Ham - Arsenal.
Afhankelijk hoe het definitieve schema valt nog wat andere wedstrijden in de omgeving van London.

Zaterdag 30-04:
AFC Wimbledon - Accrington Stanley
Fulham - Luton Town (Mits kaarten lukken)

Zondag 01-05
West Ham - Arsenal.

Jef400

Citaat van: watergatehopper op apr 01, 2022, 16:29:06
Het was cynisch bedoeld. Na meerdere stemronden over land, club, en datum zijn er verdeeld over twee thuiswedstrijden een handjevol mensen gegaan. De meeste vonden het te ver. Hoe Braunschweig dan toch de meeste stemmen kreeg? Tja daar hebben we het nog wel eens over ;)
Ik kan me nog herinneren dat ik geen toestemming kreeg helaas thuis. Kutzooi.

watergatehopper

Citaat van: Jef400 op apr 12, 2022, 14:35:35
Ik kan me nog herinneren dat ik geen toestemming kreeg helaas thuis. Kutzooi.

Ik zou zeggen zet het op poten en kijk hoeveel animo er is. RoGo, jij en ik zijn er al drie ;)
Uiteraard afhankelijk of de agenda thuis het ook toelaat.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Jahoor, ik zou zeker interesse hebben :)

DannyH79

Ik zou het thuis ook wel bespreekbaar maken....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Stadiumhopper

Hier nog iemand die er zeker voor open staat om te gaan.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

KoenvdD

Met een Argentijnse vrouw met Italiaanse roots kon ik het niet maken om geen kaarten te regelen voor Argentinië - Italië op Wembley 1 juni...

ALenstra

Van 6 t/m 13 augustus in Engeland. De eerste drie dagen in Londen, daarna zie ik wel.

Stadiumhopper

Mannen,

Deze zomervakantie ben ik van plan om een aantal stedentripjes te boeken en daarbij voetbal te kijken. Nou heb ik een aantal landen gevonden waar de competitie tijdens de zomer door loopt. Dat zijn bijvoorbeeld Ierland, Noorwegen, Zweden en Finland. Zijn er nog meer Europese landen waar de competitie door loopt? Gelukkig beginnen de competities weer vroeg omdat het o zo geweldige WK in Qatar op 21 november al begint.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Cyclebob

Citaat van: Feijenoorder op mei 18, 2022, 12:28:24
Mannen,

Deze zomervakantie ben ik van plan om een aantal stedentripjes te boeken en daarbij voetbal te kijken. Nou heb ik een aantal landen gevonden waar de competitie tijdens de zomer door loopt. Dat zijn bijvoorbeeld Ierland, Noorwegen, Zweden en Finland. Zijn er nog meer Europese landen waar de competitie door loopt? Gelukkig beginnen de competities weer vroeg omdat het o zo geweldige WK in Qatar op 21 november al begint.
Estland, Litouwen en Letland hebben ook zomercompetities en daar zijn prima steden trip bestemmingen
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

syntric

Citaat van: Feijenoorder op mei 18, 2022, 12:28:24
Mannen,

Deze zomervakantie ben ik van plan om een aantal stedentripjes te boeken en daarbij voetbal te kijken. Nou heb ik een aantal landen gevonden waar de competitie tijdens de zomer door loopt. Dat zijn bijvoorbeeld Ierland, Noorwegen, Zweden en Finland. Zijn er nog meer Europese landen waar de competitie door loopt? Gelukkig beginnen de competities weer vroeg omdat het o zo geweldige WK in Qatar op 21 november al begint.

Zweden beviel mij enorm en ga ik zeker terug heen. Er is ook wel een stop van ongeveer een maand denk ik, in juni of zo.
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Ben ik ook over aan het nadenken, er is ook nog IJsland en de Faroër waar volgens mij doorgespeeld wordt.
Ook de eerste rondes van de Europese bekers zijn vaak leuk met nog Luxemburg en andere kleine voetballanden erbij dan.
Over land and sea