Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Een andere competitie. Heeft iemand ervaring met Crystal Palace? Ik zou ze graag bezoeken tegen Arsenal over een paar weken. ik zag op de website dat als ik kaarten wil bestellen ik ook nog een wedstrijd moet boeken maar hoop op een alternatief
.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Citaat van: watergatehopper op okt 05, 2013, 22:15:03
Een andere competitie. Heeft iemand ervaring met Crystal Palace? Ik zou ze graag bezoeken tegen Arsenal over een paar weken. ik zag op de website dat als ik kaarten wil bestellen ik ook nog een wedstrijd moet boeken maar hoop op een alternatief
.
En je moet ook nog eens member zijn om kaarten te kopen.

Bier und Bratwurst

Ik heb vorig jaar gewoon en kaart online gekocht en afgehaald bij de kassa. Maar ja promotie veranderd dus de zaak weer.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: ALenstra op okt 05, 2013, 23:36:20
En je moet ook nog eens member zijn om kaarten te kopen.

Klopt helemaal.
Die promotie is er voor de supporters of andere mensen die een wedstrijd willen bezoeken niet op geworden.
Wij gaan over twee weken met drie man naar Palace - Fulham en hebben met drie anderen kunnen regelen dat ze naar Palace - Spurs gingen. We hebben dus wel een membership voor jullie. Moet je alleen iemand anders zoeken voor een andere wedstrijd of zelf twee keer de oversteek maken. PM maar bij interesse Watergatehopper.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: FCT1980 op okt 06, 2013, 20:43:56
Klopt helemaal.
Die promotie is er voor de supporters of andere mensen die een wedstrijd willen bezoeken niet op geworden.
Wij gaan over twee weken met drie man naar Palace - Fulham en hebben met drie anderen kunnen regelen dat ze naar Palace - Spurs gingen. We hebben dus wel een membership voor jullie. Moet je alleen iemand anders zoeken voor een andere wedstrijd of zelf twee keer de oversteek maken. PM maar bij interesse Watergatehopper.

super tof! Bedankt voor het aanbod. Morgen zal ik een belletje plegen als onwetende toerist maar hierbij ook al een oproep....
WIE HEEFT ER INTERESSE OM DIT SEIZOEN NAAR SELHURST PARK TE GAAN?????
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Exterkate

Ik wil in februari met een aantal vrienden een wedstrijd van Arsenal, Chelsea, Crystal Palace of West Ham zien in Londen. Bij welke club is het makkelijkst om aan kaarten te komen en hoe ik kom ik hier aan vervolgens?

Sander11

Citaat van: Exterkate op okt 06, 2013, 23:34:06
Ik wil in februari met een aantal vrienden een wedstrijd van Arsenal, Chelsea, Crystal Palace of West Ham zien in Londen. Bij welke club is het makkelijkst om aan kaarten te komen en hoe ik kom ik hier aan vervolgens?

Weleens gehoord van het world wid web of terwijl internet?!
HEYA DEN BOSCH!

ALenstra

Arsenal, Chelsea en Crystal Palace alleen als je member bent. West Ham en Fulham moet wel lukken maar hou wel hun websites in de gaten voor verkoopdata. Overigens zijn er zat andere clubs in Londen.

3434

Probleem is vaak dat 'gewone' mensen (lees: toeristen) die clubs willen bezoeken tegen Manchester United en dat is praktisch onmogelijk voor een normaal bedrag. Hetzelfde met mensen die aan mij vragen om mee te gaan naar Schalke maar enkel tegen BVB willen gaan.

West Ham is makkelijk via een Belgische suppclub (+- 110euro busreis heen en terug + ticket).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op okt 08, 2013, 15:05:15
Probleem is vaak dat 'gewone' mensen (lees: toeristen) die clubs willen bezoeken tegen Manchester United en dat is praktisch onmogelijk voor een normaal bedrag. Hetzelfde met mensen die aan mij vragen om mee te gaan naar Schalke maar enkel tegen BVB willen gaan.

West Ham is makkelijk via een Belgische suppclub (+- 110euro busreis heen en terug + ticket).

www.belgianirons.be, maar ook daar zijn de topwedstrijden al sinds de zomer uitverkocht natuurlijk.

watergatehopper

Citaat van: FCT1980 op okt 06, 2013, 20:43:56
Klopt helemaal.
Die promotie is er voor de supporters of andere mensen die een wedstrijd willen bezoeken niet op geworden.
Wij gaan over twee weken met drie man naar Palace - Fulham en hebben met drie anderen kunnen regelen dat ze naar Palace - Spurs gingen. We hebben dus wel een membership voor jullie. Moet je alleen iemand anders zoeken voor een andere wedstrijd of zelf twee keer de oversteek maken. PM maar bij interesse Watergatehopper.

Een belletje naar de club mocht niet baten. Ik richt mijn pijlen nu op Reading - Millwall voor de zaterdag en Charlton - Wigan voor de zondag. Toch bedankt!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Its Matchday

Citaat van: watergatehopper op okt 06, 2013, 21:58:54
super tof! Bedankt voor het aanbod. Morgen zal ik een belletje plegen als onwetende toerist maar hierbij ook al een oproep....
WIE HEEFT ER INTERESSE OM DIT SEIZOEN NAAR SELHURST PARK TE GAAN?????

Zie dit nu pas langskomen. Ik ga in december naar CPFC en ben in het bezit van een membership dus zou je ook kunnen helpen.
Laat maar even weten of je nog interesse hebt.
@ViezeVis

FCT1980

CAFC is overigens een geweldig alternatief hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

#1018
Citaat van: wekke op okt 08, 2013, 15:36:54
www.belgianirons.be, maar ook daar zijn de topwedstrijden al sinds de zomer uitverkocht natuurlijk.

Ik ga meestal voor de ploeg/stadion en niet zozeer voor de tegenstander. Een derby of vijand is natuurlijk wel een leuke extra maar dat mag geen vereiste zijn (mijn mening).

Er zijn wel  altijd mensen die afhaken en die plaatsen worden goedkoper aangeboden (enkele dagen voor vertrek) maar voor de toppers staan er natuurlijk genoeg mensen als reserve op. Vorig jaar ben ik zo voor +- 70 euro naar WHUFC -Nottingham Forest geweest. Enkele maanden eerder was ik er nog geweest voor de normale prijs 110-120 euro maar omdat het zo'n mooie kans was met toch een leuke tegenstander..     Spotprijsje in mijn ogen :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op okt 08, 2013, 22:21:39
Ik ga meestal voor de ploeg/stadion en niet zozeer voor de tegenstander. Een derby of vijand is natuurlijk wel een leuke extra maar dat mag geen vereiste zijn (mijn mening).

Er zijn wel  altijd mensen die afhaken en die plaatsen worden goedkoper aangeboden (enkele dagen voor vertrek) maar voor de toppers staan er natuurlijk genoeg mensen als reserve op. Vorig jaar ben ik zo voor +- 70 euro naar WHUFC -Nottingham Forest geweest. Enkele maanden eerder was ik er nog geweest voor de normale prijs 110-120 euro maar omdat het zo'n mooie kans was met toch een leuke tegenstander..     Spotprijsje in mijn ogen :)

Mij maakt de tegenstander ook niet zoveel uit. Ik ben met ze mee geweest naar West Ham - Bolton, West Ham - Arsenal en Engeland - Belgie. Toffe groep!