Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

syntric

Juli: Hannover plus Oldenburg en/of Osnabrück
Augustus: Stockport
September: Sutton en de Abba show :-)
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: syntric op jun 24, 2022, 17:09:36
Juli: Hannover plus Oldenburg en/of Osnabrück
Augustus: Stockport
September: Sutton en de Abba show :-)
Is dan de 92 weer compleet?

syntric

Citaat van: Nort op jun 24, 2022, 18:32:16
Is dan de 92 weer compleet?

Enkel Barrow dan nog, daar wacht ik nog een tijd mee, misschien als ze zakken moet ik er niet meer naartoe, want dat is toch een behoorlijk lange treinrit van Manchester airport, wat meestal mijn aankomstplaats is als ik richting het noorden ga :-)
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: syntric op jun 24, 2022, 20:52:20
Enkel Barrow dan nog, daar wacht ik nog een tijd mee, misschien als ze zakken moet ik er niet meer naartoe, want dat is toch een behoorlijk lange treinrit van Manchester airport, wat meestal mijn aankomstplaats is als ik richting het noorden ga :-)
Ik vind Barrow echt een aanrader, een heerlijke non-league ground die in de League Two goed gevuld is. Zeker als je hem pakt met b.v. Carlisle United thuis (dit seizoen gedaan). De treinreis is inderdaad wel lang, maar gezien waar je overal bent geweest is dat toch ook geen onoverkomelijkheid.

syntric

Citaat van: Nort op jun 24, 2022, 21:08:31
Ik vind Barrow echt een aanrader, een heerlijke non-league ground die in de League Two goed gevuld is. Zeker als je hem pakt met b.v. Carlisle United thuis (dit seizoen gedaan). De treinreis is inderdaad wel lang, maar gezien waar je overal bent geweest is dat toch ook geen onoverkomelijkheid.

Dat is waar en misschien dat ik dan een autotje huur, dat geeft ook wat meer flexibiliteit
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: syntric op jun 28, 2022, 13:23:56
Dat is waar en misschien dat ik dan een autotje huur, dat geeft ook wat meer flexibiliteit

Is vaak nog goedkoper ook toch? Hebben wij ook al een aantal keer gedaan en beviel prima.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

30-07 Morecambe-Shrewsbury Town

ricodejong4

Na de finale van Feyenoord in Tirana even een break genomen van het wedstrijden bezoeken, maar zojuist weer eens kaarten gekocht voor een wedstrijd: FC Kaan Marienborn - FC Nürnberg in het Leimbachstadion in Siegen, 1e ronde DFB Pokal op 29 juli.

Ben ook nog op zoek naar een potje tijdens mijn vakantie in Palamos (Costa Brava) van 14 t/m 25 juli. Normaliter een lastige periode qua voetbal in Spanje dus ik hoop op een oefenwedstrijd van Girona of Espanyol.   

FC_Emmen

Citaat van: ricodejong4 op jul 05, 2022, 13:27:16
Na de finale van Feyenoord in Tirana even een break genomen van het wedstrijden bezoeken, maar zojuist weer eens kaarten gekocht voor een wedstrijd: FC Kaan Marienborn - FC Nürnberg in het Leimbachstadion in Siegen, 1e ronde DFB Pokal op 29 juli.

Ben ook nog op zoek naar een potje tijdens mijn vakantie in Palamos (Costa Brava) van 14 t/m 25 juli. Normaliter een lastige periode qua voetbal in Spanje dus ik hoop op een oefenwedstrijd van Girona of Espanyol.
Volgens Futbology speelt Espanyol op 16 juli een oefenwedstrijd tegen Montpellier
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Rob1977_PSV

Binnenkort twee weken in Bretagne en Normandië en op de planning staan Stade Rennes - FC Lorient (Lique 1), Saint Brieuc - Red Star (Championnat National 1, niveau 3), Guinkamp-Paris FC en Le Havre-Pau FC (Lique 2). Plannen genoeg, eens kijken wat we ervan kunnen realiseren!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Arjen

Duurt nog even maar ticket voor Rangers-Celtic op 2 januari is besteld.

Bakkie

Mooi vooruitzicht! Ik zou die wedstrijd ook maar al te graag een keer willen bezoeken. Hoe ben je aan die kaart gekomen als ik vragen mag?

Arjen


rogo_breda

Je moest snel zijn zo te zien, want inmiddels uitverkocht. Ben benieuwd hoe het bevalt. Wil daar ook graag heen maar deze datum is nogal ongelukkig helaas.

FCT1980

Citaat van: Arjen op jul 29, 2022, 13:00:22
Via sportsbreaks.com en dat is dan met 1 overnachting.

Mag ik vragen wat je dan betaald? Op Ibrox lijkt me deze ook veel mooier dan bij Celtic.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!