Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper


Het is inderdaad een goed plan om een apart topic over de Groundhopper app te openen. Bij deze dus.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

een optie om een programma samen te stellen zou mooi zijn.
Volgende wedstrijd: ?

Maat

Voor wie het in het andere topic gemist had:
ik kan in een aantal landen (NED, BEL, FRA, ENG & DUI) wedstrijden toevoegen, wijzigen of verwijderen. Mocht je dus fouten in 1 van die landen tegenkomen laat het dan even weten, dan kan ik kijken of het aangepast kan worden!
Voor de duidelijkheid: verder heb ik niets met die app te maken. Ik heb ze gewoon een paar keer geholpen en heb daardoor dus wat rechten om wedstrijden te wijzigen :)


Maat

Citaat van: Nort op dec 21, 2016, 13:52:51
Waarom worden er geen nieuwe 'grounds' in Nederland meer toegevoegd?

"We don't approve new stadiums in Netherlands. If you'd like to suggest one, please provide a convincing reason. We may approve it for inclusion in Groundhopper if it is a stadium of general interest, but more likely we'll reject it."
In de app zelf staat ook een emailadres voor feedback: kepermat@gmail.com
Dus wellicht kun je ze overhalen toch iets toe te voegen?

Voor wie meer wil weten over de app staat hier ook de vertaling van een interview met de makers:
http://groundblogging.apps-1and1.net/wp-content/uploads/2016/08/Interview-Geir-Florhaug-Ready.docx

Nort

Citaat van: Maat op dec 21, 2016, 14:46:56
"We don't approve new stadiums in Netherlands. If you'd like to suggest one, please provide a convincing reason. We may approve it for inclusion in Groundhopper if it is a stadium of general interest, but more likely we'll reject it."
In de app zelf staat ook een emailadres voor feedback: kepermat@gmail.com
Dus wellicht kun je ze overhalen toch iets toe te voegen?

Voor wie meer wil weten over de app staat hier ook de vertaling van een interview met de makers:
http://groundblogging.apps-1and1.net/wp-content/uploads/2016/08/Interview-Geir-Florhaug-Ready.docx
Dat heb ik ook gelezen, maar een 'convincing' reason is denk ik niet om een nietszeggende hotseknots voetbal in de 4e klasse wedstrijd toe te voegen... Wel erg jammer, want zo krijg je geen complete lijst (naast je eigen database)!

rogo_breda

Citaat van: Freekos79 op dec 20, 2016, 16:49:04
een optie om een programma samen te stellen zou mooi zijn.
Dat is inderdaad wat er ontbreekt!

En foto's toevoegen, dan hebben we weer FF maar dan als app :)

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op dec 22, 2016, 08:01:21
Dat is inderdaad wat er ontbreekt!

En foto's toevoegen, dan hebben we weer FF maar dan als app :)

Foto's ben ik het helemaal mee eens. Nu is er 1 foto per ground of helemaal niet. Ik heb inmiddels contact gehad met ze en zal dit ook eens vragen.
De app is ontwikkelt door Noren btw.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De Twaalfde Man

Ontbreekt sowieso een hele hoop informatie waardoor de Groundhopper app onvolledig is. Aantal lost grounds bijvoorbeeld zetten ze er wel in, maar ook weer een hele hoop niet.

Sommige landen is nog helemaal niets te vinden, zo ben ik ooit op de Dominicaanse Republiek bij een wedstrijd van Atletico geweest, maar daarvan is weinig tot niets terug te vinden. FF had die info overigens ook (nog) niet, wel aangeleverd op toe te voegen.

Joost

Citaat van: Vato op dec 22, 2016, 13:10:57
Ontbreekt sowieso een hele hoop informatie waardoor de Groundhopper app onvolledig is. Aantal lost grounds bijvoorbeeld zetten ze er wel in, maar ook weer een hele hoop niet.

Sommige landen is nog helemaal niets te vinden, zo ben ik ooit op de Dominicaanse Republiek bij een wedstrijd van Atletico geweest, maar daarvan is weinig tot niets terug te vinden. FF had die info overigens ook (nog) niet, wel aangeleverd op toe te voegen.
Ik heb de gratis versie ook eens gedownload en vond juist dat er wel heel veel informatie in zit. Van West Europa echt heel veel terreinen.

Dat de Dominicaanse Republiek geen prioriteit krijgt lijkt me logisch.

Nort

Citaat van: Joost op dec 23, 2016, 08:53:42
Ik heb de gratis versie ook eens gedownload en vond juist dat er wel heel veel informatie in zit. Van West Europa echt heel veel terreinen.

Dat de Dominicaanse Republiek geen prioriteit krijgt lijkt me logisch.
Inderdaad heel veel terreinen, maar de echte krochten van het amateurvoetbal ontbreken en dat is jammer om een volledige 'online' lijst te krijgen. Voor de rest is het een prima app, al komt het voor mij niet in de buurt met de mogelijkheden van FF.

De Twaalfde Man

Citaat van: Joost op dec 23, 2016, 08:53:42
Ik heb de gratis versie ook eens gedownload en vond juist dat er wel heel veel informatie in zit. Van West Europa echt heel veel terreinen.

Dat de Dominicaanse Republiek geen prioriteit krijgt lijkt me logisch.
Dat het geen prio heeft snap ik, maar heb die app al maanden inmiddels en krijg niet de indruk dat hij uitgebreid wordt terwijl die informatie wel voor handen is.

watergatehopper

De app wordt de laatste juist heel erg geprofessionaliseerd. Het zal wellicht ook persoonlijk zijn. Ik tel geen amateurcomplexen dus mis deze ook niet. Zoals Joost al aangeeft staat er in west Europa echt heel veel in.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Hoe kun je een foto toevoegen bij een stadion waar nog geen foto van is?

rogo_breda

Citaat van: Maat op dec 20, 2016, 12:03:18
En wat ik van de app weet is dat als je zelf een wedstrijd toevoegt met al bestaande teams, dat dus overeen kan komen met andere gebruikers. Dan kan het dus dat er ook anderen bij een wedstrijd aanwezig waren die je zelf hebt toegevoegd. Maar als jij een wedstrijd toevoegt die er dus nog niet in stond, komt die niet bij andere naar voren als je voor "Kiezen van de lijst" kiest.
Nu zie ik dat het inderdaad zo werkt! Net een wedstrijd zelf toegevoegd en dan zie ik dat een ander er ook is geweest.

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op dec 24, 2016, 09:35:53
Hoe kun je een foto toevoegen bij een stadion waar nog geen foto van is?

Dit kun je volgens mij helemaal niet zelf doen. Ik heb hierover ook nog eeen mailtje gestuurd echter nog geen reactie gehad. Als ik deze krijg post ik het indien nodig hier.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅