Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Enkele jaren terug speelde Schalke ook tegen Arsane in de CL.
Toen was het de hele wedstrijd provoceren door die Engelsen. Real Mallorca ging toen door ten koste van Schalke. De Engelsen fans zongen een half uur lang voor Mallorca. Weet niet of ze dit in GE al zijn vergeten.
Hoop voor je dat je een mooie dag hebt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hstevenm

Weet iemand een mooie/goede site voor mooie retro foto's?
Zoek wat mooie doeken voor in huis.

Gr. Steven

Batflyer

Citaat van: FCT1980 op nov 06, 2012, 12:20:40
Enkele jaren terug speelde Schalke ook tegen Arsane in de CL.
Toen was het de hele wedstrijd provoceren door die Engelsen. Real Mallorca ging toen door ten koste van Schalke. De Engelsen fans zongen een half uur lang voor Mallorca. Weet niet of ze dit in GE al zijn vergeten.
Hoop voor je dat je een mooie dag hebt.
Het was zeker een mooie dag. Goede sfeer, leuk stadion en een prima resultaat, ondanks die voorsprong van twee goals. Wat ik ervan gezien heb, verliep het ook allemaal heel sportief, zowel voor als na de wedstrijd. Ik stond in het vak dat is afgeschermd door die glazen wanden, maar vlak daarbuiten zaten gewoon Arsenal-fans tussen het thuispubliek. Heb wat provoceren betreft niks gemerkt, dat was bij bv. Dortmund wel het geval. Al vond ik die trip wel mooier dan Schalke.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Hugo

Citaat van: Batflyer op nov 17, 2012, 11:40:04
Het was zeker een mooie dag. Goede sfeer, leuk stadion en een prima resultaat, ondanks die voorsprong van twee goals. Wat ik ervan gezien heb, verliep het ook allemaal heel sportief, zowel voor als na de wedstrijd. Ik stond in het vak dat is afgeschermd door die glazen wanden, maar vlak daarbuiten zaten gewoon Arsenal-fans tussen het thuispubliek. Heb wat provoceren betreft niks gemerkt, dat was bij bv. Dortmund wel het geval. Al vond ik die trip wel mooier dan Schalke.

Dat waar FCT1980 het over heeft is ook geen provoceren, gewoon een beetje banter over en weer.

FCT1980

Citaat van: Batflyer op nov 17, 2012, 11:40:04
Het was zeker een mooie dag. Goede sfeer, leuk stadion en een prima resultaat, ondanks die voorsprong van twee goals. Wat ik ervan gezien heb, verliep het ook allemaal heel sportief, zowel voor als na de wedstrijd. Ik stond in het vak dat is afgeschermd door die glazen wanden, maar vlak daarbuiten zaten gewoon Arsenal-fans tussen het thuispubliek. Heb wat provoceren betreft niks gemerkt, dat was bij bv. Dortmund wel het geval. Al vond ik die trip wel mooier dan Schalke.

Wij hebben de eerste keer tegen Arsenal boven het uitvak gezeten. Daar zaten ook weel Engelse supporters toen.
In Duitsland is dat eigenlijk altijd wel het geval.
Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. De sfeer is bij Schalke eigenlijk altijd wel goed al vind ik het persoonlijk sinds de Arena wel een beetje carnavalesk.
Ben het overigens niet met je eens dat het een leuk stadion is. Die naam mag hij wat mij betreft niet dragen. Arena past beter, vooral wanneer het dak dicht zit. Grote ellende is het dan!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Victor Charlie Hotel

Citaat van: FCT1980 op nov 06, 2012, 12:20:40
Enkele jaren terug speelde Schalke ook tegen Arsane in de CL.
Toen was het de hele wedstrijd provoceren door die Engelsen. Real Mallorca ging toen door ten koste van Schalke. De Engelsen fans zongen een half uur lang voor Mallorca. Weet niet of ze dit in GE al zijn vergeten.
Hoop voor je dat je een mooie dag hebt.

Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik ben tenslotte ook 10 dagen weggeweest (naar Rome en Napels). Heb idd een mooie avond gehad, met een mooie pot voetbal, maar ik moet eerlijk zeggen dat een aantal rijen achter mij een plukje Arsenal-supporters werden weggejaagd en zich beklaagden bij een steward. Uitkomst: ze kozen eieren voor hun geld en gingen het vak uit. Daarentegen werden andere Arsenal-fans bij ons in het vak ongemoeid gelaten. Mijn conclusie: er was die dinsdagavond weinig aan de hand.

Joost

Citaat van: jorden-038 op dec 10, 2012, 17:42:58
Vandaag werden de tijden voor de 2e seizoenshelft van de eredivisie, wanneer volgen die van de premier league? En kunnen deze daarna nog gewijzigd worden?
Dat is niet bekend. De tijden tot en met februari staan vast, je mag er vanuit gaan dat ze in Engeland wel een maand tevoren alles vastgezet hebben.

Deels afhankelijk van de clubs die nog Europees spelen. Chelsea bijvoorbeeld zal veel zondagduels krijgen.

Joost

Citaat van: jorden-038 op dec 10, 2012, 21:02:47
Oké bedankt voor de reactie. Dat is dan niet echt handig met het regelen met vliegtickets, die steeds duurder worden naarmate je dichterbij de datum komt.

Klopt, maar overweeg met de auto te gaan. Zeker als je met 4 man gaat kan dat een stuk schelen in de kosten en de Eurotunnel blijft voor een weekendretour erg lang goed betaalbaar (ongeveer 80 euro).

FCT1980

En de boot is helemaal goedkoop. Duurt alleen anderhalf uur langer dan de tunnel. Maar het sfeertje is altijd leuk op de boot. Potje bier erbij en beetje kaarten.

Als je naar Liverpool gaat (had je volgens mij een topic voor geopend) kun je proberen een lang weekend te gaan. Als het dan wordt verplaatst kun je altijd een andere wedstrijd erbij pakken. Lijkt me niet vervelend toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

HRM1880

Citaat van: FCT1980 op dec 11, 2012, 09:00:38
En de boot is helemaal goedkoop. Duurt alleen anderhalf uur langer dan de tunnel. Maar het sfeertje is altijd leuk op de boot. Potje bier erbij en beetje kaarten.

Als je naar Liverpool gaat (had je volgens mij een topic voor geopend) kun je proberen een lang weekend te gaan. Als het dan wordt verplaatst kun je altijd een andere wedstrijd erbij pakken. Lijkt me niet vervelend toch?
Op dat anderhalf uur kan je al wel aan Londen geraken, dat is de meerkost van de tunnel mij dan toch waard.

FCT1980

klopt maar hij had het over steeds duurder wordende vliegtickets. Wilde hem een alternatief bieden dat veel goedkoper is.
Ben zelf overigens nog nooit met de tunnel geweest. We zijn tot nu toe altijd met een redelijke groep geweest en dan komt voorgaande verhaal er ook bij.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op dec 11, 2012, 19:01:58
klopt maar hij had het over steeds duurder wordende vliegtickets. Wilde hem een alternatief bieden dat veel goedkoper is.
Ben zelf overigens nog nooit met de tunnel geweest. We zijn tot nu toe altijd met een redelijke groep geweest en dan komt voorgaande verhaal er ook bij.

Als je eenmaal de snelheid en het gemak van de Eurotunnel hebt ervaren dan kies je alleen nog voor de ferry als je op vakantie gaat is mijn ervaring.

Bij de tunnel hoef je geen uur van te voren maar slechts een half uur tevoren aan te komen en na een 35 minuten sta je aan de overkant en rijd je zo de snelweg op. Bij de ferry duurt het anderhalf uur en moet je eerst nog dwars door Dover.

Nico1880

Hoe groot schatten jullie de kans in dat AGOVV na nieuwjaar nog aantreedt in de Jupiler League?


FCT1980

Citaat van: Joost op dec 11, 2012, 22:31:23
Als je eenmaal de snelheid en het gemak van de Eurotunnel hebt ervaren dan kies je alleen nog voor de ferry als je op vakantie gaat is mijn ervaring.

Bij de tunnel hoef je geen uur van te voren maar slechts een half uur tevoren aan te komen en na een 35 minuten sta je aan de overkant en rijd je zo de snelweg op. Bij de ferry duurt het anderhalf uur en moet je eerst nog dwars door Dover.

Wilde Reading away ook de tunnel pakken. Zijn met z'n drieën maar de tijd die je wint is toch wel handig. Willen vrijdags namelijk ook een wedstrijd zien.

Maar even terug komend op mijn verhaal. Ik gaf hem aan dat het heel goedkoop kan. Dan duurt het wel wat langer maar so be it. Keuze is dus aan Jona. Snel en duur of goedkoop en wat langer maar wel gezelligheid.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: Nico1880 op dec 12, 2012, 09:45:43
Hoe groot schatten jullie de kans in dat AGOVV na nieuwjaar nog aantreedt in de Jupiler League?

Vrij groot, de knvb doet er alles aan ( ook in geval van een faillisement ) om AGOVV wel deze competitie uit te laten spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen