Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Spurs nogal vond tegenvallen. Zowel qua stadion als qua (ontbreken van) sfeer.
Crystal Palace was daarentegen een grote meevaller en West Ham was ook erg leuk (al is dat alweer bijna 10 jaar geleden..).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op aug 16, 2012, 21:26:05
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Spurs nogal vond tegenvallen. Zowel qua stadion als qua (ontbreken van) sfeer.
Crystal Palace was daarentegen een grote meevaller en West Ham was ook erg leuk (al is dat alweer bijna 10 jaar geleden..).

Spurs tegenvallen ??

Ik heb voor de rest niets met die club maar naar mijn mening wel het mooiste stadion van Londen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op aug 16, 2012, 21:26:05
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Spurs nogal vond tegenvallen. Zowel qua stadion als qua (ontbreken van) sfeer.
Crystal Palace was daarentegen een grote meevaller en West Ham was ook erg leuk (al is dat alweer bijna 10 jaar geleden..).

Spurs vond ik geweldig.Maar ik had via FC Twente toen kaarten. Crystal Palace was ook een aanrader. West Ham wil ik ook nog heen. Verder vond ik Fulham qua stadion geweldig maar qua sfeer niet veel. Arsenal vond ik tegenvallen . Charlton is ook een leuk stadion maar vond ik qua sfeer ook niet veel.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Voor sfeer hoef je tegenwoordig gewoon niet meer naar Engeland te gaan.

Ik vind Charlton vanuit het uitval echt fantastisch maar Brentford is vanwege de authenticiteit de mooiste.

Hugo

Spurs vond ik destijds fantastisch zowel qua sfeer als stadion maar dat was wel een Europese avondwedstrijd. Als in de competitie één van de mindere goden langskomt zal het ongetwijfeld wat minder zijn.

ALenstra

Ik was eind april bij Spurs-Blackburn en ik moet zeggen dat ik het thuispubliek best wel fanatiek vond. Constant het thuisteam aanmoedigen. Welicht omdat Spurs toen nadrukkelijk in de race was voor een CL-plek,.

Sebastiaan_W

In Londen vond ik de Spurs het leukst, vanwege de atmosfeer en het stadion. Wedstrijd was nog wel op een maandagavond en Portsmouth had toen niet veel supporters mee. Het thuispubliek was zeer fanatiek. Brentford vond ik ook genieten, maar dat kwam vooral door de 4 pubs op de hoeken van het stadion.

Net buiten Londen vond ik Aldershot erg leuk, maar ik was er toen ze tegen Woking(local derby) moesten.

Arjen

Citaat van: Freekos79 op jul 30, 2012, 17:16:46
heb ze vanmorgen gebeld en er werd gezegd dat ik alleen online kaarten kon kopen. Dat wordt dan even afwachten tot de kaarten online gaan. Hopelijk snel.

Ben ook van plan om naar deze wedstrijd te gaan. Echter, het is nu (negen dagen voor de wedstrijd) nog niet mogelijk om kaarten te kopen via internet. Raar.

Verwijderd lid

Citaat van: Arjen op aug 17, 2012, 11:10:45
Ben ook van plan om naar deze wedstrijd te gaan. Echter, het is nu (negen dagen voor de wedstrijd) nog niet mogelijk om kaarten te kopen via internet. Raar.

ik ben het draadje even kwijt ... om welke wedstrijd gaat het ?

Arjen

Citaat van: Meester op aug 17, 2012, 11:13:01
ik ben het draadje even kwijt ... om welke wedstrijd gaat het ?

Begrijpelijk, staat er ook niet bij. AA Gent- Lokeren.

Freekos79

Citaat van: Arjen op aug 17, 2012, 11:10:45
Ben ook van plan om naar deze wedstrijd te gaan. Echter, het is nu (negen dagen voor de wedstrijd) nog niet mogelijk om kaarten te kopen via internet. Raar.

De laatste wedstrijd van Gent is nooit online geweest. Er stond alleen maar "weldra in de verkoop". Heb de hoop opgegeven en ga dit weekend naar Charleroi - Standard. Klantenservice van Gent is ook niet echt behulpzaam.
Volgende wedstrijd: ?

Arjen

Citaat van: Freekos79 op aug 17, 2012, 15:19:33
De laatste wedstrijd van Gent is nooit online geweest. Er stond alleen maar "weldra in de verkoop". Heb de hoop opgegeven en ga dit weekend naar Charleroi - Standard. Klantenservice van Gent is ook niet echt behulpzaam.

Ik ben ondertussen ook naar een andere wedstrijd aan het kijken. Toch raar dat sommige clubs de internetverkoop zo slecht hebben geregeld. Werder Bremen ook een goed voorbeeld. De voorverkoop voor de wedstrijd tegen HSV liep tot 8 juli (of iets in die buurt). Ik heb op 4 juli een kaart besteld. Tot vandaag is de status van de afhandeling 'in bearbeitung'. 

Dieter

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 16, 2012, 19:51:07
Sorry Dieter,maar ik heb wel degelijk met VISA betaald. Gewoon via de site. En dat was nog op 10-02-2012. Kan me niet voorstellen dat het nu niet meer kan.Ik had de kaarten ook supersnel in huis.Er kwam wel 7,48€ aan reservering en verzendingskosten overheen.

Blijkbaar toch veranderd ondertussen:
Citeerthank you for your email.
 
Unfortunately our server does not accept credit card payment at the moment. The easiest way to order tickets is contacting our hotline +49-1805-040404. We will help you out. Please make sure to have a master or visa card handy.




Kind regards,
i.A. Nick Behnke
 
Direktion Operatives Geschäft
Servicecenter/Beschwerdemanagement

Hugo

Nou Dieter, even bellen en je kan betalen met je CC.

Koning Kriel

Iemand enig idee hoe het staat met de kaartverkoop van fortuna Düsseldorf? Kan nog steeds geen kaartjes kopen en ben benieuwd of dat aan mij ligt of dat de kaartverkoop nog niet is begonnen.