Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Victor Charlie Hotel

Citaat van: hgrm op okt 08, 2012, 22:49:14
Vorig jaar stond de boven beschreven procedure op de website van Lazio.
De praktijk was wel volgens de Italiaanse slag....om het op de website genoemde tijdstip stonden we met z'n drieën voor de fanshop. Er was niemand, er hing alleen een briefje waaruit we opmaakten hoe laat ze open gingen (ongeveer 2 uur later) en er stond een nummertjestrekautomaat buiten. Voor de zekerheid maar 3 nummertjes getrokken.
Toen we twee uur later terugkwamen (na een maaltijd bij de Peruaan om de hoek; een aanrader), stonden er ongeveer 50 mensen te wachten, inclusief politieagent die de boel in de gaten hield. Dankzij de voordien getrokken nummertjes waren we vrij snel aan de beurt waarna het kopen van de tickets geen probleem meer was.

Het was wel de duurste wedstrijd die ik ooit bezocht heb, maar als je al zoveel moeite hebt gedaan en geld hebt uitgegeven om in Rome te geraken, maakt dat ook niet meer uit.

Zojuist via de sites van Lazio/listicket.it de tickets voor Lazio-Roma gekocht: idd voor de hoofdprijs (€116,25, incl. €6,25 web fee), maar dan zit je ook 1e ring op de hoofdtribune ("Tribuna Monte Mario"). Heb gekozen om de tickets via home print uit te draaien. Lekker makkelijk, gewoon doorlopen naar de ingang. Heb er zin aan.

Sander11

Ik zit met handen in me haar! Ik wou eindelijk me kaarten bestellen voor Milan - Juve doet Mpestero.com al 2 dagen niet! iemand een andere weg om tegen normale prijzen te kopen?!
HEYA DEN BOSCH!

FWM

Citaat van: Sander11 op okt 30, 2012, 07:57:35
Ik zit met handen in me haar! Ik wou eindelijk me kaarten bestellen voor Milan - Juve doet Mpestero.com al 2 dagen niet! iemand een andere weg om tegen normale prijzen te kopen?!

Zoals ik in het agenda-topic al aangaf:
Op de site van AC Milan kan je gewoon kaarten kopen. Voor zover ik kan zien zijn er (voor buitenlanders) nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Ikzelf heb vorig jaar zo ook een keer kaarten gekocht. Ze worden voor je klaargelegd bij het stadion.
Let wel dat je van iedereen de juiste naam doorgeeft. Kaarten zijn voor iedereen op naam. Wij zijn toen een aantal keer gecontroleerd!

Je betaalt gewoon de normale prijs,
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Effzeh

Als ik op de online ticketshop van Dortmund kijk kan ik geen kaartjes kopen en is alles bezet, maar er staat nergens dat het uitverkocht is?
Weet iemand hoe ik wel aan kaarten kan komen? Ik weet dat ik vorig jaar gewoon op die manier kaarten kon kopen...

MartijNFR

Volgens mij is het wel uitverkocht tegen Düsseldorf. Heb daar maandagochtend ook twee kaarten voor gekocht, maar na me bestelling nog is gekeken was de site overbelast. Tijdje later nog eens gekeken en stonden er inderdaad geen kaartjes meer.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Effzeh

Oke, bedankt. Dan ga ik binnenkort een andere wedstrijd uitzoeken en meteen ochtends de kaarten bestellen.

Sander11

Citaat van: FWM op okt 30, 2012, 11:09:00
Zoals ik in het agenda-topic al aangaf:
Op de site van AC Milan kan je gewoon kaarten kopen. Voor zover ik kan zien zijn er (voor buitenlanders) nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Ikzelf heb vorig jaar zo ook een keer kaarten gekocht. Ze worden voor je klaargelegd bij het stadion.
Let wel dat je van iedereen de juiste naam doorgeeft. Kaarten zijn voor iedereen op naam. Wij zijn toen een aantal keer gecontroleerd!

Je betaalt gewoon de normale prijs,

Ik heb namelijk via die site van Acmilan.com al aantal keren geprobeerd om ze te bestellen maar steeds word de bestelling na het invoeren van me creditcard gegevens afgebroken!

Iemand nog andere ideeen?!
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op okt 31, 2012, 11:07:56
Ik heb namelijk via die site van Acmilan.com al aantal keren geprobeerd om ze te bestellen maar steeds word de bestelling na het invoeren van me creditcard gegevens afgebroken!

Iemand nog andere ideeen?!

Mpestero werkt weer

Sander11

Citaat van: yesyes op okt 31, 2012, 21:37:02
Mpestero werkt weer

Klopt de site lag eruit ivm Sandy in amerika! heb ondertussen 2 kaarten kunnen bestellen! bedankt allen voor de reacties ben benieuwd na het voetbal in Italie!
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Citaat van: Sander11 op nov 01, 2012, 08:32:21
Klopt de site lag eruit ivm Sandy in amerika! heb ondertussen 2 kaarten kunnen bestellen! bedankt allen voor de reacties ben benieuwd na het voetbal in Italie!
Ik zou eerder benieuwd zijn vooraf ;)

Veel plezier in ieder geval.

Sander11

Citaat van: Joost op nov 01, 2012, 08:46:53
Ik zou eerder benieuwd zijn vooraf ;)

Veel plezier in ieder geval.

Hahaha hij is leuk Joost! Bedankt! word nieuwe ervaring met nieuw voetballand!
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op nov 01, 2012, 08:32:21
Klopt de site lag eruit ivm Sandy in amerika! heb ondertussen 2 kaarten kunnen bestellen! bedankt allen voor de reacties ben benieuwd na het voetbal in Italie!

Kaarten voor de lange zijde gekocht ? Als je met de auto naar san siro gaat en daar wilt parkeren moet je opletten voor de grote prijs verschillen op parkeerplaats A vragen ze bijv 25e en een parkeerplaats verder een tientje

Sander11

Citaat van: yesyes op nov 01, 2012, 09:43:58
Kaarten voor de lange zijde gekocht ? Als je met de auto naar san siro gaat en daar wilt parkeren moet je opletten voor de grote prijs verschillen op parkeerplaats A vragen ze bijv 25e en een parkeerplaats verder een tientje

bedankt voor de tip maar denk dat we als het goed te doen is met openbaar vervoer gegaan! kan er wellicht nog wat gedronken worden!
HEYA DEN BOSCH!

Sander11

Zat gisteren trouwens op de website van de uefa en toen kwam plots het idee om in mei naar Wembley te gaan voor de champions league finale bij te wonen.  Ik weet dat de kans heel heel klein is maar ach.. niet geschoten altijd mis.Iemand enige ervaring met inschrijven? Hoe werkt zoiets?
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Citaat van: Sander11 op nov 01, 2012, 11:14:00
Zat gisteren trouwens op de website van de uefa en toen kwam plots het idee om in mei naar Wembley te gaan voor de champions league finale bij te wonen.  Ik weet dat de kans heel heel klein is maar ach.. niet geschoten altijd mis.Iemand enige ervaring met inschrijven? Hoe werkt zoiets?

Site van de UEFA in de gaten houden.
Zij bepalen de prijzen en vertellen je wanneer de verkoop begint, dat kan nog wel even duren.

Feit is dat je wanneer je in het land woont waar de finale gehouden wordt je meer kans maakt op tickets.
Daarnaast zou ik alvast beginne met sparen.
In 2011 was de finale ook op Wembley en kostten de goedkoopste tickets 150 pond. Daar bovenop kwam nog 26 pond administratiekosten per kaartje. Er gingen toen 11.000 kaarten in de verkoop.

Vorig jaar in Munchen waren de goedkoopste tickets 70 euro plus 30 euro administratiekosten.

Mocht je graag naar Wembley willen dan zijn er genoeg betere alternatieven dan dit besloten feestje.