Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Ik veronderstel dat zulks een hoop clubs ervan zou weerhouden zelfs te willen promoveren naar Tweede.

hgrm

[sarcasme]
In Nederland is het anders een groot succes. Vraag maar na in Haarlem, Veendam, Eindhoven, Sittard...
[/sarcasme]
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: Breda op feb 24, 2010, 18:01:16
Het is niet te geloven! Geel-Meerhout en Mol-Wezel gaan komende zomer fuseren. Hoe zal de nieuwe club gaan heten? Suggesties?
Dagenham & Redbridge Belgium.

AthleticHolanda

Blijf me erover verbazen hoe makkelijk dit gaat in België, ze gaan overigens spelen in Geel, dus voorlopig geen voetbal meer in Mol (?).

hgrm

Verbroedering Geel?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 24, 2010, 18:11:07
Blijf me erover verbazen hoe makkelijk dit gaat in België, ze gaan overigens spelen in Geel, dus voorlopig geen voetbal meer in Mol (?).
Mol inderdaad. Is niet onverwacht. Mol-Wezel was al tegen Dessel aan het aanschurken maar die verkozen een nieuw stadion. Verbroedering Geel-Meerhout is dan een logische andere partner.

Waarschijnlijk verklaard dat ook de teruggelopen toeschouwersaantallen van Mol-Wezel.

Fascinerend overigens om het forum van Geel-Meerhout te lezen.

georgesv

Citaat van: Joost op feb 24, 2010, 19:20:45
Fascinerend overigens om het forum van Geel-Meerhout te lezen.

vertel es

3434

Mol moet zijn fiat nog geven, Geel-Meerhout is al akkoord. Ik vind het ook raar, ze willen gewoon voetbal zien op de Leunen. Als dit bij mijn club het geval was dat men zou fusioneren met andere clubs was het voor 90% over en uit. Nu opzich zijn ze al in hun hele geschiedenis 3x een fusie aangegaan, dan is het niet meer iets speciaals (als in ambetant) misschien..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Zojuist las ik een leuke quote van Jason Oost die sinds dit seizoen bij KVSK United speelt.

Citaat van: Jason Oost in VI 8 2010KVSK United is één van de weinige ploegen in de Tweede Klasse die echt probeert te voetballen. De meeste clubs trekken zich massaal terug op eigen helft en gokken op counters en standaardsituaties. Dat maakt het extreem lastig om een wedstrijd te winnen. Zeker als je ergens in Wallonië moet spelen op een knollenveld, in een stadion dat op instorten staat en waar amper toeschouwers zitten.

Ge-wel-dig! :-D

Op welke club zou hij doelen? Boussu? Wordt toch echt hoog tijd voor een bezoek dan!

georgesv

denk wel dat er in wetteren minder volk is :-))

zag laatste match: er was 200 man ofzo

wekke

Boussu Dour vond ikzelf zeker de moeite. Vriendelijke ontvangst, toffe tribunes en ook qua toeschouwers viel het al bij al wel mee.
Kijk bij slecht weer wel uit dat je je schoenen niet verliest in de modder op de paadjes richting het stadion :-)

wekke

Club Brugge-Standard 2-1 (21/02/2010)






wekke

26/02 KSK Beveren-K.Lierse S.K. 0-0






Hugo

Waar zit het bezoekersvak tegenwoordig bij Beveren?

wekke

#164
De tribune achter doel waar de spionkop van Beveren staat, is tegenwoordig ingedeeld in twee vakken: rechts de bezoekers, links de Beverse spionkop.