Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 14, 2008, 21:53:46
2 mei: SC Preußen Münster - SF Lotte
31 mei: 1. FC Union Berlin - RW Oberhausen

Oefff..... dat zijn nog eens 2 prachtbakkies!

Joost

Heute Abend nach Alemannia Aachen - Erzgebirge Aue.

Nouja avond, ze trappen af om 17:30.

Ici c est Paris

Zondag over een week naar de Waalse strijd tussen Charleroi en Standard. In het uitvak, dus sfeer gegarandeerd. Hopelijk wordt Standard in die wedstrijd kampioen.

Joost

Citaat van: Joost op apr 16, 2008, 09:25:05
Heute Abend nach Alemannia Aachen - Erzgebirge Aue.

Nouja avond, ze trappen af om 17:30.

Sodeju wat een wedstrijd. 88 minuten lang voetbal in een slakkengang en de eerste de beste kans schiet Plaßhenrich er nog in ook.

hgrm

Citaat van: hgrm op apr 04, 2008, 00:23:24
Ik heb m'n pinkstertrip bijna rond:

10 mei 15.30 KSC-Bochum (als Bochum een beetje meewerkt, anders FSV Frankfurt-St. Kickers)
10 mei 20.00 Strassburg-Caen
11 mei 14.00 Offenbach-Hoffenheim
12 mei 14.00 SW Essen-Kleve

Het is gelukt. Via Bochum probleemloos een kaartje voor een staanplaats opgestuurd gekregen. En bovendien begint Strassburg-Caen drie kwartier later zodat het net wat relaxter wordt. Kan haast niet wachten....nog 3 weekjes.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Offenbach, dat is een begrip in de weerwereld.

Op welke wedstrijd verheug je je het meest?

hgrm

Wil je niet van dat soort moeilijke vragen stellen (-:

Wat sfeer betreft verwacht ik het meest van KSC, wat stadion betreft zijn KSC en Offenbach favoriet en wat voetbal betreft verwacht ik wel wat van het verfijnde Franse voetbal. Waarschijnlijk wordt SW Essen-Kleve dus een onvergetelijk spectakel in een kolkende Uhlenkrug, waarop ik ter plekke verliefd wordt...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Strasbourg wil nog weleens een leuke sfeer hangen hoor.

Joost

Citaat van: hgrm op apr 19, 2008, 00:04:07
Wil je niet van dat soort moeilijke vragen stellen (-:

Wat sfeer betreft verwacht ik het meest van KSC, wat stadion betreft zijn KSC en Offenbach favoriet en wat voetbal betreft verwacht ik wel wat van het verfijnde Franse voetbal. Waarschijnlijk wordt SW Essen-Kleve dus een onvergetelijk spectakel in een kolkende Uhlenkrug, waarop ik ter plekke verliefd wordt...

Ik raad je aan om bij Offenbach een kaartje te kopen voor Block 2B, lekker tussen de fanatieke aanhang die de spelers van Hoffenheim niet al te vriendelijk zullen bejegenen. De sfeer is er ook aanmerkelijk beter dan in Karlsruhe.

Joost

Morgen is in Maasmechelen de damesinterland tussen België en Nederland, voor wie er interesse in heeft...

Komende vrijdag hadden we gehoopt op 1. FC Kaiserslautern - Alemannia Aachen maar das kostentechnisch niet te doen. 60 euro voor een retourtje en daarna nog 20 euro met de taxi. Daarom alleen zondag de bekerfinale. Een week later is er een communie waardoor ik Alemannia-Augsburg ga missen. Ook de uitwedstrijden tegen Mainz en St. Pauli zijn niet aan mij besteedt. We eindigen het seizoen op 18 mei maar dan is tevens de conference play-off final die ik ook niet ga missen wanneer Exeter erin staat.

Stadionhopper

26 april:    Seraing - White star Woluwe
6 mei:   Rossbach - RW Hasborn
16 mei:   Amiens - FC Gueugnon (waarschijnlijk)
17 mei:   Lens - Bordeaux (waarschijnlijk)
18 mei:   FC Differdange - Swift Hesperange (waarschijnlijk)
24 mei:   1.FC Magdeburg - RW Essen

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Citaat van: hgrm op apr 14, 2008, 22:48:4626 april 15.00 uur: Spakenburg-IJsselmeervogels
7-1, wat een uitslag zeg. Nu heb ik dus spijt dat ik niet ben meegegaan.

Ici c est Paris

Vanavond om 18:00 zit ik in Wallonië, in naar verluidt de lelijkste stad van de wereld, te kijken naar Charleroi-Standard.

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op apr 26, 2008, 19:07:15
Citaat van: hgrm op apr 14, 2008, 22:48:4626 april 15.00 uur: Spakenburg-IJsselmeervogels
7-1, wat een uitslag zeg. Nu heb ik dus spijt dat ik niet ben meegegaan.

Ik ben ook erg benieuwd naar een fotoverslag!

Stadionhopper

2 mei   FC Basel - FC Zürich
3 mei   Concordia Basel - FC Locarno
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper