Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Bob

Citaat van: Joost op okt 19, 2011, 19:10:05
Vraag gewoon naar Erik!

Maar wil je graag tegen Duisburg gaan (vol stadion!) dan stuur maar even een berichtje.

06-11 Alemannia Aachen - MSV Duisburg gaat het helaas niet worden voor mij, het is het weekend in mijn toetsweek, wat ik dan hard nodig heb om te leren.

hstevenm

Goedemiddag mensen,

Wie wil en kan mij helpen met kaartjes voor Tottenham Hotspur tegen Sunderland? De verkoop is al gestart voor leden. Een dag ervoor ga ik naar West Ham-Barnsley, alle kaartjes! zijn maar 15 pond. Dus als je er nog goedkoop heen wil.

Gr. Steven

ALenstra

Gewoon even kijken op de website van Tottenham Hotspur. Al zou het kunnen dat de kaarten al uitverkocht zijn voor een general sale is.  In dat geval ben je afhankelijk van de zwarte markt.

Hugo

Citaat van: hstevenm op okt 25, 2011, 16:58:28
Goedemiddag mensen,

Wie wil en kan mij helpen met kaartjes voor Tottenham Hotspur tegen Sunderland? De verkoop is al gestart voor leden. Een dag ervoor ga ik naar West Ham-Barnsley, alle kaartjes! zijn maar 15 pond. Dus als je er nog goedkoop heen wil.

Gr. Steven

QPR, Aston Villa en Bolton zijn General Sale bij Spurs dus redelijke kans dat Sunderland dat ook gaat worden. Plus dat het weekend voor kerst traditioneel slecht bezocht wordt in Engeland (vandaar de goedkope tickets bij WHU)

hstevenm

Oke top, ik hoop het..
Bij west ham alle categorien voor dezelfde prijs, vond het al erg apart...
Bedankt voor de hulp..

Gr.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Hugo op okt 25, 2011, 20:52:49
QPR, Aston Villa en Bolton zijn General Sale bij Spurs dus redelijke kans dat Sunderland dat ook gaat worden. Plus dat het weekend voor kerst traditioneel slecht bezocht wordt in Engeland (vandaar de goedkope tickets bij WHU)

Mocht Spurs uitverkopen voordat tickets in de vrije verkoop geraken, wat 99% zeker niet zal gebeuren, kun je het altijd ook via Sunderland proberen. Kaarten bij Spurs zijn niet goedkoop en Sunderland - Londen is een aardig stukje reizen.

TeeZee

Ik wil zelf naar Spurs v WBA op 3 januari. Dinsdagavondwedstrijd. Ik ga er vanuit dat die wedstrijd de general sale (15 november dacht ik) gaat halen.

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op okt 26, 2011, 10:16:56
Ik wil zelf naar Spurs v WBA op 3 januari. Dinsdagavondwedstrijd. Ik ga er vanuit dat die wedstrijd de general sale (15 november dacht ik) gaat halen.

Is alweer 6 jaar terug, maar voor Spurs - Portsmouth heb ik 3 uur voor de wedstrijd kaarten gehaald bij de ticket office. Dat was een maandagavond wedstrijd.

hstevenm

Citaat van: Hugo op okt 25, 2011, 20:52:49
QPR, Aston Villa en Bolton zijn General Sale bij Spurs dus redelijke kans dat Sunderland dat ook gaat worden. Plus dat het weekend voor kerst traditioneel slecht bezocht wordt in Engeland (vandaar de goedkope tickets bij WHU)

Waar komt die traditie trouwens vandaan dan?

Hugo

Citaat van: hstevenm op okt 26, 2011, 20:06:45
Waar komt die traditie trouwens vandaan dan?

Het zal wel te maken hebben met  dure kerstinkopen etc

cafebac

Wellicht dat ik zondag in België bij Tienen-Roeselare(15.00) en STVV-Standard (20.30) ga kijken. Iemand enig idee of die laatste wedstrijd wel eens uitverkocht kan zijn?

Niels_Zitterd

Bij STVV kan het wel redelijk druk worden verwacht ik. Je kunt het zekere voor het onzekere nemen en kijken of je via www.ticketingonline.be tickets kunt reserveren.

wekke

Citaat van: cafebac op okt 27, 2011, 14:38:44
Wellicht dat ik zondag in België bij Tienen-Roeselare(15.00) en STVV-Standard (20.30) ga kijken. Iemand enig idee of die laatste wedstrijd wel eens uitverkocht kan zijn?

STVV-Standard is normaal een erg druk bezochte wedstrijd. Bovendien doet STVV een geste naar z'n eigen supporters door de staanplaatsen niet aan een verhoogd tarief te verkopen, zoals gebruikelijk bij topwedstrijden. Toch maar best een kaartje kopen via ticketingonline lijkt me.

3434

Er is sprake dat de ultragroepen van standard geen toegang krijgen door het Bengaals vuur dat de afgelopen weken gebruikt werd. Misschien zijn er dus plaatsen in het uitvak (alhoewel het met 'gewone'  supporters ook wel vol zal zitten). De sfeer zal indien de maatregel effectief toegepast wordt minder zijn.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op okt 28, 2011, 00:20:13
Er is sprake dat de ultragroepen van standard geen toegang krijgen door het Bengaals vuur dat de afgelopen weken gebruikt werd. Misschien zijn er dus plaatsen in het uitvak (alhoewel het met 'gewone'  supporters ook wel vol zal zitten). De sfeer zal indien de maatregel effectief toegepast wordt minder zijn.

Hoe is dat afgelopen?