Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 11:33:13voor die andere CL finale is een kaartje krijgen meestal echt onmogelijk
Als jij dat al zegt, dan is het écht onmogelijk.

Joost

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 12:53:01
Ik zou er voor kiezen om dan maar niet te vincken, en wie zegt dat het vol zal zitten ?

Duitsers...

spons

Citaat van: TeeZee op feb 20, 2012, 13:20:26
Als jij dat al zegt, dan is het écht onmogelijk.

Dat wil ik niet zeggen maar het is een van de weinige wedstrijden waar ik niet op de gok naar toe zou gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 14:34:02
Dat wil ik niet zeggen maar het is een van de weinige wedstrijden waar ik niet op de gok naar toe zou gaan
Vanaf 1 maart is het weer mogelijk om via de UEFA een kaart te bemachtingen voor torenhoge prijzen. Ik ga zeker een poging wagen. Niet schoten is immers altijd mis.

spons

#994
Citaat van: Meester op feb 20, 2012, 14:39:03
Vanaf 1 maart is het weer mogelijk om via de UEFA een kaart te bemachtingen voor torenhoge prijzen. Ik ga zeker een poging wagen. Niet schoten is immers altijd mis.

Dat is de enige kans, meestal zijn er zo'n 10.000 kaarten beschikbaar voor het "general public" en zijn het aantal aanvragen meer dan 200.000

Ik vraag ze ook al jaren aan heb alleen in 2001 2 kaarten toegewezen gekregen voor de finale Bayern Munchen - Valencia in Milaan

In 2004 kon ik voor de finale ( die voor de zwarthandelaren niet interessant was ) in Gelsenkirchen tussen FC Porto en AS Monaco nog een kaartje kopen voor 70 euro
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 14:52:51
Dat is de enige kans, meestal zijn er zo'n 10.000 kaarten beschikbaar voor het "general public" en zijn het aantal aanvragen meer dan 200.000

Ik vraag ze ook al jaren aan heb alleen in 2001 2 kaarten toegewezen gekregen voor de finale Bayern Munchen - Valencia in Milaan

In 2004 kon ik voor de finale ( die voor de zwarthandelaren niet interessant was ) in Gelsenkirchen tussen FC Porto en AS Monaco nog een kaartje kopen voor 70 euro

De prijzen zijn dit jaar wederom hoog: 70 - 160 - 260 en 370 euro per kaart.

spons

Citaat van: Meester op feb 20, 2012, 15:32:20
De prijzen zijn dit jaar wederom hoog: 70 - 160 - 260 en 370 euro per kaart.

Valt mee op de zwarte markt betaal je de laatste jaren ( een beetje afhankelijk van de deelnemende clubs ) minimaal 1.500.

Alleen in Moskou bij Manchester United - Chelsea waren ze bijna gratis maar dat had meer met de logistiek te maken.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Ik ben slechts één keer bij een Europacupfinale geweest. Dat was 30 jaar geleden in de Rotterdamse Kuip tussen Bayern München en Aston Villa. Ik hoop er volgend jaar bij te zijn als de Europa League finale in de Amsterdam Arena gespeeld wordt. Had ook een aanvraag gedaan voor Middlesborough-Sevilla in Eindhoven maar die werd afgewezen. Zelf denk ik dat je de meeste kans maakt als je voor de duurste kaarten gaat. Maar 370 euro voor een kaartje vind ik erg veel. Maar volgens mij kan je ook een lage prijs aanvragen en aangeven dat je bereid bent hoger te gaan mocht je prijscategorie niet voorradig zijn.

spons

Citaat van: ALenstra op feb 20, 2012, 16:27:06
Ik ben slechts één keer bij een Europacupfinale geweest. Dat was 30 jaar geleden in de Rotterdamse Kuip tussen Bayern München en Aston Villa.

Daar ben ik ook geweest.

Tijden veranderen, toen kon je gewoon telefonisch een kaartje bestellen bij de knvb en die finale was niet eens uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 11:33:13
De CL finale voor vrouwen lijkt me helemaal niets en voor die andere CL finale is een kaartje krijgen meestal echt onmogelijk
Ben vorig jaar naar de halve finale geweest Duisburg-Potsdam en moet zeggen dat dat eigenlijk verdomd goed meeviel. Dat deze dame vlak voor mij kwam opwarmen speelde natuurlijk ook mee.

Verwijderd lid

Ik heb al een behoorlijk aantal europese finales op m'n lijst staan, alleen een finale om de Cup met de Grote Oren is nog een ontbrekende schakel.

spons

Citaat van: Meester op feb 20, 2012, 19:06:02
Ik heb al een behoorlijk aantal europese finales op m'n lijst staan, alleen een finale om de Cup met de Grote Oren is nog een ontbrekende schakel.

Welke finales allemaal, ik ben wel benieuwd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 17:09:36
Daar ben ik ook geweest.

Tijden veranderen, toen kon je gewoon telefonisch een kaartje bestellen bij de knvb en die finale was niet eens uitverkocht
In die tijd had je zelfs europacupfinales waar minder dan 10.000 mensen op afkwamen.

Hugo

Citaat van: ALenstra op feb 20, 2012, 19:48:52
In die tijd had je zelfs europacupfinales waar minder dan 10.000 mensen op afkwamen.

Vroeger was alles beter.

FWM

Halve finale DFB Pokal

21/03 Borussia Monchengladbach - Bayern Munchen

Nadat de thuisvaken binnen no-time waren uitverkocht en de prijzen op de zwarte markt belachelijk hoog oplopen had ik eigenlijk niet meer verwacht binnen te komen. Heb wel direct na de loting bij Bayern een aanvraag gedaan voor kaarten, maar eerder is zo'n poging al eens mislukt. Lage lidnummers kregen toen vorrang boven hogere lidnummers.

Vandaag kwam het bericht dat ik kaarten toegewezen heb gekregen. Niet (meer) verwacht, toch gekregen. :-)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -