Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper


Ziet er best goed uit hoewel ik de achterzijde van de hoofdtribune saaier vind dan het oude ontwerp.
Zou iedereen door die ene ingang aan de korte zijde het stadion binnen moeten om vervolgens naar de lange zijdes te gaan?
Op de uitsupporters na dan.....
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op jan 28, 2019, 07:57:59
Ziet er best goed uit hoewel ik de achterzijde van de hoofdtribune saaier vind dan het oude ontwerp.
Zou iedereen door die ene ingang aan de korte zijde het stadion binnen moeten om vervolgens naar de lange zijdes te gaan?
Op de uitsupporters na dan.....
Dat lijkt me uitgesloten. Met twee volle tribunes levert dat een gigantische bottleneck op. 

watergatehopper

Citaat van: Nort op jan 28, 2019, 08:53:57
Dat lijkt me uitgesloten. Met twee volle tribunes levert dat een gigantische bottleneck op.

ze trekken geen 10k en die omloop en trappen zien er wel breed uit vandaar mijn gedachte.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op jan 28, 2019, 13:35:38
ze trekken geen 10k en die omloop en trappen zien er wel breed uit vandaar mijn gedachte.
Bij reguliere wedstrijden niet nee, maar daarvoor is het stadion ook veel te groot. Ik zou het vreemd vinden als de veiligheidsorganisatie akkoord gaat met één ingang/uitgang voor beide tribunes.

Langemannetje

Is OM - OL in het weekend van 12 mei (ik ga er vanuit dat de toppers in Frankrijk op zondagavond geprogrammeerd staan) een haalbare kaart qua tickets?

73 grounds in 14 verschillende landen

Koning Kriel

Citaat van: Langemannetje op feb 09, 2019, 06:14:50
Is OM - OL in het weekend van 12 mei (ik ga er vanuit dat de toppers in Frankrijk op zondagavond geprogrammeerd staan) een haalbare kaart qua tickets?

Ik ben daar een paar jaar geleden geweest en toen was dat geen enkel probleem. Dat was overigens de terugkeer van Valbuena en een behoorlijk heet potje. Die pot staat in mijn lijstje beste wedstrijden bezocht. Kijk wel ff naar de straffen die OM heeft (mogelijk gaat krijgen). Mij staat iets bij dat er voorlopig geen publiek mag komen. In dat geval wordt kaarten ook heel lastig ;).

Bier und Bratwurst

Citaat van: Koning Kriel op feb 11, 2019, 10:06:41
Ik ben daar een paar jaar geleden geweest en toen was dat geen enkel probleem. Dat was overigens de terugkeer van Valbuena en een behoorlijk heet potje. Die pot staat in mijn lijstje beste wedstrijden bezocht. Kijk wel ff naar de straffen die OM heeft (mogelijk gaat krijgen). Mij staat iets bij dat er voorlopig geen publiek mag komen. In dat geval wordt kaarten ook heel lastig ;).

De vorige was in ieder geval wel in een leeg stadion!
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper


RC Strasbourg gaat een nieuw stadion bouwen. Mocht je hier nog niet geweest zijn dan kan ik deze van harte aanbevelen. Lekker fanatiek publiek daar..!!

http://www.watergatehopper.nl/page/straatsburg-stade-de-la-meinau
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bier und Bratwurst

FC Metz is ook aan het verbouwen. Jammer, die stond nog op mijn lijstje. Wist niet eens dat het al gaande was.


https://www.fcmetz.com/2018-2019/actualites/club/la-renovation-du-stade-saint-symphorien-devoilee
Het ene stadion is het andere niet!

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 29, 2019, 12:15:57
FC Metz is ook aan het verbouwen. Jammer, die stond nog op mijn lijstje. Wist niet eens dat het al gaande was.


https://www.fcmetz.com/2018-2019/actualites/club/la-renovation-du-stade-saint-symphorien-devoilee
Dit is mij ook helemaal ontgaan. Zonde, leek me best een tof stadion.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Jehoentelaar

Ziet er nog steeds wel aardig uit denk ik.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

pffff.
Ik vind het geen vooruitgang, zeker niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ksclgiov282

Ik vind het zeker niet slecht, die nieuwe tribune ziet er wel imposant uit, al had dat witte 'omhulsel' rondom zeker niet gehoeven. Het vervelende  is, ik ben van plan om volgend seizoen Metz eens te bezoeken icm Virton-Lokeren, maar midden in een verbouwing is toch wel minder...

Bier und Bratwurst

Deze gaat voor mij even in de ijskast
Het ene stadion is het andere niet!

Freekos79

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 29, 2019, 12:15:57
FC Metz is ook aan het verbouwen. Jammer, die stond nog op mijn lijstje. Wist niet eens dat het al gaande was.


https://www.fcmetz.com/2018-2019/actualites/club/la-renovation-du-stade-saint-symphorien-devoilee

Mij ook totaal ontgaan. Vind dit toch wel erg jammer.
Volgende wedstrijd: ?