Week 39 ma 21 september t/m zo 27 september

Gestart door wekke, sep 08, 2009, 22:29:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloos

Wilde eerst naar de dubbel:

Rijnsburgse Boys - Go Ahead Eagles
FC Lisse - FC Den Bosch

Maar door omstandigheden niet mogelijk, wordt nu Ijsselmeervogels - Roda JC.

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

hgrm

Rust bij Spakenburg-MVV.
1-1 na een gelijkop gaande helft.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Inmiddels 2-1 voor de blauwen. Schitterend doelpunt  en nog verdiend ook.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Vanavond bij Eindhoven-NEC geweest.
2-3 met de winnende van Vleminckx die door de grensrechter over de lijn werd gezien terwijl de keeper er met zijn lichaam voor lag. Kan hij nooit goed hebben waargenomen.
Zodadelijk eens de TV beelden bekijken.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Gerrit-Jan

Vrijdag naar Cambuur - RBC. Benieuwd hoe de sfeer daar zal zijn na de blamage van gisteren.

Joost

Vandaag is het 23 september. Op deze dag zag ik eerder drie wedstrijden. Tweemaal Heerlen Sport en de derby tussen MVV en VVV vier jaar eerder. Daar komen dus vandaag twee wedstrijden bij. Dan komt het totaal op 5, nog altijd 2 minder dan topdag 21 september.

Het worden ook wedstrijd 38 en 39 die ik zie in de KNVB Beker sinds de bekerfinale van 2000. Ijsselmeervogels v Roda is de 35ste bekerwedstrijd  die Roda speelt sinds die bewuste bekerfinale van 2000 en dus ook mijn 35ste. Het is tevens het 51ste stadion/complex waar ik Roda heb zien spelen.

Charlton v Exeter zaterdag is mijn 46ste ground voor de 92.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op sep 23, 2009, 11:52:31
Vandaag is het 23 september. Op deze dag zag ik eerder drie wedstrijden. Tweemaal Heerlen Sport en de derby tussen MVV en VVV vier jaar eerder. Daar komen dus vandaag twee wedstrijden bij. Dan komt het totaal op 5, nog altijd 2 minder dan topdag 21 september.

Het worden ook wedstrijd 38 en 39 die ik zie in de KNVB Beker sinds de bekerfinale van 2000. Ijsselmeervogels v Roda is de 35ste bekerwedstrijd  die Roda speelt sinds die bewuste bekerfinale van 2000 en dus ook mijn 35ste. Het is tevens het 51ste stadion/complex waar ik Roda heb zien spelen.

Charlton v Exeter zaterdag is mijn 46ste ground voor de 92.

Tel je dan ook de oefenwedstrijden mee of is het puur competitie en beker?

Joost

Citaat van: witte leeuw op sep 23, 2009, 12:12:35
Tel je dan ook de oefenwedstrijden mee of is het puur competitie en beker?
Ook oefenpotjes, ander kon dat helemaal niet :)

Als ik alleen de profclubs tel dan heb ik Roda zien spelen op 33 complexen van 30 verschillende clubs. De profclubs waar ik Roda niet zag spelen zijn Haarlem, Telstar, Omniworld, AGOVV, FC Emmen, FC Zwolle, FC Eindhoven en MVV.

spons

#39
Gisteren 2 hoogstvermakelijke wedstrijden gezien :

Haaglandia - Excelsior 6-6 en in de strafschoppenserie na 9 strafschoppen 7-6,

scoreverloop : 0-1, 0-2 ( na 9 minuten al ), 1-2, 1-3 ( strafschop ), rust 2-3, 3-3, 4-3, 4-4 ( in de 89e minuut )
1e verleniging : 5-4, 6-4, 6-5, 2e verlenging 6-6 ( 120e minuut ) echt zelden zo'n bizare wedstrijd gezien

Excelsior Maassluis - Bennekom 4-2
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Zaterdag 26 september: Westerlo-STVV

Mijn eerste bezoek aan het kuipje. Na de 1-4 pandoering van Club Brugge hebben ze op eigen veld wat goed te maken.
De leider Sint-Truiden die net de eerste maal verloor (tegen de aartstvijand) moet zich ook dringend herpakken na hun zwakke laatste matchen. Ik ben benieuwd!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op sep 23, 2009, 23:48:13
Zaterdag 26 september: Westerlo-STVV

Mijn eerste bezoek aan het kuipje. Na de 1-4 pandoering van Club Brugge hebben ze op eigen veld wat goed te maken.
De leider Sint-Truiden die net de eerste maal verloor (tegen de aartstvijand) moet zich ook dringend herpakken na hun zwakke laatste matchen. Ik ben benieuwd!


Ik ben vandaag naar KAA Gent-Westerlo gaan kijken en kan je alvast zeggen dat het voetbal van Westerlo best aardig is.

3434

Citaat van: wekke op sep 23, 2009, 23:53:42
Ik ben vandaag naar KAA Gent-Westerlo gaan kijken en kan je alvast zeggen dat het voetbal van Westerlo best aardig is.

Dat doen ze eigelijk al jaren. Nu hebben ze een zeer slechte start, vandaag niet in acht genomen. Goed beleid, leuke club, leuk stadion.. maar helaas nooit een grote supporterstoeloop ondanks hun knappe prestaties.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op sep 23, 2009, 23:59:28
Dat doen ze eigelijk al jaren. Nu hebben ze een zeer slechte start, vandaag niet in acht genomen. Goed beleid, leuke club, leuk stadion.. maar helaas nooit een grote supporterstoeloop ondanks hun knappe prestaties.

Bwa het voetbal van dit seizoen was nochtans huilen met de pet op. Hopelijk zijn ze nu vertrokken voor een goede reeks.

King Nothing

Vrijdag het geploeter van FC Emmen maar weer eens aan gaan kijken....
Eens zien of de bekerwinst en het opwachten van de spelersbus afgelopen vrijdag enig nut heeft gehad.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad