Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

De slopershamer is al op bezoek geweest in Noordwijk. Die zou ik vanaf seizoen 2013/14 eens gaan bezoeken. Is aankomend seizoen niet de moeite waard.

http://www.nens.nl/nieuws/20239

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op aug 15, 2012, 13:46:10
De slopershamer is al op bezoek geweest in Noordwijk. Die zou ik vanaf seizoen 2013/14 eens gaan bezoeken. Is aankomend seizoen niet de moeite waard.

http://www.nens.nl/nieuws/20239

Waar spelen ze in de tussentijd dan, gewoon op een veld zonder tribunes?

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op aug 15, 2012, 13:41:08
Katwijk - Vogels is sowieso de moeite, maar de Nijkerk-derby zou toch mijn voorkeur genieten, weet nog niet of ik er dan bij kan zijn maar wil er eigenlijk wel heen. Waarom leeft deze niet echt?

Vanuit het verleden is er niet/nauwelijks rivaliteit. NSC is de laatste jaren vooral opgeklommen omdat Sparta wachtlijsten heeft bij de jeugd.
Ik ben ooit bij een derby in de beker geweest. Dat was een gezapige bedoening. Misschien is het in de competitie beter.
Het veld van NSC stelt geen fluit voor, dat van Sparta is veel leuker.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Aanbieding van de dag;

Wil er iemand overnemen:
1 kaartje voor vak S5 (staantribune) voor Alemannia Aachen v Rot Weiss Erfurt van 28 augustus, 19:00.
Prijs normaal: €12,00
Je mag m overnemen voor €7,50'

Reacties per PB.

hgrm

Citaat van: Joost op aug 17, 2012, 16:17:32
Aanbieding van de dag;

Wil er iemand overnemen:
1 kaartje voor vak S5 (staantribune) voor Alemannia Aachen v Rot Weiss Erfurt van 28 augustus, 19:00.
Prijs normaal: €12,00
Je mag m overnemen voor €7,50'

Reacties per PB.


Vak S5....wat voor gestoorden kom je daar tegen?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op aug 17, 2012, 16:30:03

Vak S5....wat voor gestoorden kom je daar tegen?
De leden van supportersgroep Stolberger Tivoli Junge en verder een hoop normaal publiek. Je staat In de bufferzone tussen twee rivaliserende Ultragroepen, dat wel.

AthleticHolanda

Prima plaats, heb me daar de vorige keer goed vermaakt.

hgrm

Jammer dat een mooie grap jullie ontgaat......S5 is de term bij militaire keuring als je wordt afgekeurd omdat (ze denken dat) je gestoord bent.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op aug 17, 2012, 21:54:45
Jammer dat een mooie grap jullie ontgaat......S5 is de term bij militaire keuring als je wordt afgekeurd omdat (ze denken dat) je gestoord bent.
Wij hoeven niet meer, tenzij er algehele mobilisatie komt, aldus de brief.

Verwijderd lid

Citaat van: hgrm op aug 17, 2012, 21:54:45
Jammer dat een mooie grap jullie ontgaat......S5 is de term bij militaire keuring als je wordt afgekeurd omdat (ze denken dat) je gestoord bent.

Ik heb destijds een poging gedaan een S5 te krijgen, maar ik had een keurige S1 op m´n keuringsformulier staan.

Nico1880

De Fendert of VV Klundert?

Nico1880


FCT1980

Iemand een idee hoe ik aan 3 kaarten voor BvB - S04 kan komen en niet de hoofdprijs hoef te betalen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Victor Charlie Hotel

FCT1980: ik keek net op de site van BVB: kaarten uitverkocht, helaas. En op Seatwave en Viagogo zijn de goedkoopste €99,00. Dat is idd de hoofdprijs betalen, maar het zijn wel betrouwbare sites.

Victor Charlie Hotel

FCT1980: en mocht het tegen Schalke '04 (thuis) dan toch niet lukken, is deze site ms iets voor jou, voor toekomstige wedstrijden:

http://www.bvb-fanclub-ahaus.de/eintrittskarten

Ahaus ligt toch niet ver weg van waar jij woont? En volgens mij organiseren die gasten een busreis erbij.