Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mar

Citaat van: georgesv op jul 28, 2011, 13:55:59
volgens ik begrepen heb, is er tem 1ste provinciale altijd scheids- en grensrechters, en daaronder mag de thuisclub zelf beslissen of ze grensrechters nemen, maar moeten ze betalen dan.

Neen, het is afhankelijk van provincie tot provincie. Vanaf dit jaar zijn er voor het eerst lijnrechters in 3de provinciaal limburg.

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jul 18, 2011, 22:36:35
Door middel van deze nieuwe tribune willen ze het wat sfeervoller krijgen omdat het stadion nu meer gesloten is.

nu nog de overkant.......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

3434

Citaat van: Vladimir1973 op jul 28, 2011, 22:58:30
nu nog de overkant.......

Daar hebben ze ondertussen een mega 'publi-wand' voorzien. Een eenvoudige terrace had het wel een mooi stadion kunnen maken. Vooral de bezoekers lijken mij nu zeer weinig plaats te hebben?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Vladimir1973

Citaat van: 3434 op jul 28, 2011, 23:59:19
Daar hebben ze ondertussen een mega 'publi-wand' voorzien. Een eenvoudige terrace had het wel een mooi stadion kunnen maken. Vooral de bezoekers lijken mij nu zeer weinig plaats te hebben?
zo een mega-publiwand lijkt toch nergens op. En voor de bezoekers is het idd krap.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

3434

Don't shoot me if I'm wrong, maar ik denk dat het deze club geworden is: http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Charleroi

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: Vladimir1973 op jul 29, 2011, 11:22:01
zo een mega-publiwand lijkt toch nergens op. En voor de bezoekers is het idd krap.

Prachtig, verplicht in een Belgisch stadion.

3434

Citaat van: Breda op jul 31, 2011, 12:39:29
Ah dank, dat klopt! Helaas spelen blijkens Footbel alleen de reserven in het Fiestauxstadion; de eerste ploeg gaat in een waarschijnlijk angstig leeg Neuville acteren. Voorbode van een fusie met het armlastige Olympic?

Ik herinnerde mij 'FC Charleroi' omdat ik een tijdje terug met 'un loup' gepraat heb en die vond het zo verschrikkelijk dat die ploeg het embleem met de (groene) wolf gaat gebruiken. Het La Lou dat met URS Centre samen is gaat waarschijnlijk in het blauw spelen vertelde hij me.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: Breda op aug 18, 2011, 14:04:24
Afgelopen zondag begreep ik van een supporter van Wallonia Walhain dat vanaf seizoen 2012/2013 de reserveteams van eersteklassers in België zouden mogen instromen in promotie/4e klasse. Roddel of feit?
Mogelijkheid.

CiteerDe Pro League probeert al langer de beloften van de eersteklassers te laten uitkomen in lagere divisies. Vanaf volgend seizoen zullen die ploegen vermoedelijk in 4e klasse aantreden. Ivan De Witte laat wel weten dat de beloftenploegen ten hoogste in de derde afdeling kunnen spelen.

De ploegen kunnen dus via het kampioenschap of via de eindronde promoveren naar derde klasse, maar dat is het maximum. Er zal dus geen enkele ploeg in 2e klasse kunnen aantreden

hgrm

Betekent dat dat er een vierde klasse bij komt? Of gaan 16 clubs uit de huidige 4e klasse de pineut zijn?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op aug 18, 2011, 14:32:25
Betekent dat dat er een vierde klasse bij komt? Of gaan 16 clubs uit de huidige 4e klasse de pineut zijn?

Misschien breiden ze wel uit naar 20 clubs per klasse.

Wat ook interessant zal zijn is welke clubs in aanmerking komen. Stel dat ze alleen Eerste Klassers nemen wat gebeurt er dan als een team degradeert?

En als Charleroi promoveert, wat dan?

hgrm

Dit wordt dus weer helemaal niks.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Cyclebob

Om alvast even aan het idee wennen: willekeurige speeldag 4e klasse 2012/2013

RC Gent - AA Gent beloften
Harelbeke - Kortrijk B
Berchem Sport - Beerschot B
Lyra - Lierse B
Anderlecht B - Leopold Uccle
Standard B - FC Liege
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Toeschouwerstechnisch zal het weinig uitmaken of je als vierde klasse tegen eerste of reserveteam speelt. Bij veel clubs komt er toch geen hond kijken.

Misschiend at juist die grotere namen voor wat meer publiek zorgen.

Vladimir1973

komt toch niks van in huis
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Vladimir1973

Citaat van: Breda op aug 19, 2011, 17:16:44
Meestal weet Ivan De Witte zijn plannetjes toch wel door te drukken... op basis waarvan je optimisme?

deze plannen zijn echt niet nieuw.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12