Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Lekkere discussie...

Ik vind het overigens helemaal prima als mensen carnaval vieren. Ieder zijn eigen ding. Al heeft het in verscheidene plaatsen nog weinig met traditie te maken en is het gewoon een zuipfestijn. De echte brabanders, limburgers, bepaalde Twentenaren daargelaten. Maar goed voor een aantal mensen is carnaval een ware happening.

Waar ik me aan irriteer is dat als ik bij een voetbalwedstrijd ben een halve carnavalvereniging voor de wedstrijd op het veld staat en clown carnaval de aftrap mag nemen. De rest van het seizoen gebeurt het ook niet, dus waarom dan wel? Heeft niks met voetbal en niks met carnaval te maken.

Batflyer

Citaat van: hgrm op feb 17, 2011, 12:00:56
Waar ik me het meest aan erger is dat het oranjepublek (waar dan ook, lang niet alleen bij voetbal) niet komt voor de sport, maar voor zichzelf. Een wel erg groot 'kijk mij eens gek doen-gehalte'.

Helemaal mee eens. Iedereen loopt mee in de massa, terwijl het grootste deel van het publiek normaal gesproken voetbal kijkt en er ook de ballen verstand van heeft. Daar erger ik me altijd aan. Aan voetballeken die dan ineens moeten meepraten over voetbal.

Ik herinner me een item op het NOS-journaal, na afloop van Nederland - Roemenië (EK 2008). Eén van de feestvierders werd na afloop gevraagd wie volgens hem de man van de wedstrijd was. Antwoordt ie: "Van Nistelrooy!"

Van Nistelrooy deed toen helemaal niet mee.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Joost

Citaat van: witte leeuw op feb 18, 2011, 14:23:39
Lekkere discussie...

Ik vind het overigens helemaal prima als mensen carnaval vieren. Ieder zijn eigen ding. Al heeft het in verscheidene plaatsen nog weinig met traditie te maken en is het gewoon een zuipfestijn. De echte brabanders, limburgers, bepaalde Twentenaren daargelaten. Maar goed voor een aantal mensen is carnaval een ware happening.

Vergeet niet de duizenden mensen die pakken naaien, wagens bouwen en allerlei andere hand en spandiensten verrichten voor de de lokale carnavalsverenigingen. Plus de tradities als de boerenbruiloft in Noord Limburg en bijvoorbeeld het kloonetrekken in Kerkrade.

Dat wordt gauw vergeten door mensen die carnaval alleen als zuipfestijn beschouwen.

betonrot

Citaat van: Joost op feb 18, 2011, 15:57:10
Vergeet niet de duizenden mensen die pakken naaien, wagens bouwen en allerlei andere hand en spandiensten verrichten voor de de lokale carnavalsverenigingen. Plus de tradities als de boerenbruiloft in Noord Limburg en bijvoorbeeld het kloonetrekken in Kerkrade.

Dat wordt gauw vergeten door mensen die carnaval alleen als zuipfestijn beschouwen.

Of het vastelaoves leedjes concours, de butekampioenschappen enz. enz. enz. Het is gewoon een groot cultureel en maatschappelijk gedoe en dat er gezopen wordt? Tsja bier drinken is inherent aan ieder evenement dat niet door de EO of de Afkick-Alcoholiekers wordt georganiseerd...

Zuip en SOAfeest is meteen een diskwalificatie van de orde oh oh gerso, apres ski, canet plage en Mallorca... Daar gaan alleen maar vuile britten en losgeslagen jongeren heen...

Ik heb overigens het idee dat het niet meer over adviezen & aanbevelingen voor Ticketing gaan.

Joost

Citaat van: betonrot op feb 18, 2011, 16:10:40
Ik heb overigens het idee dat het niet meer over adviezen & aanbevelingen voor Ticketing gaan.

Als jij nog een tip kunt geven voor een kaartje voor het LVK van vanavond is die van harte welkom hoor ;)

spons

Citaat van: betonrot op feb 18, 2011, 16:10:40
Ik heb overigens het idee dat het niet meer over adviezen & aanbevelingen voor Ticketing gaan.

Daar heb je een punt om daar gelijk maar op terug te komen ik zoek nog een kaartje voor ADO - Feyenoord van a.s. zondag.

Wie o wie .......
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: betonrot op feb 18, 2011, 13:33:34
Dat noem ik dus collectieve verarming. Van Oranjefans tot mensen die Carnaval alleen nog maar zien als een zuip- en soafeest. Overigens ben ik de mening toebedeeld dat de niet carnaval vierende Nederlander zijn mond moet houden over de carnavalvierders, waarom? Ze zijn niet roomser dan de paus!!!
Ik ben de mening toebedeeld dat het me allemaal een rotzorg zal zijn hoeveel men zuipt en bezwangerd met carnaval, maar dat provinciale gepiep over wat steigerende wenkbrouwen over hun fuifje doet nog al aanstellerig aan. Bovendien is carnaval ten dode opgeschreven als je de factoren alcohol en seks uit de vergelijking haalt.

betonrot

Citaat van: TeeZee op feb 19, 2011, 00:14:47
Ik ben de mening toebedeeld dat het me allemaal een rotzorg zal zijn hoeveel men zuipt en bezwangerd met carnaval, maar dat provinciale gepiep over wat steigerende wenkbrouwen over hun fuifje doet nog al aanstellerig aan. Bovendien is carnaval ten dode opgeschreven als je de factoren alcohol en seks uit de vergelijking haalt.

Waarde Teezee, jij kunt je als meteoroloog maar beter bezig houden met de regen en zonneschijn.
Beschouw dat als een advies want van dit soort gechargeerde bullshit kun jij je maar beter niet bedienen, past jou niet...

Bier und Bratwurst

Hoalt dat noe nog een moal op met dat gezwets oaver carnaval?

Iedereen mut zelf weet'n wat e dut!!!
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 19, 2011, 11:52:28
Hoalt dat noe nog een moal op met dat gezwets oaver carnaval?

Iedereen mut zelf weet'n wat e dut!!!

Goeie opmerking Aldwin !

On-topic !

enne ... wellicht dat één van de heren moderators de carnavalsdiscussie kunnen overplaatsen naar een nieuw te vormen topic gerelateerd hieraan.

betonrot

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 19, 2011, 11:52:28
Hoalt dat noe nog een moal op met dat gezwets oaver carnaval?

Iedereen mut zelf weet'n wat e dut!!!

Amen,

Iemand enig idee hoe we aan tickets bij Standard Liege kunnen geraken?

TeeZee

Het is ieder jaar weer dezelfde discussie rond carnaval, voor mij is het inmiddels routine.

betonrot

Lijkt wel een roedel honden die spontaan beginnen te kwijlen bij het horen van een bel ;)

Niels_Zitterd

Een vraag aan één van de Antwerp supporters.

Komend weekend willen we naar RAFC - OH Leuven gaan.
Hoe groot is de kans dat de loketten op de wedstrijddag zelf gesloten zijn nu OHL kampioen kan worden op de Bosuil?

hgrm

Na mijn ervaringen in Leuven overweeg ik ook om na de Bosuil af te zakken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen