Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vladimir1973

wat een zootje!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Verwijderd lid

is er iemand in de gelegenheid een overzichtje te fabriceren welke clubs in België de laatste jaren zijn omgevallen of gefuseerd ?

Het zullen er aardig wat zijn als ik me niet vergis ..

hgrm

Dan kun je beter een overzichtje fabriceren welke clubs in België de laatste jaren niet zijn omgevallen of gefuseerd.

Ben je eerder klaar.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Citaat van: Meester op sep 11, 2011, 20:34:35
is er iemand in de gelegenheid een overzichtje te fabriceren welke clubs in België de laatste jaren zijn omgevallen of gefuseerd ?

Het zullen er aardig wat zijn als ik me niet vergis ..
Da's niet te doen. Alleen voor FC Brussels heb je dan al drie A4-tjes nodig.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Citaat van: Meester op sep 11, 2011, 20:34:35
is er iemand in de gelegenheid een overzichtje te fabriceren welke clubs in België de laatste jaren zijn omgevallen of gefuseerd ?

Het zullen er aardig wat zijn als ik me niet vergis ..

Dat valt allemaal reuze mee. Wat bedoel je met de laatste jaren?


Bier und Bratwurst

Weet iemand het toeschouwersaantal van de wedstrijd White Star - FC Brussels? Ik kan het nergens vinden.
Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 12, 2011, 07:32:54
Weet iemand het toeschouwersaantal van de wedstrijd White Star - FC Brussels? Ik kan het nergens vinden.

probeer het alleszins te vinden, maar is idd niet zo makkelijk blijkbaar.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Cyclebob

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 12, 2011, 07:32:54
Weet iemand het toeschouwersaantal van de wedstrijd White Star - FC Brussels? Ik kan het nergens vinden.
Hoe was de verhouding thuispubliek / Brussels? En was de RWDM merchandising nog aanwezig bij de uitfans?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga


Vladimir1973

Citaat van: Joost op sep 12, 2011, 17:06:18
Nog even geduld Bratworst.

Hier zal het snel staan:
http://www.bsdb.be/kalender_afdeling.asp?mnuSeizoen=117&optKeuze=&chkStats=&mnuAfdeling=2&mnuAard=K&mnuKategorie=1

1100 dus..... valt wel tegen als je ziet dat ze er tegen Waasland-Beveren 1800 hadden
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bier und Bratwurst

#595
Citaat van: Vladimir1973 op sep 12, 2011, 20:26:26
1100 dus..... valt wel tegen als je ziet dat ze er tegen Waasland-Beveren 1800 hadden

Bedankt allemaal ,

Dan ziet het er wel erg vol uit met 1100 toeschouwers. Ik vond het namelijk vrij goed bezet.
Joost ook bedankt voor de link naar deze site.Ik kende de site nog niet.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Cyclebob op sep 12, 2011, 16:41:14
Hoe was de verhouding thuispubliek / Brussels? En was de RWDM merchandising nog aanwezig bij de uitfans?

De fans van Brussels zaten overal(en de lange zijde overkant hoofdtribune)en waren volgens mij in de meerderheid.White Star fans hoorde je bijna niet,behalve een stel kinderen met een trommel en een megafoon achter mij . Irritant en m'n oren wapperden aan m'n hoofd. Het RWDM gehalte was zeer hoog.Vlaggen,sjaals met het oude logo waren er plenty.Evenals een paar spandoeken. De fans van Brussels waren goed hoorbaar maar naarmate de wedstrijd vorderde werd dat ook snel minder. Brussels speelde heel slecht en kon geen potten breken vandaag.White Star kwam ook verdient op voorsprong. 5 minuten ging het thuispubliek te keer en daarna was het weer stil. Toch heb ik een mooie middag gehad in een voor mij nieuwe ground. Daarna ben ik snel met de metro naar Anderlecht gegaan .
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Breda op sep 11, 2011, 20:13:07
Olympic Charleroi (ROCCM) staat op het punt van omvallen. Speelt alleen nog maar met jeugdspelers, omdat de profs niet kunnen worden betaald. Vandaag met 7-0 verloren bij Deinze en onderaan in 3e klasse A.

Erg jammer. Dan moet ik nog even als een speer heel binnenkort naar Charleroi.Deze ground staat nog open.
Lijkt me trouwens wel een leuke club.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

8 faillisementen?

Ik denk aan Seraing, Moeskroen en verder...?

hgrm

Citaat van: Joost op sep 13, 2011, 11:11:31
8 faillisementen?

Ik denk aan Seraing, Moeskroen en verder...?

Seraing is toch niet failliet gegaan maar gefuseerd met Standard?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen