Week 44: maandag 26 oktober t/m zondag 1 november

Gestart door wekke, okt 06, 2009, 22:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Begin 2006 was ik bij MSV Duisburg - Borussia Mönchengladbach en daar waren ook 8.000 tot 10.000 Gladbach supporters. Het populairste leidje was uiteraard "heimspiel im Duisburg!".

Tevens in 2006 Hertha BSC - HSV bezocht en daar waren iets van 15.000 HSV supporters.

Lek11

Citaat van: Lek11 op okt 15, 2009, 13:59:11
Donderdag 29 oktober: FC Dordrecht - Ajax (uitvak)
Zondag 1 november: Ajax - feyenoord

Leuk om een keer in Dordrecht te zijn geweest. Daar zou ik anders niet snel komen. Voor de wedstrijd had ik het trouwens niet hoeven doen ;)

De loting zit lekker mee dit seizoen: AGOVV uit, Dordrecht uit en nu op naar Wezep: WHC uit.

RoelG

Deze avond nog naar FC Metz - Strasbourg! En morgen deze mooie stad even grondig verkennen.

Joost

Citaat van: Lek11 op okt 30, 2009, 08:55:12
Leuk om een keer in Dordrecht te zijn geweest. Daar zou ik anders niet snel komen. Voor de wedstrijd had ik het trouwens niet hoeven doen ;)

De loting zit lekker mee dit seizoen: AGOVV uit, Dordrecht uit en nu op naar Wezep: WHC uit.

Niets gebroken in dat uitvak?

Keveca

Citaat van: RoelG op okt 30, 2009, 11:52:36
Deze avond nog naar FC Metz - Strasbourg! En morgen deze mooie stad even grondig verkennen.
Vet! Ik ga daar de 22ste december heen...let me know hoe het daar was..

Keveca

Citaat van: spons op okt 20, 2009, 08:40:21
Lulverhalen van de zogenaamde internethoollies waar nooit wat van waar blijkt te zijn

Confrontatie NAC'ers en NEC'ers verijdeld       
woensdag, 28 oktober 2009 13:16 
NIJMEGEN - De Mobiele Eenheid (ME) van de politie heeft dinsdagavond in het centrum van Nijmegen supportersgroepen van NEC en NAC uit elkaar moeten houden. De groepen, beide bestaande uit zo'n veertig man, zochten elkaar op om te vechten. Volgens een politiewoordvoerder is er wel contact geweest, maar kon de ME op tijd ingrijpen.

Een aantal uren voor de bekerwedstrijd De Treffers-NAC Breda (1-6) in Groesbeek was er zichtbaar politie in de binnenstad van Nijmegen. Ook liepen er agenten in burger rond. Het duel had de stempel 'risicowedstrijd' gekregen. De gemeente Groesbeek had extra veiligheidsmaatregelen getroffen omdat eerder dit jaar de wedstrijd NEC-Germinal Beerschot op hetzelfde Sportpark Zuid uit de hand liep. Er ontstonden rellen en de wedstrijd werd afgelast.

De politie zegt overigens dat er evenveel middelen zijn ingezet als bij andere wedstrijden in het betaald voetbal. "Wij gaan uit van een fijne wedstrijd en een goede sfeer, maar zijn wel goed voorbereid ", zei een woordvoerder gistermiddag.

Uiteindelijk is die goede sfeer op het sportpark zelf gewaarborgd. In Groesbeek (buiten het sportpark) zijn enkele aanhangers van NAC Breda door de politie naar huis gedelegeerd. Er golden gisteravond extra veiligheidsmaatregelen op het sportpark van De Treffers. De kaartjes waren alleen in de voorverkoop beschikbaar. De NAC'ers moesten lid zijn van de supportersvereniging. Anders mochten ze niet mee met de bussencombinatie. Er was geen mogelijkheid om op eigen gelegenheid naar Groesbeek te reizen. Tijdens de wedstrijd gold een algemeen alcoholverbod. Het was ook niet toegestaan paraplu's mee te nemen.


Bron: Gelderlander.nl


Lek11


hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost


King Nothing

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Vaig

Haha het uitvak van Veendam inderdaad. Levensgevaarlijk! Er zitten daar meer stoeltjes los dan vast..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op okt 31, 2009, 11:46:07
Haha het uitvak van Veendam inderdaad. Levensgevaarlijk! Er zitten daar meer stoeltjes los dan vast..
de enige keer dat ik in Veendam was was de bekerwedstrijd tegen Roda een jaar of 6-7 geleden. Hoewel het uitvak toen vol was heb ik nooit het idee gehad dat 't gevaarlijk was. Kan me daar ook totaal niets van herinneren.

Dordt daarentegen... Iedereen gaat op die planken met zitjes staan waardoor je 90 minuten lang je evenwicht moet proberen te houden.

Lek11

Oh op die manier. Haha nee, gelukkig niet. Ik stond ook op zo'n zitje maar nergens last van gehad, al staat het niet echt heel lekker. Moet je ook nog is een extra half uur staan.

hgrm

0-1 in de rust bij Ermelo-VVOG. En vandaag de eerste erwtensoep van het seizoen gegeten.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Citaat van: Lek11 op okt 15, 2009, 13:59:11
Zondag 1 november: Ajax - feyenoord

Volgens mij was de sfeer prima, ondanks dat er geen Feyenoord-supporters bij mochten zijn ;)..