Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: casper.eniesee op feb 13, 2019, 12:23:25
Hoe duur zou zo'n contract zijn? Kan me niet voorstellen dat dat 1000 euro per jaar kost, aangezien veel clubs rechtstreeks van sportlink standen en wedstrijden tonen. Geen idee hoeveel betalende Nederlandse gebruikers ze hebben, maar stel dat het 300 euro per jaar is (wat ik nog steeds hoog zou vinden) dan hebben ze slechts 60 Nederlandse betalende gebruikers nodig om het er uit te halen.. En ik vermoed dat ze die wel hebben.
Voor een voetbalclub kost het ergens rond de €2,50 per lid per jaar. Je krijgt daarbij echter een compleet scala aan functionaliteiten (website, integratie met kantine b.v. voor kleedkamer indeling, etc.), waarvan het programma/stand/resultaten slechts één onderdeel is. Het is voor voetbalclubs onmogelijk gemaakt om zelf een script te maken om de standen/programma en resultaten automatisch over te nemen. Dus iedereen die de standen rechtstreeks overneemt betaald om en nabij de €2,50 per lid per jaar aan Sportlink.

Ik zou niet weten wat ze vragen aan een commerciele partij, maar dat zal niet goedkoop zijn. Bovendien vergeet je voor het gemak de kosten voor de extra capaciteit aan servers die je nodig hebt. Het zijn al snel 30.000 wedstrijden op jaar basis.

Ik snap wel dat de Groundhopper App niet deze lage niveau's in haar database toevoegd. Het kost een hoop geld en moeite, terwijl slechts enkele wedstrijd zal worden bijgewoond door een vincker. Bovendien zijn ze al een heel stuk flexibeler geworden. Twee jaar geleden was het niet eens mogelijk om een nieuw sportpark zelf toe te voegen, tenzij er een hele speciale reden was.

Joost

Die kosten aan databasecapaciteit zullen echt niet zo groot zijn, dat is maar een paar KB per wedstrijd.

Ik denk dat 10 foto's meer aan capaciteit kosten.

Nort

Citaat van: Joost op feb 13, 2019, 13:51:49
Die kosten aan databasecapaciteit zullen echt niet zo groot zijn, dat is maar een paar KB per wedstrijd.

Ik denk dat 10 foto's meer aan capaciteit kosten.
Maar dat is wel een gevolg dat je krijgt als je 1.500 extra sportparken in je database gaat toevoegen.

casper.eniesee

Goed. Dan doen we toch de gulle middenweg. Elke amateurclub die uitkomt in een van de standaardklassen veldvoetbal wordt gekoppeld aan het sportpark en de juiste competitie.

Vervolgens kunnen de gebruikers zelf de wedstrijden insturen om ze incheckbaar te maken, daarna uiteraard zelf het resultaat toevoegen maar wel de mogelijkheid om badges te halen. En dan krijg je op onderstaande foto gewoon tot het 10e niveau.

Instagram: Groundhopper024

Koning Kriel

Citaat van: casper.eniesee op feb 13, 2019, 12:23:25
Hoe duur zou zo'n contract zijn? Kan me niet voorstellen dat dat 1000 euro per jaar kost, aangezien veel clubs rechtstreeks van sportlink standen en wedstrijden tonen. Geen idee hoeveel betalende Nederlandse gebruikers ze hebben, maar stel dat het 300 euro per jaar is (wat ik nog steeds hoog zou vinden) dan hebben ze slechts 60 Nederlandse betalende gebruikers nodig om het er uit te halen.. En ik vermoed dat ze die wel hebben.

Wel 60 nieuwe gebruikers ten opzichte van nu. De huidige Nederlandse gebruikers betalen voor de huidige functionaliteiten van de app, die zijn ook niet gratis.

60 gebruikers die de app alleen zouden gebruiken als deze functie er wel in zou zitten maar nu nog niet. Ik denk niet dat je die gaat vinden. Vanuit een bedrijfseconomisch oogpunt is het zelfs een investering van 300 euro per jaar niet waard gok ik.

Gilles

Een vraagje dat wel in deze topic past.
Je kan "badges" behalen door derbies te loggen. In het verleden heb ik al vele van deze derbies gelogd, maar ik heb hier geen badge voor. Opzich is dit geen ramp, maar wel leuk voor mijn inventaris als deze zichtbaar zouden zijn. Heeft er iemand een idee van hoe ik deze toch nog kan krijgen?
Het rare is, dat ik er twee wel heb, de Romeinse derby in 2006 en de Belgrado derby in 2019... alles daartussen is niet zichtbaar.

ksclgiov282

Om een badge te verkrijgen moet je je ter plaatse inchecken met fb, denk dat dit de enige mogelijkheid is. Ik heb in het verleden al enkele Champions en Europa League wedstrijden bijgewoond, maar geen badge hiervoor.

Gilles

Ik check nooit in ter plaatse, het is dus raar dat ik er wel 2 heb...

ksclgiov282

Citaat van: Gilles op jul 13, 2019, 16:24:46
Ik check nooit in ter plaatse, het is dus raar dat ik er wel 2 heb...
Dat begrijp ik dan ook weer niet.

Bier und Bratwurst

Ik kan niet meer in de app komen. Kepermat gevraagd om mijn log in  maar daar wacht ik al 3 weken op!
Het ene stadion is het andere niet!

Mrmtty20

Citaat van: Gilles op jul 13, 2019, 13:28:45
Een vraagje dat wel in deze topic past.
Je kan "badges" behalen door derbies te loggen. In het verleden heb ik al vele van deze derbies gelogd, maar ik heb hier geen badge voor. Opzich is dit geen ramp, maar wel leuk voor mijn inventaris als deze zichtbaar zouden zijn. Heeft er iemand een idee van hoe ik deze toch nog kan krijgen?
Het rare is, dat ik er twee wel heb, de Romeinse derby in 2006 en de Belgrado derby in 2019... alles daartussen is niet zichtbaar.
Ik heb ze enkele weken terug een mailtje gestuurd met dezelfde vraag. Vroeger stonden mijn derby badgen hier ook niet bij en nu wel, ook CL en EL matchen heb ik geen badge maar toch bezocht. Blijkbaar zijn ze hier wel met bezig maar dat neemt veel tijd in beslag.

watergatehopper

Bij mij ook niet zie ik net, althans sommige wel, andere niet. Vind dit zelf eerlijk gezegd ook een slechte toevoeging van de app. De grote zeven kan ik nog inkomen maar de rest is voor mij in de categorie 'nutteloze groundhop feiten'.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Viali

#87
Hoi, iemand enig idee hoe je wedstrijden toevoegt? Ben nieuw en heb premium gekocht maar probeer Paok tegen Al Tawoon van gisteren te vinken maar die staat er niet in. Zou erg zonde zijn als je zulke wedstrijden niet gewoon zelf kan toevoegen.

- update - heb het gevonden, wel jammer dat je venues niet kan bewerken, bijv met een betere naam of foto toevoegen.

WATP

Citaat van: Viali op jul 28, 2019, 14:43:14
Hoi, iemand enig idee hoe je wedstrijden toevoegt? Ben nieuw en heb premium gekocht maar probeer Paok tegen Al Tawoon van gisteren te vinken maar die staat er niet in. Zou erg zonde zijn als je zulke wedstrijden niet gewoon zelf kan toevoegen.

- update - heb het gevonden, wel jammer dat je venues niet kan bewerken, bijv met een betere naam of foto toevoegen.

Je kan ze altijd vragen om wedstrijden toe te voegen via Twitter of via kepermat@gmail.com
The Quintessential British club

Mrmtty20

Citaat van: Viali op jul 28, 2019, 14:43:14
Hoi, iemand enig idee hoe je wedstrijden toevoegt? Ben nieuw en heb premium gekocht maar probeer Paok tegen Al Tawoon van gisteren te vinken maar die staat er niet in. Zou erg zonde zijn als je zulke wedstrijden niet gewoon zelf kan toevoegen.

- update - heb het gevonden, wel jammer dat je venues niet kan bewerken, bijv met een betere naam of foto toevoegen.

Je kan ook wedstrijdbezoeken handmatig ingeven en zelf je foto uploaden.